NEED TO KNOW

4 συμβουλές που δίνουν οι ειδικοί για καλύτερη οικονομική διαχείριση

Photo by Markus Spiske from Pexels

Η καθημερινότητα με την πανδημία, φέρνει αρκετή ανασφάλεια εξαιτίας της αβεβαιότητας στα οικονομικά. Ένας τρόπος που μπορεί να μετριάσει αυτή τη στρεσογόνα κατάσταση, είναι να εστιάσετε στο παρόν και να φροντίσετε να ελέγξετε όσο το δυνατό καλύτερα τα τρέχοντα οικονομικά σας.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επικεντρωθείτε κυρίως σε όσα ξοδεύετε για να δείτε το κατά πόσο κάνετε μια έξυπνη διαχείριση των χρημάτων σας.

Οι οικονομικοί σύμβουλοι προτείνουν πάντα 4 γενικές συμβουλές:

1.Σκεφτείτε τους στόχους σας

Εάν οι τελευταίοι οκτώ μήνες σας έχουν κάνει να αναθεωρήσετε τι είναι σημαντικό για εσάς, τότε καθίστε και επανασχεδιάστε τους οικονομικούς σας στόχους. Πρέπει να κάνετε αυτό που πιστεύετε ότι θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα τη νύχτα. Δώστε προτεραιότητα σε οτιδήποτε σας κάνει να νιώθετε πιο άνετα.

2. Εστιάστε σε αυτό που μπορείτε να ελέγξετε

Αντί να ανησυχείτε για τα απρόβλεπτα έξοδα, επικεντρωθείτε καλύτερα σε εκείνα που μπορείτε να ελέγξετε, όπως οι πάγιοι λογαριασμοί, δάνεια κτλ. Φροντίστε πρώτα να είστε βέβαιοι ότι μπορείτε να τα καλύψετε και μετά προχωρήστε σε άλλου είδους έξοδα.

3. Επανεξετάστε τις αποφάσεις ζωής που μπορεί να επηρεάσουν τα οικονομικά σας 

Για παράδειγμα, η αλλαγή μιας δουλειάς, ή η μετακόμιση σε μια άλλη πόλη, μπορεί να αλλάξει την οικονομική σας κατάσταση. Προτού λάβετε οποιαδήποτε απόφαση ζωής, καλό θα ήταν να σκεφτείτε τι είδους επίπτωση μπορεί να έχει στο πορτοφόλι σας, ειδικά σε περίπτωση που έχετε αρκετά πάγια έξοδα κάθε μήνα.

4. Δαπάνες

Αν και η περικοπή των δαπανών είναι μια λύση για να έχετε καλύτερο έλεγχο στα οικονομικά σας, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα λύσει το πρόβλημα.

Σημασία έχει να βάζετε και προτεραιότητες σε αυτές. Δηλαδή μπορεί όντως να δίνετε ένα αρκετά μεγάλο ποσό, αλλά να πρόκειται για μια ασφάλεια υγείας, για εκπαίδευση κ.ο.κ. Επομένως ίσως να έχει περισσότερο νόημα να κόψετε μικρότερες δαπάνες σε πράγματα μικρότερης σημασίας, από το να διακόψετε τις μεγαλύτερες από πράγματα που είναι απαραίτητα.

Διαβάστε επίσης:

9 βήματα για να επιλέξετε το κατάλληλο όνομα της επιχείρησης σας

Τα 5 λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση

3 tips για να διαχειρίζεστε καλύτερα το χρόνο κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση