NEED TO KNOW

Apple: Αποκτά μια νέα εταιρεία κάθε τρεις εβδομάδες-Η αξία της ξεπερνά τα 2 δισ. δολάρια

Photo by FUTURE on Unsplash

Η Apple δεν φάνηκε να έχει επηρεαστεί από την πανδημία, καθώς συνεχίζει να εφαρμόζει επιτυχώς την πολιτική της Τα τελευταία έξι χρόνια, έχει αποκτήσει περίπου 100 εταιρείες, σύμφωνα με τον διευθυντή της εταιρείας Τιμ Κουκ, ο οποίος μίλησε στην ετήσια συνεδρίαση μετόχων της Apple την περασμένη Τρίτη.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε τρεις με τέσσερις εβδομάδες αποκτά και από μια νέα μικρότερη εταιρεία τεχνολογίας και στη συνέχεια ενσωματώνει τις καινοτομίες της στα δικά της προϊόντα.

Η Apple παρουσίασε πρόσφατα το μεγαλύτερο τρίμηνο με έσοδα όλων των εποχών, φέρνοντας 111,4 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2021.

Ο Κουκ είπε στη συνεδρίαση των μετόχων ότι οι εξαγορές στοχεύουν κυρίως στην απόκτηση τεχνολογίας και ταλέντων.

Η μεγαλύτερη εξαγορά της Apple την τελευταία δεκαετία ήταν η αγορά της Beats Electronics ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του κατασκευαστή ακουστικών που ιδρύθηκε από τον ράπερ και τον παραγωγό Dr Dre.

Μια άλλη αγορά υψηλού προφίλ, ήταν η εταιρεία λογισμικού αναγνώρισης μουσικής Shazam, για 400 εκατομμύρια δολάρια το 2018.

Η Apple έχει επίσης επενδύσει σε τεχνολογία back-end που δεν θα ήταν τόσο προφανής στους χρήστες iPhone ή Macbook.

Ο κατάλογος εξαγορών και επενδύσεων της εταιρείας είναι εξαιρετικά ποικίλος.

Τον τελευταίο χρόνο, αγόρασε πολλές εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης (AI), μια επιχείρηση εκδηλώσεων εικονικής πραγματικότητας, μια start up πληρωμών και μια επιχείρηση podcast, μεταξύ άλλων.

Το 2019, αγόρασε το Drive.ai, μια αυτοκινητοβιομηχανία, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη δική της εισβολή σε τεχνολογίες αυτο-οδήγησης.

Η Apple είναι ένα εξαιρετικά κερδοφόρα με αξία άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οπότε έχει πολλά χρήματα για να κάνει εξαγορές.

Αλλά ακόμη και αν έχει αγοράσει 100 εταιρείες σε έξι χρόνια, φαίνεται να είναι πολύ επιλεκτική για το τι αγοράζει.

Με βάση την αξία, οι εξαγορές της Apple είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο συγκρατημένες από εκείνες πολλών από των τεχνολογικών αντιπάλων της.

Η Microsoft πλήρωσε 26 δισεκατομμύρια δολάρια για το LinkedIn, η Amazon πλήρωσε 13,7 δισεκατομμύρια δολάρια για το Whole Foods και το Facebook πλήρωσε 19 δισεκατομμύρια δολάρια για το WhatsApp.

Διαβάστε επίσης:

Apple: Πληρώνει 113 εκατ. δολάρια για το σκάνδαλο με τα λογισμικά των iphone

Η πανδημία συνεχίζει να εκτοξεύει τα κέρδη σε Amazon, Facebook, Google και Apple

Οι 12 κατηγορίες που «καίνε» Amazon, Apple, Facebook και Google

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση