Success stories

Χάγκαρ Ελάζιζ (La Fleur Bouquets): H CEO που κατάφερε να κυριαρχήσει στο εμπόριο λουλουδιών

πηγή: Instagram @fleurtopiala

Έχουμε μάθει να συνδέουμε το τριαντάφυλλο με το ρομαντισμό και τον έρωτα. Ένα τόσο όμορφο λουλούδι, όμως, θα μπορούσε να δίνει νέο αέρα σε πολλές ακόμη περιπτώσεις – κάτι που δε συμβαίνει. Έχει «στιγματιστεί» από το νόημα που του δόθηκε αιώνες πριν.

Η Χάγκαρ Ελάζιζ είναι εδώ για να αποδείξει πως όλα μπορούν να αλλάξουν. Μάλιστα, ο λόγος για τον οποίο ίδρυσε την εταιρεία της, La Fleur Bouquets, είναι εδώ για να επαναπροσδιορίσει τη σημασία του.


«Τα τριαντάφυλλά μας δεν έχουν τίποτα ρομαντικό γιατί τα συσκευάζουμε διαφορετικά. Μπορείτε να δωρίσετε ένα μπουκέτο στο σύζυγο ή τον υπάλληλό σας, τη μητέρα και τη δασκάλα σας, χωρίς να παρεξηγηθείτε», εξηγεί η ιστοσελίδα της επιχείρησης.

Όταν η Χάγκαρ Ελάζιζ είδε την καριέρα της ως τηλεοπτική παραγωγός να δύει, δεν ήξερε τι να κάνει. Περνούσε το χρόνο της σε μία ανθαγορά κοντά στο σπίτι της στο Λος Άντζελες, καθώς έψαχνε τρόπους να περάσει την ώρα της. Συνειδητοποίησε κάποια στιγμή πως πάντα προσπερνούσε τα τριαντάφυλλα, πήγαινε απευθείας στις ορχιδέες και τα παιώνια. Κι όχι επειδή δεν της άρεσαν, αλλά επειδή ήταν γυναίκα – κι ως γυναίκα, είχε μάθει μόνο να τα δέχεται από συντρόφους, όχι να τα προσφέρει.

Μία μέρα, όλα άλλαξαν.

Βρήκε ένα πανέμορφο μπουκέτο κι αποφάσισε να το αγοράσει. Πήγε σπίτι της και τοποθέτησε τα άνθη σε ένα μεγάλο άσπρο κουτί. Τα εκσυγχρόνισε, κατά κάποιον τρόπο, και πρόσεξε πως έτσι, απαλλαγμένα από την παραδοσιακή τους όψη, τα τριαντάφυλλα της φαίνονταν πανέμορφα. Δε θύμιζαν σε τίποτα ραντεβού ή έρωτα – ήταν απλώς μία μοντέρνα, καλαίσθητη σύνθεση.

Τα έβγαλε φωτογραφία και τα έστειλε στην οικογένειά της. Η αδελφή της ενθουσιάστηκε τόσο που της πρότεινε να τα πουλήσει. Δεν το εννοούσε σοβαρά, όμως η ιδέα καρφώθηκε στο μυαλό της Χάγκαρ. Από την επόμενη κιόλας μέρα, ξεκίνησε την έρευνά της. Βρήκε τις ποικιλίες που την ενδιέφερα, δημιούργησε ιστοσελίδα, αγόρασε πρώτες ύλες κι άρχισε να στήνει την επιχείρησή της. Μέσα σε μία εβδομάδα, όλα ήταν έτοιμα.

«Ήθελα να δώσω αυτό το “κάτι” στο σκέτο, άσπρο κουτί. Οπότε, του πρόσθεσα το κέρινο logo», δήλωσε στο Forbes. Και η La Fleur Bouquets άνοιξε.

Μπορεί να είχε διασυνδέσεις από τον καιρό που εργαζόταν στην τηλεόραση, όμως αυτό που έκανε την πραγματική διαφορά, ήταν το Instagram. Με σωστές αναρτήσεις και λεζάντες κάτω από τις φωτογραφίες, από το 2015 που ξεκίνησε μέχρι σήμερα, έχει προσελκύσει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του Χόλιγουντ – ανάμεσά τους ο Τζάστιν Μπίμπερ και η Κάιλι Τζένερ.

Οι καταναλωτές, μην έχοντας ξαναδεί τριαντάφυλλα σε κουτί κι όχι σε ανθοδέσμη, άρχισαν να γίνονται περίεργοι. Οι παραγγελίες εκτοξεύθηκαν – αυτή ήταν και η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπιζε η Ελάζιζ. Αναγκαζόταν να έχει τεράστια λίστα αναμονής και να χάνει χρήματα, καθώς το προσωπικό της ήταν ελάχιστο. Το ίδιο και οι πρώτες ύλες. Επιπλέον, τα τριαντάφυλλα δε διατηρούνταν για καιρό.


Μετά από ενδελεχή έρευνα κι αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες, άρχισε να συνεργάζεται με μία φάρμα στο Εκουαδόρ. Μαζί, θα δημιουργούσαν αυτό ακριβώς που οραματιζόταν από το πρώτο λεπτό. Συναντήθηκε με τους ειδικούς, εξήγησε τι χρειαζόταν κι εκείνοι ξεκίνησαν να δημιουργούν μία φόρμουλα που θα διατηρούσε τα λουλούδια «ζωντανά» για καιρό. Έπειτα, ανέπτυξαν ένα ειδικό άρωμα και μία σειρά χρωμάτων, με τη βοήθεια των οποίων η La Fleur έφτασε στην κορυφή.

Ο επαναπροσδιορισμός του τριαντάφυλλου ήταν μόνο η αρχή. Η Ελάζιζ αποφάσισε να επεκταθεί στο εμπόριο κι άλλων λουλουδιών, ξεκινώντας από τα παιώνια. Συενργάζεται με μία ομάδα στο Βέλγιο, μάλιστα, και μπορεί να τα καλλιεργεί ολόκληρο το χρόνο.


«Οι τριανταφυλλιές είναι φανταστικές γιατί είναι πάντα ανθισμένες. Τα παιώνια, όμως, είναι τόσο ξεχωριστά και σπάνια», εξήγησε στο Forbes. «Ανθίζουν μόνο για τρεις εβδομάδες… Ε λοιπόν, εμείς διορθώσαμε το “πρόβλημα”», είπε στο Forbes και συνεχίζει δυναμικά να κυριαρχεί στο εμπόριο λουλουδιών.

 

Διαβάστε επίσης:

Μίντι Γκρόσμαν (Weight Watchers): Η CEO που άλλαξε για πάντα το πρόσωπο της εταιρείας κι έδωσε τέλος στην κουλτούρα της δίαιτας

Σέλι Ζάλις (The Female Quotient): Η CEO που έκανε σκοπό ζωής την ισότητα των φύλων

Κριστίν Μπούλοκ: Η επιχειρηματίας που πίστεψε στο wellness και έχτισε μία αυτοκρατορία

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση