Success stories

Πώς να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση

πηγή: www.instagram.com/amyseder

Το ξεκίνημα μίας επιχείρησης είναι δύσκολο. Ακόμα δυσκολότερο είναι να την κάνουμε να πετύχει και να διαρκέσει στο χρόνο. Αυτό το γνωρίζουν καλύτερα απ’ τον καθέναν οι παρακάτω γυναίκες που, αρχίζοντας από το μηδέν, αλλάζουν τον κόσμο με τις κερδοφόρες start-up εταιρείες τους.

Δίνουν συμβουλές και αναφέρονται στα όμορφα, τα όχι τόσο όμορφα, τα εμπόδια και τις εκπλήξεις που συνάντησαν στο δρόμο προς την επιτυχία:

She’Neil Johnson – Συνιδρύτρια και CEO της BASE BUTTER

Η BASE BUTTER είναι μία εταιρεία προϊόντων περιποίησης προσώπου, ειδικά σχεδιασμένων για την επιδερμίδα έγχρωμων γυναικών.

πηγή: www.instagram.com/basebutter

Η She’Neil έκανε δύο προσπάθειες μέχρι να τα καταφέρει. Την πρώτη φορά, περίμενε πως τα πράγματα θα ήταν ευκολότερα. Είχε μόλις απολυθεί από την πρώτη της δουλειά και σκέφτηκε να κάνει μία δοκιμή. Ήταν, όμως, ακατάλληλα προετοιμασμένη και το άγχος της τής προκάλεσε ψυχοσωματικά προβλήματα. Πήρε, λοιπόν, την απόφαση να σταματήσει και να εργαστεί ξανά ως υπάλληλος σε μία εταιρεία.

Η δεύτερη απόπειρά της ήταν εντελώς διαφορετική, καθώς γνώριζε τι προκλήσεις θα συναντούσε. Ήταν έτοιμη ψυχολογικά, σωματικά και οικονομικά και οι κόποι της απέδωσαν.

πηγή: www.instagram.com/sheneilmonique

Η μεγαλύτερη δυσκολία που κλήθηκε να αντιμετωπίσει, από τη στιγμή που εκείνη απέκτησε στην πιο υπεύθυνη θέση, ήταν η συνειδητοποίηση της αδυναμίας της να έχει απαντήσεις για όλα. «Έκανα λάθη που επηρέαζαν ολόκληρη την ομάδα», εκμυστηρεύτηκε στο Refinery29, και αυτό δεν άντεχε να το δεχθεί. Όταν, όμως, το έκανε, οι μέρες της άρχισαν να αλλάζουν. Ξυπνούσε κάθε μέρα με όρεξη, γεμάτη ανυπομονησία να πάει στη δουλειά. «Το καλύτερο είναι ότι πλέον μπορώ να εμψυχώνω τους άλλους και έχω δημιουργήσει ένα χώρο εργασίας που μου λατρεύω», ανέφερε.

Συμβουλή της για κάποιον που ακόμα διστάζει να θέσει τα δικά του όνειρα σε εφαρμογή, είναι να μαθαίνει από τα λάθη του. «Στο τέλος της ημέρας, εσύ ξέρεις ποιο είναι το καλύτερο. Μην αφήσεις κανέναν να σε αμφισβητήσει επειδή βρίσκεται περισσότερα χρόνια στο χώρο», δήλωσε.

Grace Kang – Ιδρύτρια της Pink Olive

H Pink Olive είναι ένα κατάστημα βγαλμένο από παραμύθι, που έχει δημιουργηθεί για να εμπνεύσει τους πελάτες και να βελτιώσει τη ζωή τους.

www.instagram.com/pinkolive

Η Grace Kang πάντα γνώριζε ότι ήθελε κάνει κάτι δικό της. Αυτό που αγνοούσε εντελώς, ήταν το πότε θα έθετε το σχέδιό της σε εφαρμογή. Όμως, όπως είπε χαρακτηριστικά στο Refinery29, «Το να ξεκινάς την επιχείρηση, είναι σαν να κάνεις παιδί – ποτέ δεν ξέρεις πότε είναι η κατάλληλη στιγμή.»

www.instagram.com/pinkolive

Η πρώτη της χρονιά ήταν τρομακτική και ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα. Έκανε διαρκώς νέες γνωριμίες και προωθούσε το όραμα της και κάθε πρωί που ξυπνούσε, έκανε το πλάνο της ημέρας. Είχε στο μυαλό της τη φράση που έχει γίνει το motto των καταστημάτων της: «Βάλε στόχους για τη μέρα και κάνε τους πραγματικότητα.»

Το μυστικό της επιτυχίας της; Δε συγκρίνεται με τους άλλους! Έχοντας προσδιορίσει τι ακριβώς θέλει η ίδια να καταφέρει, δεν ενδιαφέρεται για τους «ανταγωνιστές» της – γιατί δεν αισθάνεται ότι η δουλειά της είναι ένας αγώνας δρόμου – και απολαμβάνει τα μικρά πράγματα της ζωής.

Amy Seder – Συνιδρύτρια της Away Lands

Η Away Lands είναι μία εταιρία παραγωγής ταινιών και φωτογραφήσεων. Ένα ζευγάρι ταξιδεύει και αναλαμβάνει το γύρισμα τουριστικών σποτ, διαφημιστικών για ξενοδοχεία και την προώθηση μεγάλων brands.

Η Amy Seder και ο αρραβωνιαστικός της εργάζονταν σε εντελώς διαφορετικούς χώρους – εκείνη ασχολούταν με την παραγωγή φωτογραφήσεων και εκείνος ήταν οικονομολόγος – πριν αποφασίσουν να κάνουν το μεγάλο βήμα και να αλλάξουν τις ζωές τους. Ανέλαβαν μαζί μερικές δουλειές και συνειδητοποίησαν ότι αυτό που έκαναν, ήταν ουσιαστικά το λιθαράκι για το σχηματισμό μίας επιχείρησης.

www.instagram.com/amyseder

Πέρασαν περίπου 9 μήνες μέχρι να βγάλουν κέρδος – όλα συνέβησαν πολύ γρήγορα. Σε αυτό βοήθησαν και τα μηδαμινά τους έξοδα στην αρχή: δεν είχαν αυτοκίνητο, τα ξενοδοχεία που διαφήμιζαν κάλυπταν τη διαμονή και τη διατροφή τους με αποτέλεσμα να μη ζημιώνονται, ακόμα κι αν δεν είχαν εισόδημα!

Πολλοί δυσκολεύονται να κατανοήσουν το όραμά τους. Επειδή για να προωθούνται χρησιμοποιούν κυρίως τα social media, συχνά τους αντιμετωπίζουν – λανθασμένα – σαν influencers. Δε φαίνεται ο κόπος τους και ο κόσμος νομίζει ότι πρόκειται για δύο ερωτευμένους ανθρώπους που βρίσκονται διαρκώς σε διακοπές. Η πραγματικότητα, φυσικά, απέχει κατά πολύ.

Συμβουλή της για όσους βρίσκονται τώρα στο ξεκίνημα; «Μην περιμένετε να πληρωθείτε αμέσως και βεβαιωθείτε ότι ο δικηγόρος σας είναι καλός» – είναι αυτό ακριβώς που της είχε πει ο διευθυντής της πρώτης εταιρείας για την οποία εργάστηκε, όταν ήταν μόλις 21.