Fashion

Gucci Off the Grid: Η πρώτη sustainable συλλογή του οίκου που έχει τη στήριξη της Jane Fonda

Πηγή φωτογραφίας Instagram @gucci

Η ιδέα της επιστροφής στη φύση αποτέλεσε την κύρια πηγή έμπνευση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Gucci, Alessandro Michele, για τη δημιουργία της νέας συλλογής του luxury label «Off the Grid». Πρόκειται για την πρώτη sustainable collection του οίκου, η οποία έχει δημιουργηθεί τόσο με ανακυκλώσιμα υλικά όσο και με βιώσιμες πρακτικές.

Πιο συγκεκριμένα, τo βασικό υλικό της συλλογής είναι το 100% νάιλον που έχει δημιουργηθεί από ανακυκλωμένες ίνες ECONYL®. Αυτές προέρχονται από δίχτυα και πλαστικά απόβλητα, τα οποία εάν δεν είχαν αξιοποιηθεί θα κατέληγαν στα σκουπίδια, επιβαρύνοντας το περιβάλλον. Ο ιταλικός οίκος είναι το πρώτο luxury brand που χρησιμοποιεί το ECONYL® ως υλικό, καθώς το έχει εντάξει στην παραγωγή του ήδη από το 2016. Ακόμα, τα δερμάτινα κομμάτια της συλλογής προέρχονται από το πρόγραμμα «Gucci-Up», στο οποίο ανακυκλώνονται υλικά από παλαιότερες συλλογές. Η «Off The Grid» collection έρχεται και σε οικολογικό packaging με πιστοποιητικό FSC.

Η νέα sustainable συλλογή αποτελείται από genderless τσάντες, αξεσουάρ, παπούτσια και ready-to-wear ρούχα. Ξεχωρίζουν τα denim και tailoring κομμάτια, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν η αισθητική του safari style και οι γήινοι τόνοι.

Ο Gucci λάνσαρε την παγκόσμια καμπάνια για το «Off-Grid», στην οποία συμμετέχουν σημαντικά ονόματα. Η Jane Fonda, ηθοποιός, παραγωγός, συγγραφέας και ακτιβίστρια, ο Miyavi, μουσικός και ηθοποιός, ο David de Rothschild, περιβαλλοντολόγος και εξερευνητής, o Lil Nas X, rapper τραγουδιστής και στιχουργός και η King Princess, τραγουδίστρια, στιχουργός και μουσικός παραγωγός μεταφέρουν το μήνυμα της περιβαλλοντική ευαισθησίας και υπευθυνότητας.

«H συλλογή αυτή είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Κάθε ένας έφερε κάτι. Το ίδιο ισχύει και για την καμπάνια, είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους που θέλουν να χτίσουν κάτι νέο. Φαντάστηκα ότι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα δεντρόσπιτο μέσα στο κέντρο της πόλης, όπως εκείνο που παίζουν τα παιδιά στο πάρκο. Γιατί όλοι μας χρειαζόμαστε ένα τέτοιο σπίτι για να καταλάβουμε ότι ο πλανήτης μας υπάρχει, η φύση είναι ζωντανή, παρόλο που δεν φαίνεται, που μοιάζει να βρίσκεται κάπου μακριά», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Alessandro Michele.

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε στο Los Angeles, πριν ξεσπάσει η πανδημία, από τον Harmony Korine και αφηγείται την ιστορία κατοίκων της πόλης που αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα δενδρόσπιτο ανάμεσα στ0υς ουρανοξύστες και να φέρουν την φύση στους πολυσύχναστους τσιμεντένιους δρόμους. Η καμπάνια αποτυπώνει ξεκάθαρα τους δύο πυλώνες του Gucci, τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Εκεί συναντάμε και την δέσμευση του για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την προστασία της φύσης, υποστηρίζοντας παράλληλα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, την αποδοχή και τον σεβασμό.

 

 

Διαβάστε επίσης:

T-shirt: 4 τρόποι για να κάνετε κομψές εμφανίσεις

Μικρά μυστικά για να κάνετε πάντα κομψές εμφανίσεις

90s Vibes: Τα κομμάτια που επέστρεψαν δυναμικά στις τάσεις