Ψυχολογία

Πώς να συντάξετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο

Photo by Marcus Aurelius from Pexels

Εάν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση ή εκτελείτε ένα νέο σκοπό εντός της εταιρείας σας, θα θελήσετε να έχετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Πρόκειται για ένα επίσημο έγγραφο που περιγράφει την εταιρεία σας, το έργο σας και τις επιλογές χρηματοδότησης.

Ένα επιχειρηματικό σχέδιο αναφέρει συνοπτικά τη δυνατότητα της επιχείρησης και το χρονοδιάγραμμά σας. Συχνά χρησιμοποιείται ως εισαγωγή στο μακροπρόθεσμο σχέδιό σας. Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου και των εννέα στοιχείων που είναι απαραίτητο να περιληφθούν.

Η επιχειρηματική δυνατότητα

Στην κορυφή του σχεδίου σας, δηλώστε την προσπάθεια που θέλετε να συνεχίσετε. Είστε μια νέα εταιρεία ή μια υπάρχουσα εταιρεία που θέλει να αναπτυχθεί; Περιγράψτε τις προκλήσεις σας και πώς σκοπεύετε να τις αντιμετωπίσετε. Αυτή η ενότητα καλό είναι να αναπτύσσεται σε μια με δύο προτάσεις.

Η περιγραφή της εταιρείας σας

Όταν περιγράφετε την εταιρείας σας, υποθέστε ότι ο αναγνώστης δεν γνωρίζει τίποτα για εκείνη. Ορίστε εν συντομία ποιοι είστε, προσδιορίζοντας τις αξίες σας και γιατί η εταιρεία σας είναι απαραίτητη αυτή τη στιγμή.

Η περιγραφή του ταλέντου σας

Σε αυτήν την ενότητα, θα θελήσετε να παρουσιάσετε την ομάδα σας και να δείξετε γιατί είναι η κατάλληλη για την επιχείρησή σας. Μιλήστε για τις σχετικές δεξιότητες, την εμπειρία και το ιστορικό τους, γίνοντας όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι. Η παροχή του ιστορικού τους, θα διαβεβαιώσει τους πιθανούς επενδυτές ότι η επιχείρησή σας υποστηρίζεται από αξιόπιστους επαγγελματίες.

Η ανάλυση της βιομηχανίας

Ενώ γράφετε το σχέδιό σας, είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε τις προοπτικές του κλάδου σας και τις δυνατότητές σας μέσα σε αυτόν. Έτσι, θα μπορέσετε να προσδιορίσετε τους ανταγωνιστές σας και να αναλύσετε τις προσφορές τους σε σύγκριση με τη δική σας, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στο πώς θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε ανάμεσά τους. Αυτή η ανάλυση, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στους επενδυτές, ότι έχετε κάνει την έρευνά σας.

Το κοινό που στοχεύετε και απευθύνεστε

Σε αυτήν την ενότητα, θα προσδιορίσετε το target group σας, καθορίζοντας τα δημογραφικά στοιχεία, την τοποθεσία τους και άλλα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Επιπλέον, εξηγήστε πώς θα ωφεληθεί το κοινό σας από την εταιρεία ή το έργο σας ή πώς θα λύσετε κοινά προβλήματα.

Το χρονοδιάγραμμα

Περιγράψτε το χρονοδιάγραμμά σας για την έναρξη της επιχείρησης ή του έργου σας. Τα χρονοδιαγράμματα υπόκεινται πάντα σε αλλαγές, οπότε βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε υπόψη εναλλακτικά σενάρια και αποτυχίες. Στο επιχειρηματικό σας σχέδιο της μιας σελίδας, μιλήστε για το γενικό χρονοδιάγραμμα, τις φάσεις του και γιατί είναι ένας ρεαλιστικός στόχος.

Το σχέδιο μάρκετινγκ σας

Προσδιορίστε τους τρόπους που εσείς και η εταιρεία σας θα επιλέξετε να εξερευνήσετε και πώς σκοπεύετε να συναντήσετε εκεί το target group σας. Για παράδειγμα, εξετάστε τις προσπάθειές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ και άλλες μεθόδους που θέλετε να εκτελέσετε.

Η οικονομική περίληψη

Ορίστε με σαφήνεια τη δομή του κόστους και τις ροές εσόδων, περιγράφοντας τις μεθόδους πωλήσεων και τους στόχους σας. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τόσο τους μακροπρόθεσμους όσο και τους βραχυπρόθεσμους οικονομικούς σας στόχους και τα σημεία αναφοράς.

Οι απαιτήσεις χρηματοδότησής σας

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους συντάσσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο είναι για να αποκτήσετε χρηματοδότηση. Σε αυτήν την ενότητα, μιλήστε για το ποσό που θα χρειαστείτε από τους επενδυτές και για το πού θα το διαθέσετε. Θα πρέπει επίσης να είστε ξεκάθαροι για το πώς σκοπεύετε να τους εξοφλήσετε μέσω του οικονομικού σας προγράμματος.

Διαβάστε επίσης:

Έβαλιν Έντινγκτον: Η 14χρονη μαθήτρια που δημιούργησε από το μηδέν μια κερδοφόρα επιχείρηση

Έναρξη νέας επιχείρησης: Ποιες οι προσδοκίες και τι συμβαίνει στην πραγματικότητα

5 Tips για να κερδίσετε περισσότερα χρήματα

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση