Ψυχολογία

Πώς θα επιβιώσουν οι επιχειρήσεις μετά τον κορονοϊό – 7 επιχειρηματίες απαντούν

Photo by Adeolu Eletu on Unsplash

Μετά το ξέσπασμα της επιδημίας, υπήρξαν πολλά περιστατικά με νεοσύστατες επιχειρήσεις, οι οποίες αντιμετώπισαν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, ενώ δεν ήταν λίγες όσες έβαλαν οριστικά λουκέτο, μη μπορώντας να ανταποκριθούν στην κρίση.

Όσες κατάφεραν να επιβιώσουν, το έκαναν χάρη στην προσαρμοστικότητα τους στα νέα δεδομένα και λόγω της άμεσης χάραξης νέας πολιτικής, που τους έδωσε μία νέα δυναμική, όσο τα κεφάλαια είχαν στερέψει.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο ανταγωνισμός έχει γίνει ακόμα πιο σκληρός, γι΄αυτό και ήρθε η στιγμή για πολλούς να αποδείξουν ότι έχουν γερά στομάχια, διάθεση για σκληρή δουλειά και αντίληψη για το πώς θα μπορέσουν να παραμείνουν χρήσιμοι στην νέα εποχή.

7 Επιτυχημένοι επιχειρηματίες, μοιράζονται στο “Tatler Singapore“, τα δικά τους πλάνα διάσωσης των επιχειρήσεων τους και δηλώνουν ότι είναι προετοιμασμένοι για τα χειρότερα, έχοντας αναπτύξει κατάλληλες άμυνες.

Εξασφάλιση ενός εφεδρικού προγράμματος

Jonathan Weins

Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, της εταιρείας «Dahmakan»

Τη στιγμή που η Μαλαισία βρίσκεται σε μερικό lockdown, ο Jonathan Weins και η ομάδα του στην νεοσύστατη εταιρεία delivery φαγητού, «Dahmakan» με έδρα την Κουάλα Λουμπούρ, έπρεπε να επιβάλουν γρήγορα μέτρα εξοικονόμησης κόστους.

«Προς το παρόν, είμαστε πολύ προσεκτικοί για τις δαπάνες μας και μειώνοντας τις περιττές δαπάνες. Είμαστε πιο συντηρητικοί για το πόσα ξοδεύουμε στο μάρκετινγκ και έχουμε σταματήσει σχέδια επέκτασης σε άλλες χώρες. Έχουμε επίσης προετοιμαστεί για χειρότερα σενάρια περιπτώσεων, που αφορούν μία παρατεταμένη πανδημία».
Ωστόσο, ο επιχειρηματίας είναι αισιόδοξος να προχωρήσει με μερικά από τα σχέδια που είχε στο μυαλό του πριν από το ξέσπασμα.

Υποστηρίζοντας την τηλεδιάσκεψη

Juliana Chan

Διευθύνων Σύμβουλος, της εταιρείας «Wildtype Media Group»

«Σε μια μετά- κορονοϊού εποχή, νομίζω ότι όλες οι εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της δικής μου, θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν την απομακρυσμένη εργασία», αναφέρει, η ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μέσων ενημέρωσης Wildtype Media Group. Από τη στιγμή που η Σιγκαπούρη εισήλθε σε lockdown, αυτή και η ομάδα της έχουν οργανώσει καθημερινές συνεδρίες στο Zoom και ξεκίνησαν ένα σύστημα αναφοράς, που χρησιμοποιεί έναν βασικό δείκτη απόδοσης KPIs, μια μετρήσιμη τιμή, που δείχνει πόσο αποτελεσματικά μπορεί μια εταιρεία, να επιτυγχάνει βασικούς επιχειρηματικούς στόχους.

Επανεφεύγοντας τη διαδικασία παραγωγής

Gillian Tan
Ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος, της εταιρείας «Munkysuperstar Pictures»

Η Gillian Tan και η ομάδα της στο Munkysuperstar Pictures έπρεπε να προσαρμοστούν στην παραγωγή περιεχομένου βίντεο από απόσταση. Αυτό περιλαμβάνει «τη διεξαγωγή όλων των συναντήσεων πριν από την παραγωγή και τη σκηνοθεσία, μέσω συνομιλίας σε βίντεο. Συνήθως θα κάνουν λήψη ταινιών χρησιμοποιώντας μια βασική κάμερα point-and-shoot ή το κινητό τους τηλέφωνο. Το υλικό τους ανεβαίνει σε μια μονάδα cloud και στη συνέχεια κατεβαίνει από τον συντάκτη μας, που εργάζεται από το σπίτι για μετά την παραγωγή».
Παραδέχεται ότι η εξ αποστάσεως εργασία ήταν μια τεράστια πρόκληση. Επίσης η ίδια και η ομάδα της, ανυπομονούν να επιστρέψουν στην αρχική ροή εργασίας τους, αλλά «η κατάσταση μας ανάγκασε πραγματικά να σκεφτούμε έξω από τα συνηθισμένα».

Photo by Brooke Lark on Unsplash

Δίνοντας ελπίδα μέσω ταινιών

Ho Jia Jian

Συνιδρύτρια και Διευθύνων Σύμβουλος, της εταιρείας «Viddsee»

Ως μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας βίντεο, που επικεντρώνεται στην κοινότητα και βασίζεται στους αφηγητές και το κοινό της, η «Viddsee», έχει επηρεαστεί από την πανδημία στην ικανότητα της να πραγματοποιεί εκδηλώσεις, δραστηριότητες και εμπορικές και παραγωγικές εργασίες.

Αλλά αυτό δεν το εμπόδισε να καινοτομήσει. Μία από τις πρώτες προσπάθειες της, ως απάντηση στον κορονοϊό, ήταν να ξεκινήσει το «StoriesTogether», μια πρωτοβουλία που συγκεντρώνει την κοινότητα των αφηγητών, του κοινού και των συνεργατών της «για να διαδώσει την ελπίδα μέσω ταινιών».

Αξιοποιώντας την ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Ηο και η ομάδα της, δημιούργησαν μια σειρά εβδομαδιαίων διαδικτυακών πάρτι παρακολούθησης αγγλικών και γλωσσών της Ινδονησίας, ζωντανές συζητήσεις στο Instagram και μαραθώνιες προβολές ταινιών, που διασκεδάζουν το κοινό και παραμένουν συνδεδεμένοι μαζί του.

Η πρωτοβουλία, υποστηρίζει επίσης κινηματογραφιστές και εταιρείες πολυμέσων της Σιγκαπούρης, μέσω του ταμείου δημιουργίας περιεχομένου «StoriesTogether», το οποίο υποστηρίζεται από την «Αρχή Ανάπτυξης Μέσων Infocomm» της Σιγκαπούρης.

Ακούγοντας την κοινότητα

Martine Ho

Δημιουργική σκηνοθέτης, της εταιρείας «Sunnies Studios»

Για την Martine Ho, την συνιδρύτρια και CEO του brand «Sunnies Studio» με έδρα τη Μανίλα, ο ορισμός μιας επιτυχημένης μάρκας θα συνεχίσει να αλλάζει και να εξελίσσεται.
«Αλλά σε μια εποχή όπως αυτή, είναι σκόπιμο να επικεντρωθούμε στην παροχή ευκολίας στους πελάτες με μια νοοτροπία που δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο».
«Αγαπάμε την κοινότητα που έχουμε χτίσει και τους ακούμε πραγματικά – αυτό, νομίζω, είναι το κλειδί. Η δουλειά μας τώρα είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε τα προϊόντα που αγαπούν».

Η παροχή «ευκολίας» είναι μια ιδέα για την οποία η Ηο και η ομάδα της, πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσει να πλοηγηθούν και να προσαρμοστούν στους νέους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες θα συμπεριφέρονται διαδικτυακά και εκτός σύνδεσης. Η ίδια αναφέρει: «Επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας στα κανάλια άμεσων καταναλωτών και στις αγορές λιανικής».

Ένα παράδειγμα αυτής της έννοιας που κυκλοφόρησε το «Sunnies Studio», είναι η επανέναρξη του «Sunnies Specs Optical» ως διαδικτυακή υπηρεσία οπτικών γυαλιών, με δωρεάν τοπική αποστολή.

Περιλαμβάνει επίσης υπηρεσίες εικονικής διαβούλευσης με πιστοποιημένους οπτομέτρους και σύστημα με ραντεβού κράτησης στο κατάστημα.

Φέρνοντας τη βιομηχανία πιο κοντά

Indra Kantono

Συνιδρυτής και διευθυντής, της εταιρείας «Jigger & Pony Group»

Για τον Indra Kantono, συνιδρυτή και διευθυντή του ομίλου Jigger & Pony, η πανδημία έχει παρουσιάσει πολλές ευκαιρίες για τη δημιουργία μιας στενότερης κοινότητας.

Ο Kantono, απαριθμεί τρία σχέδια στα έργα: Το πρώτο είναι μια σειρά από ειλικρινείς, διαδικτυακές συνομιλίες που ονομάζονται «Basic Bubbles, Candid Chats», οι οποίες θα δουν την κοινότητα του cocktail bar, να συζητά τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα.

Το δεύτερο είναι το «Path of Recovery Bootcamp», το οποίο θα χρησιμεύσει ως πλατφόρμα για τον Kantono και τους συνομηλίκους του, να «μοιραστούν τις βέλτιστες πρακτικές μας και τα αναλυτικά πλαίσια, για την ανάπτυξη στρατηγικών για τη φάση ανάκαμψης μετά τον κορονοϊό».

To τρίτο, με επικεφαλής τον συνιδρυτή του, Gan Guoyi, μαζί με άλλους παίκτες του κλάδου, είναι να ξεκινήσει το Singapore Cocktail Bar Association (SCBA), έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υπερασπίζεται τη βιομηχανία του cocktail της πόλης.

Βραχυπρόθεσμα, το «SCBA», θα παρέχει ταχεία οικονομική υποστήριξη για cocktail bar και μπάρμαν, που έχουν ανάγκη κατά τη διάρκεια της τρέχουσας κρίσης. Mεσοπρόθεσμα, θα βοηθήσει στην ανάκαμψη της βιομηχανίας cocktail της Σιγκαπούρης.

Εξερεύνηση υπερατλαντικών συνεργασιών

Toh Yah Li

Principal, «Light Collab»

Η Toh Yah Li της εταιρείας σχεδιασμού φωτισμού της Σιγκαπούρης «Light Collab», θέλει να διερευνήσει περισσότερες συνεργασίες με σχεδιαστές στο εξωτερικό. «Σύμφωνα με το όνομα της εταιρείας «Light Collab», ελπίζουμε να προσελκύσουμε ταλέντα από όλο τον κόσμο, καθώς αυτή η πανδημία μας έχει δείξει ότι δεν περιοριζόμαστε από ένα φυσικό χώρο γραφείου.

Ως εκ τούτου, είμαστε ανοιχτοί στη στήριξη των παγκόσμιων έργων από απόσταση και κατευθύνουμε τα έξοδα που παραδοσιακά χρησιμοποιούσαμε για να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη της ποιότητας της παράδοσης και του διεθνούς ομίλου ταλέντων».

Ταυτόχρονα, η Toh και η ομάδα της διερευνούν τρόπους χρήσης σχεδίων φωτισμού, για να έχουν θετική επίδραση στους ανθρώπους και στο περιβάλλον.

«Εξετάζουμε τρόπους για να δούμε πώς ο φωτισμός μπορεί να βελτιώσει την υγεία και την ψυχική ευεξία των ανθρώπων, με βιώσιμο και περιβαλλοντικά συνειδητό τρόπο. Βλέπουμε επίσης πώς τα σχέδια μας μπορούν να έχουν πιθανή μικροβιοκτόνο λειτουργία με διακριτικό και ακίνδυνο τρόπο».

 

Διαβάστε περισσότερα

4 επιτυχημένες γυναίκες αποκαλύπτουν πώς έχτισαν τις επιχειρήσεις τους

Μόδα και κορονοϊός: Πώς τα μεγάλα brands βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις

Πώς να ξεκινήσετε δυναμικά μία επιχείρηση στη μόδα χωρίς budget και πελατολόγιο

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση