NEED TO KNOW

Γιατί η Coca Cola μπήκε στο στόχαστρο της Κομισιόν

Photo by Taras Chernus on Unsplash

Έρευνα γύρω από τις πρακτικές της Coca Cola στην Ευρώπη ξεκίνησε η Κομισιόν, έχοντας ήδη αποστείλει επίσημο αίτημα για συνεργασία στις εταιρείες  The Coca-Cola Company, Coca-Cola Hellenic Bottling Company και την Coca-Cola European Partners.

Την είδηση επιβεβαιώνουν πηγές της Coca Cola HBC, οι οποίες τονίζουν πως συνεργάζονται στην έρευνα με την Επιτροπή, χωρίς ωστόσο να προχωρούν σε περαιτέρω λεπτομέρειες ως προς τις λεπτομέρειες της έρευνας. Eπισημαίνουν δε πως από την πλευρά τους τηρείται πλήρως η ευρωπαϊκή νομοθεσία περί ανταγωνισμού και όλοι οι υπόλοιποι ισχύοντες κανονισμοί.

Υπενθυμίζεται πως πριν ένα μήνα η The Coca-Cola Company και η Coca-Cola HBC AG είχαν εκφράσει την πρόθεσή τους να αποκτήσουν τον κοινό έλεγχο της Ολλανδικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου WABI CCH JV. Η  εταιρεία παρέχει  υπηρεσίες ψηφιακής αγοράς που συνδέουν χονδρεμπόρους, εμπόρους λιανικής πώλησης, προμηθευτές και καταναλωτές συσκευασμένων αγαθών.

Από την πλευρά της η EuroCommerce εξέδωσε ανακοίνωση, λίγο μετά την γνωστοποίηση της έρευνας της Κομισιόν, στην οποία αναφέρεται, μεταξύ άλλων, σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου από «μονομερείς αυξήσεις τιμών με λίγη ή καθόλου δικαιολογία». Η EuroCommerce  εκπροσωπεί εθνικές ομοσπονδίες και εταιρείες στον τομέα λιανικής, χονδρικής και διεθνούς εμπορίου από 31 ευρωπαϊκές χώρες, Μέλη της είναι μεταξύ άλλων η Metro, η  Carrefour και η Ikea.

 

Διαβάστε επίσης:

Σίσσυ Ηλιοπούλου (Coca Cola): Δεν έχει σημασία το φύλο, αυτό που μετράει είναι η προσωπικότητα και το μυαλό

Λίλιαν Νεκταρίου (Coca Cola): Νέα πλατφόρμα υποστήριξης για τις μικρές εταιρείες HORECA

Coca-Cola και άλλοι κολοσσοί κόβουν τις διαφημίσεις στα Social media για 1 μήνα, κατά του ρατσισμού

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση