ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Σίσσυ Ηλιοπούλου (Coca Cola): Δεν έχει σημασία το φύλο, αυτό που μετράει είναι η προσωπικότητα και το μυαλό

Η Σίσσυ Ηλιοπούλου με 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των Εταιρικών Υποθέσεων και της Επικοινωνίας κι έχει αναλάβει θέσεις ευθύνης σε πολυεθνικές εταιρείες διαφορετικών κλάδων, τόσο σε επίπεδο χώρας όσο και ομίλου, ενώ έχει εξειδίκευση σε θέματα Εταιρικής Φήμης & Επικοινωνίας, Βιώσιμης Ανάπτυξης, Κοινωνικής Διαμεσολάβησης και ψηφιακής επικοινωνίας.

Μετά από 10 χρόνια εμπειρίας στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, έναν από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της The Coca-Cola Company παγκοσμίως, εδώ και τρία χρόνια είναι Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

“Σε ό,τι αφορά το φύλο δεν έβαλα ποτέ τον εαυτό μου σ’ αυτή τη διαδικασία διάκρισης γιατί για μένα σημασία έχει ο άνθρωπος, η προσωπικότητα,το μυαλό του, η συναισθηματική του νοημοσύνη, τα πιστεύω και οι αξίες τους” λέει  στο portraitsgr  και γι΄αυτό δεν ένιωσε το φύλο ως τροχοπέδη στην εξέλιξη. Στις γυναίκες που θέλουν να ξεχωρίσουν και να φτάσουν στο προσωπικό τους όνειρο τονίζει ότι το πιο σημαντικό είναι να  «σπάσουν» το ατομικό τους glassceiling, ειδικά όσες είναι και μανούλες και έχουν  τις δικές τους τύψεις, ενοχές, προκαταλήψεις ή στερεότυπα.

Έχει διακριθεί με την ομάδα της με τη βράβευση της καλύτερης  In House Oμάδα κι αυτό αποκαλύπτει, τονίζει  η Σίσσυ Ηλιοπούλου, ότι πίσω από όλες τις επιτυχημένες στρατηγικές, καμπάνιες και προγράμματα βρίσκονται άνθρωποι που ως μονάδες και σύνολο διακρίνονται για τις αξίες, το πάθος, το ήθος, τη δημιουργικότητα και το πνεύμα συνεργασίας και συνδημιουργίας. Γιατί σημασία ως προς το αποτέλεσμα, έχει ο άνθρωπος η προσωπικότητα και η ευφυία  του,  και όχι το  φύλο ή όποια  άλλη διαφορά.

Αναφέρεται και στην ευθύνη της επιρροής ενός ισχυρού brand όπως η Coca Cola και πώς τη διαχειρίζεται αλλά και πως την αξιοποιεί με άξονα τον ανώτερο εταιρικό σκοπό και την ανάπτυξη της κοινωνίας. Ο ανώτερος εταιρικός σκoπός της Coca Cola είναι να «Αναζωογονούμε τον κόσμο και να κάνουμε τη διαφορά»  και στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία διέκοψε τη διαφημιστική της παρουσία  σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως, για τουλάχιστον 30 ημέρες με στόχο να ασκήσει πίεση για την αναθεώρηση της πολιτικής που ακολουθούν τα κοινωνικά δίκτυα σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους.  Ταυτόχρονα επαναξιολογεί τη στρατηγική της με στόχο ένα πιο ασφαλές και δίκαιο ψηφιακό μέλλον.

“Ο άνθρωπός είναι ο δημιουργός και αυτός που μπορεί να κάνει τη διαφορά”, τονίζει η κυρία Ηλιοπούλου πάντα με στόχο η Coca Cola να είναι μέρος της λύσης στις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πλανήτης και η κοινωνία. Η Coca Cola ως ισχυρό καταναλωτικό brand  έχει μεγάλη δύναμη και επιρροή με κάθε επικοινωνία του. Κάθε διαφήμιση, δράση, παρουσία του brand στο δημόσιο χώρο αποτελεί και ένα αυτόνομο μήνυμα που ξεπερνά την προώθηση του προϊόντος και η ομάδα της κυρίας Ηλιοπούλου φροντίζει η δύναμη του brand να γίνεται δύναμη της κοινωνίας.

Πώς αντιμετωπίζει ο όμιλος την ισότητα των φύλων; Τόσο εσωτερικά όσο και στο πλαίσιο των δράσεων του;

Μία από τις βασικές μας αρχές είναι και αυτό που αποκαλούμε “diversity”-διαφορετικότητα, τόσο σε σχέση με το φύλο όσο και ευρύτερα σε σχέση με διαφορετικές εθνικότητες, πεποιθήσεις, τρόπο ζωής. Στο πλαίσιο αυτό, υπογράψαμε πρόσφατα την Χάρτα Διαφορετικότητας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις. Παράλληλα, στηρίζουμε και προτρέπουμε τις γυναίκες της εταιρίας να αναλάβουν θέσεις ευθύνης, προσφέροντας τους ευκαιρίες αλλά και τις κατάλληλες συνθήκες για να εξελιχθούν, ενώ πραγματοποιούμε στοχευμένα προγράμματα και δράσεις για την ενδυνάμωση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην ελληνική κοινωνία.

Συγκεκριμένα, την περίοδο 2017-2019, μέσα από τη συνεργασία μας με την Μη-Κερδοσκοπική Οργάνωση MeXoXo και το πρόγραμμα “Counting Stars” προσφέραμε υποστήριξη σε περισσότερες από 3.000 γυναίκες, σε 6 πόλεις, σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Κατά την ίδια χρονική περίοδο, το πρόγραμμά μας είχε απήχηση σε 28.671 γυναίκες μέσα από κοινωνικά δίκτυα, προσωπικές προσκλήσεις και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Περισσότερες από 600 γυναίκες συμμετείχαν στα workshops μας, ενώ 300 γυναίκες ολοκλήρωσαν face2face συνεδρίες.

Οι γυναίκες συμμετέχουν λιγότερο σε ηγετικές-διοικητικές θέσεις από ότι οι άνδρες; Που νομίζετε ότι οφείλεται αυτό; Μπορεί να αλλάξει; Ποια είναι η συμμετοχή γυναικών στις υψηλές θέσεις στην εταιρία σας;

Δυστυχώς η μικρότερη συμμετοχή των γυναικών σε υψηλόβαθμες θέσεις είναι μια πραγματικότητα που καλούμαστε συλλογικά ως κοινωνία να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά και γρήγορα μιας και θεωρώ ότι αποτελεί βασική προϋπόθεση για την νέα στρατηγικής ανάπτυξης που πρέπει να ακολουθήσουμε για να χτίσουμε μια καλύτερη νέα κανονικότητα (Build Back Better). Αυτό πρέπει να συμβεί όχι γιατί η προώθηση των γυναικών στα κέντρα λήψης αποφάσεων είναι μια αναγκαία ποσόστωση που πρέπει να πληρούμε στα πλαίσια της ισότητας των φύλων αλλά γιατί είναι δείγμα ωρίμανσης μιας κοινωνίας που αγκαλιάζει της διαφορετικότητα σε ότι αφορά τον τρόπο σκέψης, διοίκησης, αξιών και αντίληψης. Για να το πετύχουμε αυτό οφείλουμε πρώτα απ’ όλα να εγκαταλείψουμε κάποιες προκαταλήψεις που δυστυχώς παραμένουν σε ορισμένους κλάδους και περιοχές και στη συνέχεια να δημιουργήσουμε ένα ευνοϊκό πλαίσιο που οι γυναίκες με τους πολλαπαλούς κοινωνικούς τους ρόλους να μπορούν να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στη ανέλιξή τους στα υψηλότερα κλιμάκια των διαφόρων οργανισμών.

Υπάρχουν στοιχεία, που υπογραμμίζουν πως το χάσμα σε ό,τι αφορά το μισθολογικό κομμάτι και την εκπροσώπηση σε διοικητικές θέσεις, διατηρείται, παρά την πρόοδο που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια και τις σημαντικές προσπάθειες που γίνονται παγκοσμίως για να αλλάξει αυτό. Η τάση σίγουρα είναι θετική και πολλά στερεότυπα και νοοτροπίες του παρελθόντος έχουν αλλάξει, αλλά για να πετύχουμε την πλήρη ισότητα των δύο φύλων, υπάρχει ακόμα δρόμος που πρέπει να διανύσουμε, παραμένοντας αισιόδοξες, δραστήριες και μαχητικές.

Σε ό,τι αφορά την Coca-Cola, τα ποσοστά των γυναικών που βρίσκονται σε διοικητικές θέσεις της εταιρίας μας είναι πολύ υψηλά και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό, καθώς αναδεικνύει τόσο την πίστη μας σε θέματα ισότητας και ίσων ευκαιριών ανάμεσα στα δύο φύλα, όσο και της διαρκούς εξέλιξης των ανθρώπων μας. Nα υπογραμμίσω επίσης, ότι η Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas είναι γυναίκα, όπως και η Πρόεδρος Κεντρο-Ανατολικής Ευρώπης. Παράλληλα, το ποσοστό των γυναικών παραμένει πολύ υψηλό και στο σύνολο της  Διευθυντικής μας ομάδας.

Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις στην πορεία σας μέχρι σήμερα; Πιστεύετε ότι το φύλο μπορεί να βοηθήσει ή να εμποδίσει την ανέλιξή μας;

Προσωπικά πιστεύω πως κάθε πρόκληση αποτελεί μία ευκαιρία. Ευκαιρία για εξέλιξη και πρόοδο.  Ευκαιρία για να γίνουμε καλύτεροι και να προχωρήσουμε μπροστά.Είναι σημαντικό να χαράσσουμε την προσωπική και επαγγελματική μας πορεία με βασική πυξίδα τις αξίες μας, το δικό μας προσωπικό ανώτερο σκοπό και όνειρο.Όταν έχουμε αποκρυσταλλωμένη εικόνα για όλα αυτά θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες εμφανιστούν στην πορεία, να μετατρέψουμε τις προκλήσεις σε ευκαιρίες και να πετύχουμε τους στόχους μας, άλλους πιο γρήγορα κι άλλους πιο αργά. Είναι όμως εξίσου σημαντικό σε αυτό το ταξίδι να έχουμε και την ευελιξία και προσαρμοστικότητα να αντιμετωπίσουμε και ότι είναι φαινομενικά εκτός του σχεδίου και των στόχων μας.

Σε ό,τι αφορά το φύλο δεν έβαλα ποτέ τον εαυτό μου σ’ αυτή τη διαδικασία διάκρισης γιατί για μένα σημασία έχει ο άνθρωπος, η προσωπικότητα,το μυαλό του, η συναισθηματική του νοημοσύνη, τα πιστεύω και οι αξίες τους. Και ίσως γι΄αυτό δεν ένιωσα το φύλο ως τροχοπέδη στην εξέλιξη. Πιστεύω, όμως, μιλώντας για τις γυναίκες που θέλουν να ξεχωρίσουν και να φτάσουν στο προσωπικό τους όνειρο ότι είναι πιο σημαντικό να «σπάσουν» το ατομικό τους glassceiling, ειδικά όσες είναι και μανούλες, τις δικές τους τύψεις, ενοχές, προκαταλήψεις ή στερεότυπα και όπως είπα και πιο πάνω να μη βάλουν καν τον εαυτό τους σε μια τέτοια διαδικασία.

Μια ισχυρή  εταιρεία όπως η Coca-Cola έχει μεγάλη δύναμη επιρροής και διαμορφώνει πρότυπα με τις καμπάνιες της. Ποιες είναι οι αξίες που φροντίζετε να περνάτε στο μεγάλο κοινό στο οποίο απευθύνεστε;

Ως Coca-Cola έχουμε επίγνωση της επιρροής που ασκούμε και αυτό μας γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη να συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για ένα καλύτερο και πιο βιώσιμο μέλλον για όλους. Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε την επιρροή μας, σε κάθε σημείο αυτού του κόσμου, για να βοηθήσουμε να γκρεμιστεί κάθε εμπόδιο που φράζει τον δρόμο προς την πρόοδο σε πολλούς ανθρώπους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του παραπάνω αλλά και της ευθύνης που αισθανόμαστε απέναντι στην κοινωνία και τους πολίτες, αποτελεί η πρόσφατη διακοπή της διαφημιστικής μας παρουσίας σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως, για τουλάχιστον 30 ημέρες με στόχο να ασκήσουμε πίεση για την αναθεώρηση της πολιτικής που ακολουθούν τα κοινωνικά δίκτυα σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους. Σε αυτό́ το διάστημα, θα επαναξιολογήσουμε τη διαφημιστική́ μας στρατηγική με στόχο ένα πιο ασφαλές και δίκαιο ψηφιακό μέλλον.

Παράλληλα, εστιάζουμε στην υπεύθυνη ανάπτυξή μας, στην ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε και στην αξιοποίηση των ικανοτήτων των ανθρώπων μας, πρεσβεύοντας αξίες όπως η καινοτομία, η ενότητα, ο εθελοντισμός και η συνεργασία. Στο πλαίσιο αυτό, τα τελευταία χρόνια, έχουμε υιοθετήσει και προωθούμε ένα εναλλακτικό μοντέλο ηγεσίας, που βασίζεται σ’ έναν ανώτερο σκοπό που δημιουργεί προστιθέμενης αξίας για όλους τους εταίρους μας και κυρίως για τους ανθρώπους των κοινωνιών όπου δραστηριοποιούμαστε.

H Coca-Cola ηγέτιδα στον κλάδο της δίνει έμφαση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη. Ποιες είναι οι δράσεις που έχετε αναλάβει πρόσφατα; Έχετε μετρήσει την αποτελεσματικότητά τους; Πιστεύετε πως έχουν συμβάλει στην εικόνα της εταιρείας για την εταιρεία και τι πιστεύει ο κόσμος για τη Coca-Cola μετά τις ενέργειες αυτές;

Όπως περιέγραψα και παραπάνω ακολουθούμε ένα νέο μοντέλο ηγεσίας που τοποθετεί στο επίκεντρο τον ανώτερο εταιρικό σκoπό μας ο οποίος είναι να «Αναζωογονούμε τον κόσμο και να κάνουμε τη διαφορά» (Refresh the World.Make a difference) καθώς και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας που μοιράζεται.

Αυτή η προσέγγιση είναι πέρα και πάνω από την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης όπως τη γνωρίζουμε. Σ’ αυτό το πλαίσιο, τα τελευταία χρόνια, πραγματοποιούμε πολλά προγράμματα βιωσιμότητας για το περιβάλλον και τους ανθρώπους, με τοπικό και παγκόσμιο αντίκτυπο, με κυρίαρχους τομείς παρέμβασης τα Απορρίμματα και τη μείωση τους μέσω βέλτιστων πρακτικών βιωσιμότητας και κυκλικής οικονομίας, την εξοικονόμηση του Νερού, την ενδυνάμωση της γυναικείας επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης των Νέων. Ακόμη, σε τοπικό επίπεδο υποστηρίζουμε έμπρακτα την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, συμβάλλοντας στην προσπάθεια ανάδειξης της χώρας μας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό, με όχημα τα συλλεκτικά μας μπουκάλια και την υποστήριξη σημαντικών καμπανιών προώθησης του τόπου μας στο εξωτερικό.

Ένα από αυτά τα βιώσιμα προγράμματα που υλοποιούμε, τα τελευταία χρόνια, είναι το Zero Waste Future – μία πλατφόρμα κοινωνικής προσφοράς, μέσα από την οποία φιλοδοξούμε να παρέμβουμε, να εκπαιδεύσουμε, να εφαρμόσουμε καινοτόμες πρακτικές και να αλλάξουμε τη συμπεριφορά των πολιτών απέναντι στα απορρίμματα, την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, καθώς όλες οι ενέργειες που έχουμε πραγματοποιήσει, μέχρι στιγμής, έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό αλλά βοηθούν και σε εθνικό επίπεδο τόσο στην επίτευξη των στόχων που τίθενται από την Ευρώπη όσο και στην επίδειξη καλών πρακτικών που ξεκινούν απο τη χώρας μας και επεκτείνονται και σε άλλες χώρες . Οι Έλληνες πολίτες έχουν αγκαλιάσει τις δράσεις μας, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό και οι ίδιοι στην υλοποίησή τους και αναγνωρίζοντας την αξία τους. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμάς, δεδομένου ότι μέσα από αυτά τα προγράμματα, θέλουμε να κάνουμε την διαφορά και να έχουμε θετικό αντίκτυπο για το σύνολο της κοινωνίας μας, μέσα από τη συνεργασία και την συλλογική προσπάθεια.

Οι δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης είναι δράσεις καλών προθέσεων, έχουν όμως και αποτέλεσμα; Έχετε μετρήσει τη συμβολή τους στην κοινωνία και βλέπετε να αναγνωρίζεται όλη αυτή η προσπάθεια; (αναφορά και στις διακρίσεις και τα νέα σας)

Ο εταιρικός σκοπός μας είναι η πυξίδα σχεδιασμού των δράσεων μας. Παράλληλα, όμως, στο σχεδιασμό μας λαμβάνουμε υπόψη μας αντίστοιχα και τις εθνικές προτεραιότητες και ανάγκες της κοινωνίας όπως αυτές διαμορφώνονται στο ευμετάβλητο περιβάλλον που λειτουργούμε.

Ο συνδυασμός αυτός οδηγεί στην επιτυχή υλοποιήση των προγραμμάτων και κυρίως στη θετική ανταπόκριση των πολιτών και όλων των επιμέρους κοινών που απευθύνονται και πάνω απ’ όλα δημιουργούν έναν ουσιαστικό αντίκτυπο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το πρόγραμμα Zero Waste Beaches που πραγματοποιήσαμε το καλοκαίρι του 2019 σε 9 πολυσύχναστες ελληνικές παραλίες και 27 παραλιακές επιχειρήσεις, σε συνεργασία με την ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης.

Η δράση περιλάμβανε την τοποθέτηση περισσότερων από 100 κάδων χωριστής ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων, με ξεχωριστό ρεύμα για τις πλαστικές φιάλες, δράσεις καθαρισμού και προγράμματα εκπαίδευσης των ιδιοκτητών και του προσωπικού των επιχειρήσεων. Επιπλέον, στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος, αναπτύξαμε μία ολοκληρωμένη καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού. Συγκεκριμένα, μέσω μιας online διαδραστικής ενέργειας στο Messenger μας και αξιοποιώντας την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), προσκαλέσαμε τους πολίτες να δώσουν μια νέα ζωή στα πλαστικά μπουκάλια, προκειμένου να μετατραπούν σε  3D εκτυπωμένα χρηστικά αντικείμενα από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό σε συνεργασία με την δημιουργική ομάδα των The New Raw. Από το πρόγραμμα συλλέχθηκαν 145 τόνοι απορριμμάτων, εκ των οποίων το 50% ήταν πλαστικά, το 38% πλαστικές φιάλες ενώ από τα υπόλοιπα απορρίμματα που συλλέχθηκαν, το 29% ήταν γυάλινα, το 10% χάρτινα και το 11% μεταλλικά, ενώ πάνω από 20.000 πολίτες συμμετείχαν στην online διαδραστική ενέργεια.

Το εν λόγω πρόγραμμα, δεν είχε μόνο μεγάλη απήχηση στο κοινό,  αλλά βραβεύτηκε στη φετινή διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards της EEΔΕ στις κατηγορίες «Διευρυμένη ή πολυκαναλική επικοινωνία» και «Καλύτερη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης», ενώ λάβαμε και δύο ειδικές διακρίσεις στην κατηγορία «Καινοτομία στην Επικοινωνία». Σημαντικές διακρίσεις έχουμε λάβει για πολλά προγράμματα και καμπάνιες που υλοποιούμε με στόχο την ανάδειξη των αξιών μας και την ευαισθητοποίηση του κοινού σε σημαντικά θέματα βιωσιμότητας. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η εταιρική καμπάνια #NEVERSETTLE που στόχο είχε να αναδείξει τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο πλανήτης και η κοινωνία καθώς και τις δικές μα προσπάθειες προκειμένου να είμαστε μέρος της λύσης. Για την καμπάνια αυτή διακριθήκαμε πριν λίγες εβδομάδες στα φετινά Ermis Awards στην κατηγορία «Grand Ermis Media».

Αυτή η αναγνώριση της δουλειάς μας αλλά και η ανταπόκριση του κόσμου, μας γεμίζουν δύναμη και μας δίνουν κίνητρό να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε και να πραγματοποιούμε προγράμματα με στόχο να κάνουμε την διαφορά και να επηρεάσουμε θετικά την κοινωνία και εμάς τους ίδιους.

Και βέβαια, εδώ, θα ήθελα να αναφέρω την πιο σημαντική αναγνώριση η οποία ήταν η επιβράβευση της ομάδας Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola ως της καλύτερης In House Oμάδας. Ο λόγος που την ξεχωρίζω είναι γιατί πίσω από όλες τις επιτυχημένες στρατηγικές, καμπάνιες και προγράμματα βρίσκονται άνθρωποι που ως μονάδες και σύνολο διακρίνονται για τις αξίες, το πάθος, το ήθος, τη δημιουργικότητα και το πνεύμα συνεργασίας και συνδημιουργίας. Ο άνθρωπός είναι ο δημιουργός και αυτός που μπορεί να κάνει τη διαφορά!

Στο πλαίσιο της κοινωνικής δράσης της εταιρίας, υπάρχει κάποια δράση που να πραγματοποιείτε αυτή την μεταβατική περίοδο που διανύουμε ως χώρα;

Από την έναρξη της πανδημίας του COVID-19 στη χώρα μας, κινητοποιηθήκαμε άμεσα για να συμβάλλουμε στην ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων, που είχαν περισσότερο ανάγκη εκείνη την κρίσιμη περίοδο. Συγκεκριμένα, μαζί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την πολύτιμη υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (Τhe Coca-Cola Foundation), ως Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) προχωρήσαμε στη δωρεά 5πλήρως εξοπλισμένων Μονάδων Εντατικής Θεραπείας,  τριών αναπνευστήρων για την κάλυψη επιπλέον αναγκών των μονάδων εντατικής θεραπείας καθώς και  αντιδραστηρίων για την υλοποίηση 12.000 διαγνωστικών ελέγχων κορωνοϊού. Παράλληλα, διαθέσαμε δωρεάν 447.000 προϊόντα σε περισσότερους από 19.000 γιατρούς και νοσηλευτές της χώρας μας, που βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή» της «μάχης» ενάντια στον κορωνοϊό, εργαζόμενους στον τομέα της καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων και σε Κοινωνικά Παντοπωλεία σε όλη την Ελλάδα για τους συμπολίτες μας. Παραλληλα, στηρίξαμε ενεργά τόσο με οικονομική υποστήριξη όσο και με την ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων μας το πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων, «Βοήθεια στο Σπίτι Plus», που στόχο είχε την καθημερινή διανομή των αναγκαίων αγαθών σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες του Δήμου.

Σήμερα, μολονότι έχουμε ξεπεράσει την πιο δύσκολη -απ’ ότι φαίνεται πρώτη φάση- της υγειονομικής κρίσης, υπάρχουν ακόμη τομείς, που χρειάζονται υποστήριξη. Ένας από αυτούς είναι ο κλάδος της φιλοξενίας και καφεστίασης (Ho.Re.Ca), που αποτελεί βασικό πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας και δομικό άξονα της κοινωνίας μας ευρύτερα και ο οποίος επηρεάστηκε σημαντικά από την πανδημία.

Γι’ αυτό προχωρήσαμε στον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση του προγράμματος Future Loading με στόχο την στήριξη των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στην νέα πραγματικότητα και κυρίως να προετοιμαστούν κατάλληλα για να ανταποκριθούν επιτυχώς στις προκλήσεις του μέλλοντος. Το πρόγραμμα Future Loading αυτό το πετυχαίνει μέσα από τη στοχευμένη δημιουργία εργαλειοθήκης και εκπαίδευσης για την ασφαλή λειτουργία των μικρών επιχειρήσεων, την μετάβασή τους στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, την προσέλκυση πελατών και την ενσωμάτωση αρχών περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στην λειτουργία τους. Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Υπουργείου Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και γίνεται με την πολύτιμη συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη το οποίο είναι ο θεματοφύλακας και διαχειριστής της πρωτοβουλίας. Επίσης, το πρόγραμμα στηρίζουν ενεργά και μια σειρά εκλεκτών εταιριών και Ιδρυμάτων, όπως η εταιρεία πιστοποίησης TÜV Austria, η ΜΚΟ Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με το πρόγραμμα #Youth Empowered: The HoReCa Edition, ο οργανισμός The People’s Trust με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, ο Όμιλος Hotelbrain, η Google, το efood, η Avocado και  η Pobuca, το Αθηνόραμα και η Notice Content and Services, που μοιράζονται το ίδιο όραμα και θέλουν να συμβάλλουν σ’ αυτόν το σκοπό.

Πιστεύουμε ότι οι προκλήσεις της νέας εποχής μπορούν αντιμετωπιστούν μόνο μέσα από τη συνεργασία και τις συμπράξεις, καθώς όταν προσπαθούμε όλοι μαζί, μπορούμε να πετύχουμε πολλά περισσότερα.

Γι’ αυτό καλούμε όλες τις εταιρίες και Ιδρύματα που θέλουν να γίνουν μέρος αυτής της αλυσίδας αξίας και συνδημιουργίας να συμμετέχουν σ’ αυτήν την πρωτοβουλία.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ψηφιακή πλατφόρμα του προγράμματος www.bodossaki.gr/futureloading και να συνεισφέρουν χρηματικά με ένα κλικ στην επιλογή «Κάνε τη Δωρεά σου», ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες.  Την ίδια ιστοσελίδα μπορούν να επισκεφτούν και οι μικρές επιχειρήσεις HoReCa που θέλουν να λάβουν μέρος για να βρουν όλες τις  απαραίτητες πληροφορίες και τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν ώστε να εναχθούν στο πρόγραμμα.

 

Διαβάστε επίσης:

6 γυναίκες εξελέγησαν στο Διοικητικό Συμβούλιο της HELMEPA

Η Χριστίνα Πλακόπητα με την Apoella «ανεβάζει» το ελληνικό design

Αλεξία Μπρη (L’oreal): Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι αντίληψης της ομορφιάς όσο και άνθρωποι στη γη

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση