NEED TO KNOW

Μc Donalds: Με μισό logo και χωρίς όνομα στους δρόμους του Λονδίνου – Μια διαφορετική διαφήμιση

Photo by Jurij Kenda on Unsplash

Τα McDonald’s στο Λονδίνο, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett, βρήκαν ένα διαφορετικό και αρκετά έξυπνο τρόπο, να υπενθυμίσουν στο κοινό, ότι υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης στο σπίτι. Μόνο που αυτή τη φορά, δε χρειάστηκε καν να φανερώσουν το όνομα του brand ή ολόκληρου του Logo τους.

Η αλήθεια είναι ότι εδώ και αρκετό καιρό, τα McDonalds πειραματίζονται όλο και περισσότερο με διαφημίσεις χωρίς λογότυπο. Η συγκεκριμένη αφίσα που τοποθετήθηκε σε πολλές στάσεις λεωφορείων στο Λονδίνο, μοιάζει τόσο απλή και όμως πρόκειται για το παράγωγο μιας σημαντικής δουλειάς.


Συνδυάζει τη δημιουργικότητα, την τέχνη, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Αυτή η ιδέα, ενισχύει τη θεωρία ότι στη διαφήμιση ισχύει το “less is more”, δηλαδή όσο πιο αφαιρετική είναι, τόσο το καλύτερο.


Για να σχεδιαστεί όμως μια καμπάνια με αυτούς τους όρους απλότητας, πάνω απ’ όλα είναι απαραίτητο ως αφετηρία να είναι ξεκάθαρη η ταυτότητα της εταιρείας, τι προσφέρει και τι την αντιπροσωπεύει.

Έτσι, όταν θα λείπει η επωνυμία ή ακόμα και όταν δε θα φαίνεται ολόκληρο το χαρακτηριστικό της Logo, ο κόσμος θα μπορεί να συνδέει μια εικόνα ή μια φράση με τη διαφμιζόμενη εταιρεία.

Επιπλέον, αυτό μαρτυρά ότι το brand είναι βαθιά χαραγμένο στο υποσυνείδητο του καταναλωτή.

Διαβάστε επίσης:

Κόρντια Χάρινγκτον: H «Bun Lady» που έγινε εκατομμυριούχος ψήνοντας ψωμάκια για τα McDonald’s

McDonald’s και Strarbucks ανοίγουν πόλεμο με τους εμπειρογνώμονες υγείας

«Παραγγείλτε από τα McDonald’s»: To Burger King στέλνει μήνυμα αλληλεγγύης για τη γαλλική εστίαση

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση