NEED TO KNOW

Ποια κοινά χαρακτηριστικά έχουν οι επιχειρήσεις που τα κατάφεραν μέσα στην πανδημία

Photo by Canva Studio from Pexels

Τα συνεχόμενα λουκέτα, ακόμα και σε μεγάλες αλυσίδες, φανερώνει το οικονομικό πλήγμα που έφερε η πανδημία στις επιχειρήσεις. Ωστόσο, ορισμένες τα κατάφεραν παρά τις αντιξοότητες και αυτό γιατί, έλαβαν γρήγορα αποφάσεις για το πώς θα αλλάξουν τις δραστηριότητες τους, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Ακολουθούν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων που κατάφεραν να βγουν νικητές εν μέσω πανδημίας:

Ευελιξία

Όταν ξεκίνησε η πανδημία, οι επιχειρήσεις που ήταν σε θέση να κινηθούν με ευελιξία, ήταν οι πιο επιτυχημένες. Για παράδειγμα, τα εστιατόρια μπόρεσαν να παρέχουν επιλογές παραλαβής χωρίς επαφή και τα παντοπωλεία δημιούργησαν περισσότερες επιλογές παράδοσης και αγορών στο σπίτι.

Καλή επικοινωνία

Η ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις αλλαγές στα ωράρια των καταστημάτων και στον τρόπο λειτουργίας τους και εξυπηρέτησης τους ηλεκτρονικά, δημιούργησε με τους πελάτες μια σχέση εμπιστοσύνης.

Photo by Brooke Lark on Unsplash

Κοινωνική ευθύνη

Κοινωνική ευθύνη σημαίνει να ενεργούμε προς το συμφέρον της κοινωνίας στο σύνολό της. Κανονικά, η κοινωνική ευθύνη σχετίζεται με την υποστήριξη φιλανθρωπικών ή περιβαλλοντικών οργανώσεων. Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας, αυτό σημαίνει ότι τηρούνται όλα τα μέτρα για την προστασία από τον κορονοϊό, κάτι που αποδεικνύει την υπευθυνότητα απέναντι στους καταναλωτές και το κοινωνικό σύνολο.

Ευρηματικότητα

Οι επιχειρήσεις που μπορούσαν να βασιστούν σε διάφορες πηγές εισοδήματος και να επιλύσουν ζητήματα που προέκυψαν από την πανδημία, για να διατηρήσουν τη λειτουργία της επιχείρησής τους, κατάφεραν να αναπτυχθούν.

Αντί να πανικοβληθούν, οι έξυπνοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εξέτασαν πώς να αξιοποιήσουν τους υπάρχοντες πόρους τους και να προσαρμόσουν τις δυνατότητές τους την τρέχουσα κατάσταση.

Δημιουργικότητα

Η πανδημία έδωσε στους καινοτόμους επιχειρηματίες την ευκαιρία να αναπτυχθούν. Οι επιχειρήσεις που σκέφτηκαν έξω από τη ζώνη άνεσης και επαναπροσδιόρισαν τον τρόπο λειτουργίας τους – όπως αυτές που έφεραν προσωπικές εμπειρίες στο διαδίκτυο – κατάφεραν να συνεχίσουν να προσεγγίζουν και να προσελκύουν πελάτες με νέους τρόπους.

Ενσυναίσθηση

Η πανδημία προκάλεσε στον κόσμο το αίσθημα της αβεβαιότητας στην καθημερινότητα τους, γεμίζοντας τους με άγχος και απόγνωση, κάτι που προφανώς ζημιώνει και τις επιχειρήσεις.

Η κατανόηση αυτών των ζητημάτων και η απάντηση με ενσυναίσθηση, βοήθησαν τους εργοδότες να κρατήσουν ενεργούς και πιο ήρεμους τους υπαλλήλους και τους πελάτες σε όλη την πανδημία.

Διαβάστε επίσης:

9 βήματα για να επιλέξετε το κατάλληλο όνομα της επιχείρησης σας

Τα 5 λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση

3 tips για να διαχειρίζεστε καλύτερα το χρόνο κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση