Success stories

6 γυναίκες που τόλμησαν να κάνουν στροφή στην καριέρα τους για να κυνηγήσουν τα όνειρά τους

Δεν υπάρχει ένας δρόμος για την επιτυχία. Το ταξίδι προς την κορυφή είναι δύσκολο, δεν το ολοκληρώνουν όλοι και έχει διαφορετική μορφή για τον καθένα.

Κάποιοι, τόλμησαν να κάνουν το μεγάλο βήμα και να κυνηγήσουν τα όνειρά τους μετά τα σαράντα. Άλλοι, πάλι, γνώριζαν από μικροί πού ακριβώς ήθελαν να φτάσουν και πώς θα πλησιάσουν τους στόχους τους. Η Βέρα Γουάνγκ έγινε η σχεδιάστρια που γνωρίζουμε σήμερα όταν αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της νυφικό. Η Έμμα Γουάτσον ξεκίνησε να εργάζεται από τα 9 της χρόνια σε μία βιομηχανία που δεν έχει σταματήσει να λατρεύει. Η Σέρυλ Σάντμπεργκ, άφησε μία στρωμένη καριέρα στην Google και πήγε στο καινούργιο ακόμη Facebook, του οποίου έγινε Εκτελεστική Διευθύντρια. Στα δικά της βήματα περπάτησαν και οι παρακάτω γυναίκες.

Παραιτήθηκαν από τις δουλειές τους, έφυγαν από τις κορυφαίες εταιρείες για τις οποίες εργάζονταν και, με τις δικές τους επιχειρήσεις, έφτασαν εκεί που δεν περίμενε κανείς.

Μίστι Κέιν

πηγή: Instagram @heymisticain

Εργαζόταν στο τμήμα marketing κορυφαίων εταιρειών του Fortune500. Τα πήγαινε καλά, είχε εξασφαλίσει ένα σίγουρο μέλλον – ή, καλύτερα, έτσι πίστευε. Απολύθηκε σε μία εποχή που κανείς δεν το περίμενε, καθώς θεωρούταν υποδειγματική υπάλληλος. Αντί να κυνηγήσει μία άλλη θέση στον ίδιο τομέα, έκανε στην άκρη κάθε πρόταση που της έγινε και δημιούργησε την Whyzze, η οποία βοηθά τους επιχειρηματίες να «χτίσουν» βήμα – βήμα την εικόνα και τη στρατηγική τους. Με αυτόν τον τρόπο, όπως δήλωσε στο Business Insider, «καθόρισα η ίδια το πεπρωμένο μου».

Ντάνα Γκρίφιν

πηγή: Twitter @DanaAGriffin

Η συνιδρύτρια και CEO της παγκόσμιας πλατφόρμας Eldera, αλλάζει τη ζωή των ηλικιωμένων που ζουν σε οίκους ευγηρίας. Μετά από μία καριέρα χρόνων στον τομέα της διαφήμισης, αποφάσισε να αφήσει παρατήσει τα πάντα και να κάνει τους παππούδες της, οι οποίοι τη μεγάλωσαν, περήφανους. Αποστολή της έγινε να νιώσουν χρήσιμα τα γηραιότερα μέλη της κοινωνίας, τα οποία πλέον συνδέει μέσω διαδικτύου με παιδιά και τους επιτρέπει να διηγηθούν παραμύθια και να βοηθήσουν τους μικρούς τους φίλους με το διάβασμα του σχολείου.

Ρέιτσελ Χάμπερ – Τόμσον

Εργαζόταν για χρόνια ως επενδύτρια. Παρότι της άρεσε το επάγγελμα που είχε επιλέξει, ήθελε να δει πώς θα ήταν η ζωή της αν δημιουργούσε κάτι δικό της. Δεν ήθελε να συνεργάζεται με εταιρείες, αλλά να έχει τη δική της startup που θα άλλαζε τον κόσμο.  Τελικά, ίδρυσε την Blue Dot, μία βιώσιμη εταιρεία προώθησης προϊόντων υψηλής ποιότητας, τα οποία δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Λόρεν Ρίτσαρντσον

Η Λόρεν ήταν στέλεχος μίας επιχείρησης που εκπλήρωνε κάθε της στόχο. Ενάμιση χρόνο, όμως, από την ημέρα που ξεκίνησε, συνειδητοποίησε πως είχε πείσει τον εαυτό της ότι τα όνειρά της θα έπρεπε να περιμένουν έως ότου να βγάλει χρήματα από τη βασική της δουλειά, η οποία δεν την άφηνε να εκφράσει τη δημιουργική πλευρά της.

πηγή: Instagram @radianceandromance

Έτσι λοιπόν, παραιτήθηκε και πλέον σχεδιάζει κοσμήματα για τη δική της εταιρεία, Radiance & Romance. Τα προϊόντα της είναι χειροποίητα, φτιαγμένα ώστε να «αιχμαλωτίζουν» το φως και να φαίνονται χρωματιστά, χωρίς να έχουν βαφτεί με κάποια μπογιά.

«Κατάλαβα, τελικά, πως η ζωή είναι για να τη ζούμε και είδα πως το μοναδικό εμπόδιο που είχα στο δρόμο μου, ήμουν εγώ η ίδια», είπε στο Business Insider.

Σαμάνθα Όγκμπορν

πηγή: Twitter @samogborn

Πέρασε τα πρώτα δώδεκα χρόνια της καριέρας της βοηθώντας τις εταιρείες να επεκταθούν και να αυξήσουν τα κέρδη τους. Αυτό που ήθελε, όμως, ήταν να δημιουργεί διαφημιστικές στρατηγικές με τους δικούς της όρους. Ίδρυσε, έτσι, την once + more, η οποία συνεργάζεται αποκλειστικά με εμπορικά brands και τα βοηθά να κατακτήσουν την αγορά.

Ρόντα Φρέιλι

Η Ρόντα Φρέιλι θεωρούσε ότι η επιτυχία θα ερχόταν όταν θα γινόταν υψηλόβαθμο στέλεχος κάποιας μεγάλης επιχείρησης. Αυτό προσπάθησε να κάνει, μέχρι που κατάλαβε ότι η επαγγελματική ευημερία δε συνεπάγεται την ψυχική. Αποφάσισε, λοιπόν, να ιδρύσει το The Wine Party Co, ένα οινοποιείο αφιερωμένο στους λάτρεις του κρασιού.

πηγή: Instagram @thewinepartyco

«Η ιδέα μου ήταν να κάνω το κρασί λίγο πιο προσιτό στο μέσο καταναλωτή και ακριβώς αυτό καταφέρνω κάθε μέρα. Δεν είναι εύκολο, αλλά με γεμίζει», αποκάλυψε στο Business Insider.

 

Διαβάστε επίσης:

5 επιτυχημένες γυναίκες μιλούν για τη στιγμή που κατάλαβαν ότι τα κατάφεραν

Jane Fonda: Στην πρώτη γραμμή της μάχης για το περιβάλλον

4 γυναίκες που μετέτρεψαν το πάθος για ζαχαροπλαστική σε επιτυχημένη επιχείρηση

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση