Success stories

Stephanie Nass: H κυρίαρχος του χώρου της μαγειρικής που μοιράζει δωρεάν γεύματα σε γιατρούς, νοσηλευτές και αστέγους

πηγή: instagram @chefanienass

Από παιδί λάτρευε τη μαγειρική και πάντα γνώριζε ότι το επάγγελμά της θα είχες κάποια σχέση με το φαγητό. Δεν είχε, όμως, ιδέα για αυτό που, τελικά, θα την κέρδιζε. Έκανε δειλά τα πρώτα της βήματα το 2014 προετοιμάζοντας γεύματα για τον οικογενειακό και φιλικό της κύκλο, ενώ τώρα πια διαχειρίζεται έναν κολοσσό. Ο λόγος για τη Stephanie Nass, ιδιοκτήτρια της Chefanie.

Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Columbia κι έπειτα γράφτηκε σε ιδιωτική σχολή μαγειρικής. Αποφοίτησε έξι χρόνια πριν και ξεκίνησε να διοργανώνει θεματικά δείπνα, εμπνευσμένα κυρίως από το χώρο της τέχνης. Το 2016 κυκλοφόρησε στην αγορά το πρώτο της προϊόν, ένα βρώσιμο διακοσμητικό για τούρτες και κέικ. Το 2019, σχεδίασε χρήσιμα αντικείμενα για το τραπέζι και διακοσμητικά κουζίνας.


Η πρώτη της εταιρεία λεγόταν Victory Club κι ασχολούταν με το catering. Αναλάμβανε σχεδόν αποκλειστικά εκδηλώσεις νεαρών επιχειρηματιών στη Νέα Υόρκη και σιγά – σιγά απέκτησε μεγαλύτερο κοινό. Αυτό που τη βοήθησε ήταν, κατά κύριο λόγο, η σχέση της με τα social media και συγκεκριμένα το Instagram. Εκεί ανακοινώνει μέχρι σήμερα τα νέα προϊόντα και τις διάφορες προσφορές, ενώ το brand της έχει γίνει γνωστό σε ολόκληρο τον κόσμο. Επιπλέον μοιράζεται έξυπνες συμβουλές με το κοινό της και εξηγεί βήμα – βήμα την εκτέλεση συνταγών.

Στην αρχή, έστελνε διάφορα δείγματα σε influencers που τα προωθούσαν στους δικούς τους ακολούθους. Αυτό, όμως, δε λειτούργησε. Μεγαλύτερο ρόλο έπαιξε το περιεχόμενο που αναρτούσε η ίδια, σε συνδυασμό με τις άμεσες απαντήσεις σε σχόλια και μνήματα.


«Γυρίζουμε βίντεο για να δείξουμε αναλυτικά τα πάντα, ώστε να μπορεί καθένας να καταλαβαίνει τη διαδικασία χωρίς να σηκωθεί από τον καναπέ του», εξήγησε η Nass στο Forbes. «Τα DMs μας, επίσης, είναι πάντα ανοιχτά για ερωτήσεις.»

Από την ημέρα που ξέσπασε η πανδημία, η Stephanie Nass αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την εταιρεία της για να βοηθήσει έμπρακτα τόσο εκείνους που το είχαν ανάγκη, όσο και τους ανθρώπους που μάχονταν νυχθημερόν ενάντια στον ιό. Ξεκίνησε λοιπόν να μοιράζει δωρεάν γεύματα στους γιατρούς της πρώτης γραμμής και συνεχίζει δυναμικά μέχρι σήμερα. «Όταν είδαμε τον κόσμο να αλλάζει, πίσω στο Μάρτιο, ήμασταν έτοιμοι για μία εκδήλωση πεντακοσίων καλεσμένων. Όλα τα τρόφιμα ήταν έτοιμα και τα σχέδια ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή. Φυσικά, χωρίς να χάσουμε λεπτό τα δώσαμε στο πλησιέστερο τμήμα επειγόντων περιστατικών», ανέφερε.


Από εκείνη την ημέρα, οι ακόλουθοί της στο Instagram ξεκίνησαν να την ενημερώνουν για τα μέρη που υπάρχει ανάγκη, για τα νοσοκομεία που δεν είχαν αρκετό φαγητό για τους εργαζομένους και για αστέγους. Στην αρχή, προσέφερε τα πάντα με πόρους της εταιρείας. Συνέχισε, όμως, δημιουργώντας μία σελίδα χρηματοδότησης στο GoFundMe και πλέον παίρνει από εκεί τα χρήματα που απαιτούνται για την υλοποίηση του σχεδίου της. Επιπλέον, από το Μάρτιο λειτουργεί μία τηλεφωνική γραμμή στην οποία μπορούν να καλούν οι Αμερικανοί και να δέχονται μαγειρικές συμβουλές για συνταγές με υλικά που ήδη έχουν στο σπίτι, ώστε να μη χρειαστεί να πάνε στο σούπερ μάρκετ. Της έλεγαν τι διέθεταν και σε ποιες ποσότητες, κι εκείνη τους καθοδηγούσε βήμα – βήμα.


«Όλοι περνάμε την ίδια κρίση. Ο μόνος τρόπος να τα βγάλουμε πέρα, είναι βοηθώντας ο ένας τον άλλο. Αν μπορώ να βοηθήσω με τον τρόπο μου, γιατί να μην το κάνω;», τόνισε.

 

Διαβάστε επίσης:

Aseel Al-Hamad: Η επιχειρηματίας που δίνει φωνή στις οδηγούς της Σαουδικής Αραβίας

4 γυναίκες που μετέτρεψαν το πάθος για ζαχαροπλαστική σε επιτυχημένη επιχείρηση

Jane Fraser: Ποια είναι η γυναίκα που καταφέρε να καταλάβει το ανδροκρατούμενο οχυρό της Wall Street αναλαμβάνοντας τα ηνία της Citi

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση