CARS

Η Volkswagen προσκαλεί σχεδιαστές να δημιουργήσουν το δικό τους ID.3

Klaus Bischoff, Head of Design Volkswagen Brand.

– Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Design, η Volkswagen διοργανώνει έναν ιδιαίτερο διαγωνισμό αυτοκινητιστικού σχεδίου, στο Instagram

– Ερασιτέχνες και επαγγελματίες σχεδιαστές, προσκαλούνται να σχεδιάσουν το ID.3 του 2050 και να το ανεβάσουν στο λογαριασμό τους στο Instagram με hashtag το #VolkswagenDesign2050

– Ο ίδιος ο Klaus Bischoff, Επικεφαλής του Design στο Volkswagen Group, θα επιλέξει τα τρία επικρατέστερα και θα προσκαλέσει τους δημιουργούς τους στα κεντρικά studios της εταιρείας

– Το σχέδιο που θα κερδίσει, θα κατασκευαστεί σε εκτυπωτή 3D σε κλίμακα 1:4 και θα απονεμηθεί ως βραβείο, στο δημιουργό του

– Καταληκτική ημερομηνία του διαγωνισμού η Δευτέρα 18 Μαΐου

Το ID.3 της Volkswagen είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των τελευταίων μηνών. Τόσο ως σύλληψη και design όσο και ως δημιουργία έχει προκαλέσει τεράστιο «θόρυβο» και αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στους δρόμους, τους επόμενους μήνες. Πώς θα είναι όμως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε 30 χρόνια από σήμερα; Στο εσωτερικό του, τα ολογράμματα θα έχουν αντικαταστήσει τα χειριστήρια; Θα κινείται αυτόνομα και πώς θα πρέπει το εξωτερικό του αυτοκινήτου να προσαρμοστεί σε αυτές τις ανάγκες; Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Design, η Volkswagen ανακοίνωσε ένα διαγωνισμό design στο Instagram, με θέμα το σχεδιασμό του ID.3 για το 2050. Ο διαγωνισμός απευθύνεται τόσο σε ερασιτέχνες όσο και επαγγελματίες, ανερχόμενους σχεδιαστές αυτοκινήτων.

Tην παρουσίαση του διαγωνισμού έκανε ο ίδιος ο Klaus Bischoff, Επικεφαλής του Design στο Volkswagen Group, που δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναπτυχθεί μια εντυπωσιακά δυναμική κοινότητα σχεδιαστών. Στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε ένα δημιουργικό διάλογο με αυτούς τους ταλαντούχους ανθρώπους, με πλατφόρμα αυτό το διαγωνισμό.»

Ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων γίνεται σε μεγάλο βαθμό πίσω από κλειστές πόρτες. Όσοι σχεδιάζουν νέα μοντέλα πρέπει να οραματιστούν έως και δώδεκα χρόνια μπροστά και οι δημιουργίες τους είναι αυστηρά εμπιστευτικές. Αυτό καθιστά ιδιαίτερα δύσκολο για τους ανερχόμενους σχεδιαστές, που δεν ανήκουν στις αντίστοιχες μάρκες, να έρχονται άμεσα σε επαφή με αυτές, να παρουσιάζουν τα σχέδιά τους και να δέχονται σχόλια για αυτά, από όσους λαμβάνουν τις αποφάσεις.

Ο Klaus Bischoff θέλει να ακολουθήσει μια νέα προσέγγιση: «Θέλουμε να προσφέρουμε ένα κανάλι επικοινωνίας  σε όλους τους ενδιαφερόμενους σχεδιαστές. Ο διαγωνισμός είναι μια μεγάλη ευκαιρία για όσους πιστεύουν στις δυνατότητές τους και αναζητούν την ευκαιρία να το αναδείξουν.»

Μέχρι και τις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας 18 Μαΐου, οι σχεδιαστές καλούνται να ανεβάσουν τα σχέδιά τους στο δικό τους προφίλ στο Instagram και να προσθέσουν στις φωτογραφίες τους το hashtag #VolkswagenDesign2050. Με την προσθήκη του συγκεκριμένου hashtag, οι προτάσεις τους συμμετέχουν αυτόματα στο διαγωνισμό.

Ο Klaus Bischoff θα επιλέξει προσωπικά τα τρία σχέδια που προτιμά ο ίδιος και θα προσκαλέσει τους δημιουργούς τους στο Wolfsburg, στα κεντρικά design studios του Group. Το σχέδιο που θα κερδίσει το διαγωνισμό θα εκτυπωθεί σε 3D εκτυπωτή σε κλίμακα 1:4 και θα απονεμηθεί ως βραβείο, στο νικητή.

Η 27η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Σχεδιασμού, από το 1995, στην 50ή επέτειο του International Council of Design (ico-D). Ο ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός αυτός οργανισμός εκπροσωπεί σχεδιαστές από όλο τον κόσμο και καθορίζει τα σχετικά επαγγελματικά πρότυπα ενώ επιδιώκει την ολοένα αυξανόμενη παρουσία του design στις σύγχρονες κοινωνίες. Η Παγκόσμια Ημέρα Σχεδιασμού έχει σκοπό να ενθαρρύνει τους σχεδιαστές παγκοσμίως να αναζητήσουν με τα σχέδιά τους νέες, καινοτόμες λύσεις για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό σχεδιασμού της Volkswagen στο σύνδεσμο:

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/privacy-policy-for-the-volkswagen-design-contest-id3-2050-5983