SUSTAINABILITY

3 σχεδιάστριες εξηγούν τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει ένα brand «βιώσιμο»

πηγή: Unsplash

«Βιωσιμότητα είναι ένα πρότυπο παραγωγής το οποίο στοχεύει στο καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα τόσο για τον Άνθρωπο όσο και για το φυσικό περιβάλλον, τόσο στο παρόν όσο και στο αόριστο μέλλον. Βασικό της στοιχείο είναι η ισορροπία μεταξύ παραγωγής αγαθών και πρώτης ύλης», σύμφωνα με τη Βικιπαίδεια.

Δεν μας προκαλεί, λοιπόν, έκπληξη, ο λόγος για τον οποίο η βιωσιμότητα έχει γίνει μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της μόδας, αλλά παραμένει δύσκολο να επιτευχθεί. Τι είναι αυτό που κάνει μία εταιρεία βιώσιμη και πώς μπορούμε εμείς, ως καταναλωτές, να εντοπίσουμε τέτοιες εταιρείες;

Μέρι Λου Ράιαν, συνιδρύτρια και Διευθύντρια Βιωσιμότητας της bassike

Η Μέρι Λου Ράιαν τονίζει πως η φιλοσοφία της περιστρέφεται γύρω από τα υψηλής ποιότητας προϊόντα, για τα οποία δεν επιβαρύνεται ούτε το περιβάλλον, ούτε ο άνθρωπος. Η εταιρεία της χρησιμοποιεί, κατά κύριο λόγο, οργανικό βαμβάκι που είναι ιδανικό τόσο για τη υγεία μας, όσο και για τον πλανήτη, ενώ δε σταματά να προσπαθεί να βελτιώνεται. Συνεργάζεται με επιχειρηματίες και παραγωγούς που βρίσκονται στην περιοχή τους, ενώ παραμένει διαρκώς ενήμερη.

Στις βιομηχανικές μονάδες της bassike έχουν εγκατασταθεί ηλιακά πάνελ, γίνονται προσπάθειες περιορισμού της σπατάλης νερού και ανακυκλώνονται σχεδόν τα πάντα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη bassike (@bassike)


«Δεν θα πούμε ότι είμαστε τέλειοι, αλλά είμαστε περήφανοι που έχουμε φτάσει ως εδώ και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για μεγαλύτερους στόχους», δήλωσε στο Popsugar.

Τζέιντ Σαρίτα Αρνό, Ιδρύτρια της Arndorf


Διαφάνεια, βιωσιμότητα, ηθική. Αυτές είναι οι αξίες πάνω στις οποίες βασίζεται η Arnsdorf, μία εταιρεία που έχει αναγνωριστεί για την θετική της επίδραση στο περιβάλλον και την ανθρωπότητα. Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί – από τα υφάσματα μέχρι τα υλικά για τις συσκευασίες – είτε ανακυκλώνονται, είτε είναι ανακυκλώσιμες και ανωκυκλώσιμες. Οι εργαζόμενοι αμείβονται με αξιοπρεπείς μισθούς ενώ τα προϊόντα παράγονται σε περιορισμένες ποσότητες, προκειμένου να μην καταλήξει τίποτα στον κάδο απορριμμάτων.

Η Τζέιντ έχει οργανώσει ένα πρόγραμμα ανωκύκλωσης υφασμάτων, για το οποίο δέχεται ρούχα που δε φοράμε πια και τα χρησιμοποιεί στη δημιουργία νέων. Σκοπός της, είναι να ενημερώσει όσο περισσότερο κόσμο μπορεί προκειμένου να στραφούμε όλοι προς τη βιωσιμότητα και να αφήσουμε πίσω μας τη γρήγορη μόδα.

Κόρτνεϊ Χολμ, Ιδρύτρια της A.BCH

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Courtney Holm (@courtneyholm)


H A.BCH είναι μία εταιρεία κυκλικής μόδας με έναν στόχο: Να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε, φοράμε και απορρίπτουμε τα ρούχα μας. Η Χολμ δήλωσε στο Popsugar ότι επικεντρώνεται στη δημιουργία όμορφων, μοντέρνων ρούχων με ελάχιστη ενέργεια και ακόμη λιγότερες πρώτες ύλες. «Παρότι παλεύουμε να είμαστε οι καλύτεροι που υπάρχουν στο χώρο της κυκλικής και βιώσιμης μόδας, αναζητάμε ακούραστα τρόπους βελτίωσης. Έτσι, για το 2021 θέλουμε να κάνουμε τη φωνή μας να ακουστεί δυνατότερα, με ακόμη περισσότερες καινοτομίες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Διαβάστε επίσης:

O λόγος που η βιώσιμη μόδα «άνθισε» χάρη στην πανδημία

Ο λόγος που όλοι μας μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στην ηθική μόδα

Η νέα μέθοδος παραγωγής nylon δίνει νέα πνοή στη βιώσιμη μόδα

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση