SUSTAINABILITY

Πώς η οικολογία θα φέρει κέρδος στην επιχείρησή σας

Photo by Andrea Piacquadio from Pexels

Μερικοί από τους κολοσσούς των επιχειρήσεων, όπως η Apple, η Walmart και η IBM έχουν την οικολογία ως οδηγό και κάνουν ό,τι μπορούν – χρησιμοποιούν από εναλλακτικές πηγές ενέργειας, μέχρι ανακυκλώσιμα υλικά για τα προϊόντα τους – ώστε να εξασφαλίσουν ένα υγιές μέλλον για τον πλανήτη. Όμως, μία εταιρεία όχι τόσο κερδοφόρα και, φυσικά, όχι τόσο μεγάλη, μπορεί να επωφεληθεί από τέτοιες «πράσινες» πρακτικές;

Σε έρευνα του Ιουνίου 2019, το 72% των ερωτηθέντων απάντησε πως οι αγορές του είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον, σε σχέση με πέντε χρόνια πριν. Αυτό σημαίνει ότι το καταναλωτικό κοινό ενδιαφέρεται για το πόσο τα brands που εμπιστεύεται, νοιάζονται για το καλό της Γης.

Παρακάτω, εξηγούμε πώς η στροφή προς την οικολογία δίνει προβάδισμα σε μία επιχείρηση, απέναντι στους ανταγωνιστές της:

Μειώνονται τα λειτουργικά έξοδα

Τρανό παράδειγμα, η εταιρεία United Airlines. Ελαφραίνοντας τα αεροσκάφη για να μειωθεί το κόστος των καυσίμων, εξοικονόμησε 300 χιλιάδες δολάρια.

Επειδή τα έξοδα για ρεύμα είναι τεράστια, οι επικεφαλής των επιχειρήσεων καλούνται να γίνουν δημιουργικοί, για να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των ίδιων αναγκών με το μικρότερο δυνατό κόστος. Η ηλιακή ενέργεια είναι μία εναλλακτική που, μακροπρόθεσμα, θα αποδώσει. Υπάρχουν κι άλλες επιλογές, όπως η αιολική, όμως είναι δυσεύρετες.

Οι καταναλωτές διατίθενται να πληρώσουν περισσότερα χρήματα

Έρευνα έδειξε ότι το 53% των καταναλωτών θα προτιμούσε μία εταιρεία που υιοθετεί «πράσινες» πρακτικές, ακόμα κι αν τα προϊόντα της ήταν ακριβότερα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Copenhagen Fashion Week (@cphfw) στις

Αυτό έχουμε ήδη παρατηρήσει πως ισχύει στον τομέα της μόδας, καθώς η βιωσιμότητα έχει γίνει κυρίαρχη τάση. Από την H&M με την Conscious Collection και τη Wrangler με την οικολογική της κολεξιόν, μέχρι την Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης που ανακοίνωσε τα «ηθικά» της σχέδια, οι σχεδιαστές κάνουν τη μετάβαση γρήγορα, ώστε να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

Συμφωνούμε με τις αξίες των πελατών

Το κοινό θέλει να ταυτίζεται με κάποιο τρόπο με τα brands που επιλέγει. Εφόσον προτεραιότητά του αυτήν τη στιγμή είναι η σωτηρία του πλανήτη, οι εταιρείες που ακολουθούν τέτοιες πρακτικές γίνονται η πρώτη τους προτίμηση.