NEED TO KNOW

Airbnb: Απολύει το 25% των υπαλλήλων της λόγω κορονοϊού

Φωτογραφία από τον χρήστη Mark McCammon στο Pexels

ΗAirbnb απολύει περίπου το 25% του εργατικού δυναμικού της, καθώς η πανδημία πλήττει τον ταξιδιωτικό κλάδο και απειλεί τις βασικές δραστηριότητες της εταιρείας.Την Τρίτη, ανέφερε ότι θα απολυθούν περίπου 1.900 εργαζόμενοι από τους 7.500 στο σύνολο.

Ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Airbnb, Βryan Chesky, σε επιστολή προς τους υπαλλήλους είπε: “Ζούμε συλλογικά μέσω της πιο σκληρής κρίσης της ζωής μας και καθώς άρχισε να εξαπλώνεται, σταμάτησε και το παγκόσμιο ταξίδι”.

Πρόσθεσε ότι η επιχείρηση της Airbnb έχει «χτυπηθεί σκληρά» και τα έσοδα φέτος αναμένεται να είναι λιγότερα από τα μισά, από αυτά που κέρδισε η εταιρεία το 2019. Η εταιρεία έχει πρόσφατα ασχοληθεί με εικονικές εκδόσεις της «Airbnb Experience», που προβάλουν οικοδεσπότες από περισσότερες από 30 χώρες με κορυφαίες δραστηριότητες και κυμαίνονται στην τιμή από 1 έως 40 δολάρια. Οι εμπειρίες περιλαμβάνουν διαδικτυακές εκδρομές με ποδήλατο, διαλογισμό με έναν Ιάπωνα μοναχό ή μαθήματα μαγειρικής Μαροκινών.
Οι οικοδεσπότες της Airbnb αγωνίζονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς, καθώς η πανδημία πυροδοτεί μαζικές ακυρώσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία καθυστέρησε φέτος τα σχέδια της για το ντεμπούτο της στη Wall Street.
Στις ΗΠΑ, δεσμεύτηκε ότι θα καλύψει 12 μήνες ασφάλισης υγείας, για τους υπαλλήλους της μέσω της ασφαλιστικής COBRA. Σε όλες τις άλλες χώρες, θα καλύψει τα έξοδα αυτά έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Οι εταιρείες τεχνολογίας δεν έχουν ξεφύγει από το κύμα απολύσεων σε ολόκληρη την οικονομία ως συνέπεια της πανδημίας. Περικοπές έγιναν και στο Lyft, το Yelp, το Eventbrite, ενώ φημολογούνται απολύσεις και στο Uber.

Σε μία ακόμα επιστολή του προς τους υπαλλήλους ο Chesky έγραψε: «Έχω μια βαθιά αίσθηση αγάπης για όλους εσάς. Λυπάμαι πραγματικά. Παρακαλώ ξέρετε ότι αυτό δεν είναι δικό σας λάθος. Ο κόσμος δεν θα σταματήσει ποτέ να αναζητά τις ιδιότητες και τα ταλέντα που φέρατε στην Airbnb».

Η εταιρεία, έχει επίσης καταφέρει να ικανοποιήσει τους απογοητευμένους πελάτες με επιστροφές χρημάτων και να υποστηρίξει τους οικοδεσπότες της, πολλοί από τους οποίους αγωνίζονται να πραγματοποιήσουν πληρωμές ενυπόθηκων δανείων και να πληρώσουν λογαριασμούς λόγω ακυρώσεων που σχετίζονται με τον κορονοϊό.