NEED TO KNOW

Αirbnb: Το νέο πρωτόκολλο καθαρισμού εξασφαλίζει την ασφαλή διαμονή

Photo by Patrick Perkins on Unsplash

Καθώς τα lockdowns σταδιακά μειώνονται και ο κόσμος αρχίζει να ανακτά αργά και σταθερά τους ρυθμούς του, η Airbnb προετοιμάζεται ανάλογα ξεκινώντας με τις νέες οδηγίες καθαρισμού. Επειδή ο ιός παραμένει ένας αόρατος κίνδυνος, αναλαμβάνει περαιτέρω μέτρα για την ασφαλή διαμονή στα καταλύματα της. Εκτός από την καθαριότητα και την υγιεινή, εξασφαλίζει και τη σωστή αποχέτευση.

Τον Μάιο, η εταιρεία θα λανσάρει ένα πρωτόκολλο καθαρισμού, με οδηγίες για το πώς πρέπει να απολυμαίνονται τα δωμάτια σε ένα σπίτι. Επίσης θα περιλαμβάνονται πληροφορίες, σχετικά με την πρόληψη του covid-19, από το πώς να απορρίπτονται σωστά μάσκες και γάντια μέχρι ποια απολυμαντικά έχουν εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές.

Κάτι ακόμα που πρόκειται να συμβεί, είναι η απαιτούμενη περίοδος αναμονής 24 ωρών μεταξύ των κρατήσεων. Τα νέα πρωτόκολλα, θα περιλαμβάνουν ένα πρόγραμμα μάθησης και πιστοποίησης για τους οικοδεσπότες, ενώ οι επισκέπτες, θα μπορούν να δουν ποια καταλύματα περιλαμβάνονται σε αυτό.

Εάν οι οικοδεσπότες δεν θέλουν να δεσμευτούν στο «Πρωτόκολλο καθαρισμού», μπορούν να δημιουργήσουν μια περίοδο «κενής θέσης» μεταξύ των διαμονών, χρησιμοποιώντας μια νέα λειτουργία, που ονομάζεται «Booking Buffer». Αυτό σημαίνει ότι, οι κρατήσεις θα αποκλείονται αυτόματα για 72 ώρες και τα καταλύματα θα πρέπει να είναι κενά σε αυτό το συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, μέχρι να έρθουν οι νέοι πελάτες, με εξαίρεση τις δραστηριότητες για τον καθαρισμό του.

Η Airbnb ανέπτυξε τις νέες κατευθυντήριες γραμμές καθαρισμού, με τη βοήθεια εταιρειών στον τομέα της φιλοξενίας και της ιατρικής υγιεινής, καθώς και του Vivek Murthy, ο οποίος είναι Αμερικανός γιατρός και πρώην αντιναύαρχος στο «Σώμα Επιτρόπου Δημόσιας Υγείας», όπου διετέλεσε 19ος «Γενικός Χειρουργός» των ΗΠΑ.
Σε δηλώσεις του, ανέφερε πώς: «Ανυπομονώ να βοηθήσω την κοινότητα της Airbnb καθώς αναπτύσσει μια προσέγγιση, που βασίζεται στην υγεία και την επιστήμη για ασφαλή ταξίδια και εμπειρίες. Αυτές οι προσεγγίσεις, θα συνεχίσουν να εξελίσσονται καθώς αυξάνεται η γνώση και η κατανόησή μας για το COVID-19».

Οι προσπάθειες της διαδικτυακής πλατφόρμας, να καθησυχάσει τους πελάτες και προωθήσει περισσότερες κρατήσεις, είναι η συνέχεια της δέσμευσης που είχε δώσει ο διευθυντής Chesky τον Μάρτιο. Το διάστημα εκείνο, χιλιάδες οικοδεσπότες ανά τον κόσμο, είχαν κατακρίνει την πολιτική επιστροφής χρημάτων της εταιρείας, διότι τους οδήγησε σε οικονομικό αδιέξοδο. Ωστόσο, ο Chesky προκειμένου να ισορροπήσει την κατάσταση, ενίσχυσε με 250 εκατομμύρια δολάρια όσους επλήγησαν περισσότερο, ενώ από τις αρχές Απριλίου, η εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια, για να τα διαθέσει στην μετά κρίση εποχή.

Η Airbnb, είναι αποφασισμένη να κερδίσει το χαμένο έδαφος, κάτι που αποδεικνύει στην πρόσφατη ανακοίνωση της: «Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη».