NEED TO KNOW

Diane Von Furstenberg: H νέα συνεργασία της με την Amazon βοηθά γυναικείες επιχειρήσεις

https://www.instagram.com/p/B8xAzZkpDnK/

Η Diane von Furstenberg είναι η δημιουργός του αγαπημένου wrap dress, πρώην αρχιτέκτονας του «Συμβουλίου Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής (CFDA)» και  μία πό τις πιο ισχυρές γυναίκες στον κόσμο. Γνωστή ως DVF, αυτή τη φορά εγκαινίασε μία νέα συνεργασία με την Amazon για να γιορτάσει με μεγάλη επιτυχία την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

To νέο αυτό δεν γινόταν να περάσει απαρατήρητο καθώς είναι η πρώτη φορά που η γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σφραγίζει μία τέτοιου είδους συμφωνία αφού ποτέ άλλοτε μέχρι τώρα δεν είχε επιδιώξει οποιαδήποτε εταιρική σχέση για την προώθηση γυναικείων επιχειρήσεων.

Στις 8 Μαρτίου, την παγκόσμια ημέρα γυναίκας, οι χρήστες της πλατφόρμας πρόκειται να δουν την von Furstenberg να εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του Amazon για να παρουσιάσει μία μεγάλη γκάμα από εμπνευσμένες γυναικείες μικρές επιχειρήσεις και να μοιραστεί την #InCharge αποστολή της.

Σε σχετικές δηλώσεις της ανέφερε ότι: «Το να είσαι #InCharge είναι η πρώτη δέσμευση για τον εαυτό μας. Είμαι γυναίκα, είμαι διεθνής και θέλω κάθε γυναίκα να είναι υπεύθυνη».

Αν και η αφθονία των επιλογών για το Amazon μπορεί να είναι συντριπτική ακόμα και για τους πιο έμπειρους online αγοραστές, η von Furstenberg ανέλαβε την πρωτοβουλία να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε πολλές γυναικείες επιχειρήσεις που υποστηρίζουν τα διάφορα κανάλια.

Οι ιστορίες των ιδρυτών πίσω από κάθε brand είναι εξίσου συναρπαστικές με τα προϊόντα που πωλούν και με το αληθινό πνεύμα των γυναικών να ανυψώνουν άλλες γυναίκες.

H von Furstenberg δηλώνει ενθουσιασμένη με τη νέα και συγχρόνως πρωτοποριακή αυτή συνεργασία με την Amazon και τον στόχο της να ενδυναμώσει τις γυναίκες που διευθύνουν τις επιχειρήσεις αυτές και να μοιραστούν τις ιστορίες τους με εκατομμύρια πελάτες της για τον εορτασμό της Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

Ως μέρος του «Amazon x #InCharge», οι πελάτες μπορούν να διαβάσουν περισσότερα για αυτές τις επιχειρήσεις, κατά τη διάρκεια των αγορών τους από το ευρύ φάσμα των προϊόντων που προσφέρουν. Ανάμεσα στους κορυφαίους πωλητές βρίσκεται το παιδικό brand «Piccolina» το οποίο δημιουργήθηκε για την καταπολέμηση των στερεοτύπων φύλου μέσω των ειδών ένδυσης και το «Wrap Wrap», μια υγιή και βιώσιμη εναλλακτική λύση για την αποθήκευση τροφίμων.

Η Von Furstenberg λανσάρει ακόμη και το δικό της σύνολο #InCharge για να τιμήσει την περίσταση.

Σύμφωνα με την ίδια, «το κίνημα #InCharge είναι μια πλατφόρμα, ένας τόπος για να συγκεντρωθούμε και να χρησιμοποιήσουμε τις ατομικές μας συνδέσεις ώστε να βοηθήσουμε όλες τις γυναίκες να είναι οι γυναίκες που επιθυμούν να είναι».