NEED TO KNOW

Cartier: Έδωσε 1,1 εκατομμύρια δολάρια σε γυναίκες επιχειρηματίες

πηγή: instagram @cartierawards

Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, o οίκος Cartier ανακοίνωσε τις επτά νικήτριες της ετήσιας «Πρωτοβουλίας Γυναικών» (Woman’s Initiative), ένα παγκόσμιο πρόγραμμα που υποστηρίζει γυναικείες επιχειρήσεις, που αντιμετωπίζουν ισχυρές και βιώσιμες κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Από το 2006, που ξεκίνησε, παρείχε σε 240 επιχειρηματίες από 56 διαφορετικές χώρες πόρους άνω των 3 εκατομμυρίων δολαρίων,  για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις και τις ηγετικές τους δεξιότητες.

Φέτος, ο οίκος Cartier επέλεξε 21 φιναλίστ εκ των οποίων ανέδειξε επτά νικήτριες, ανάμεσα σε 1.200 αιτήσεις από 162 χώρες.

Σε κάθε μία από αυτές απονεμήθηκε το ποσό των 100.000 δολαρίων, ενώ οι υπόλοιπες δεκατέσσερις έλαβαν από 30.000 δολάρια. Και οι 21 γυναίκες θα επωφεληθούν επιπλέον από καθοδήγηση, ευκαιρίες δικτύωσης και προβολή στα μέσα ενημέρωσης, με στόχο την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους.

Παρακάτω είναι η λίστα εκείνων που κέρδισαν το μεγάλο έπαθλο:

Βόρεια Αμερική: Stephanie Benedetto, Νέα Υόρκη – «Queen of Raw» : Μια διαδικτυακή αγορά, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να αγοράζουν και να υφάσματα που έχουν μείνει stock, ως βιώσιμη εναλλακτική λύση, προκειμένου να μην καταστραφούν.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Women’s Initiative (@cartierawards) on


Λατινική Αμερική και Καραϊβική: Adriana Luna Diaz, Μεξικό – «Tierra de Monte»: Μια τεχνολογία που βασίζεται σε βακτήρια και μύκητες για να αναζωογονήσει τη γονιμότητα των φυτών και του εδάφους, ρυθμίζοντας ασθένειες και παράσιτα με ασφαλή, αποτελεσματικό και προσιτό τρόπο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Women’s Initiative (@cartierawards) on


Ανατολική Ασία: Chunguang (Charlotte) Wang, Κίνα – «Equota Energy» (Technology) Shanghai Co. Ltd .: Ένας πάροχος λύσεων ενεργειακής απόδοσης, βάσει ανάλυσης δεδομένων. Βοηθούν τους πελάτες να κατανοήσουν την κατανάλωση ενέργειας σε πραγματικό χρόνο και να κάνουν συστάσεις για μειώσεις, που δημιουργούν εξοικονόμηση κόστους και περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Women’s Initiative (@cartierawards) on


Νότια Ασία και Ωκεανία: Joanne Howarth, Αυστραλία – «Woolpack Australia – Planet Protector Packaging» : Ένας κατασκευαστής περιβαλλοντικά υπεύθυνης μονωμένης συσκευασίας (από μαλλί προβάτου), για ευαίσθητα στη θερμοκρασία εμπορεύματα κατά τη μεταφορά.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Women’s Initiative (@cartierawards) on


Ευρώπη: Anna-Sophie Hartvigsen, Δανία – «Female Invest»: Επιδιώκει να εκπαιδεύσει τις γυναίκες σχετικά με τις επενδύσεις και να προσλάβει περισσότερες στον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Women’s Initiative (@cartierawards) on


Υποσαχάρια Αφρική: Temie Giwa-Tubosun, Νιγηρία – «Life Bank»: Παραδίδει βασικά προϊόντα σύμφωνα με τον ΠΟΥ, όπως αίμα και οξυγόνο, σε νοσοκομεία χρησιμοποιώντας το δικό τους δίκτυο μοτοσικλετών και σκαφών.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Women’s Initiative (@cartierawards) on


Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική: Nadia Gamal El Din, Αίγυπτος – «Rahet Bally»: Η κάρτα «Rahet Bally» προσφέρει εκπτώσεις και πρόσβαση σε ειδικούς υγείας και νοσοκομεία. Το «Cloud by Rahet Bally», είναι μια εγκατάσταση που προσφέρει όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται μια μαμά, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών ψυχιατρικής συμβουλευτικής, γυμναστηρίων και φύλαξης παιδιών.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cartier Women’s Initiative (@cartierawards) on


Διαβάστε επίσης:

Aνατροπή! Θύμα της πανδημίας το super deal εξαγοράς της Tiffany από τον μεγιστάνα της Louis Vuitton;

Chanel: Ο οίκος μόδας αναστέλλει την παραγωγή λόγω κορονοϊού

Giorgio Armani: Η σκληρή του επιστολή για την επόμενη μέρα της μόδας

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για τις πιο ξεχωριστές ειδήσεις