BUSINESS OF FASHION

Gucci: Κάνει το μεγάλο βήμα και μειώνει τον αριθμό των επιδείξεων σε μόλις δύο το χρόνο

Η νέα εποχή ξεκινά

πηγή: Instagram @gucci
πηγή: Instagram @gucci

O καλλιτεχνικός διευθυντής του Gucci, Alessandro Michele,  ανακοίνωσε τα σχέδιά του για τη νέα τακτική του οίκου στην εποχή που έρχεται, με το παλιό μοντέλο των τεσσάρων επιδείξεων το χρόνο να θεωρείται ξεπερασμένο. Πρόκειται, λοιπόν, να τις περιορίσει σε μόλις δύο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alessandro Michele (@alessandro_michele) on

Βλέπουμε πως βαδίζει στα χνάρια του Yves Saint Laurent, που ανήκει επίσης στον όμιλο Kering και περιμένουμε πως θα ακολουθήσουν περισσότεροι. Ο κόσμος της μόδας που γνωρίζαμε μέχρι το Φεβρουάριο, σιγά – σιγά φτάνει στο τέλος του κι έρχεται κάτι καινούργιο, άγνωστο που τώρα διαμορφώνεται.

Η ανάγκη για αλλαγή είναι επιτακτική. Η Burberry ήδη ανακοίνωσε την πτώση του κέρδους κατά 57%, καθώς αναγκάστηκε να αποσύρει μία σχεδόν ολόκληρη κολεξιόν εξαιτίας του lockdown.

«Η κρίση αποτελεί ένα σημαντικό τεστ για όλους μας», έγραψε ο Michele. «Πάνω απ’ όλα, αντιλαμβανόμαστε πως το παρακάναμε. Οι απροσεξίες μας ‘έβαλαν φωτιά στο ίδιο μας το σπίτι’. Θεωρούσαμε πως υπήρχε μία διαχωριστική γραμμή μεταξύ σ’ εμάς και τη φύση. Την εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο, την υποτάξαμε και την τραυματίσαμε.»

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

Το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής (CFDA) και το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας έκαναν δημόσια έκκληση για την επιβράδυνση των ρυθμών παραγωγής. Πρότειναν να αντικατασταθεί με μία πιο αργή, αλλά πιο δημιουργική και ποιοτική μόδα. Τόνισαν, επίσης, πως οι νέες συλλογές καλό είναι να κυκλοφορούν όταν τις χρειάζονται οι καταναλωτές κι όχι ένα εξάμηνο νωρίτερα. Ας μην ξεχνάμε πως αυτή του φετινού καλοκαιριού ήδη έχει εκπτώσεις και η σεζόν βρίσκεται ακόμη στην αρχή της!