BUSINESS OF FASHION

Κορονοϊός: Πώς επηρεάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών

Ο κόσμος κλείστηκε σπίτι και οι ανάγκες του άλλαξαν

επιχείρηση
Photo by Andrea Piacquadio from Pexels
επιχείρηση
Photo by Andrea Piacquadio from Pexels

Εδώ και μέρες #μένουμεσπίτι. Αυτό έχει αλλάξει εντελώς την καθημερινότητα, την ψυχολογία και τις ανάγκες μας. Από εκεί που λατρεύαμε να ψωνίζουμε στιλάτα παπούτσια και τσάντες, φορέματα, παντελόνες, τώρα πια δεν το κάνουμε. Και δεν το κάνουμε γιατί δε γνωρίζουμε καν τι καιρό θα έχει όταν θα κυκλοφορήσουμε ξέγνοιαστοι ξανά. Έπειτα, να τα φορέσουμε για να περπατήσουμε μέσα στο σπίτι; Δεν έχει νόημα!

Η εταιρεία We Are Knitters από τη Μαδρίτη, έχει δει τις online πωλήσεις να εκτοξεύονται από τη μέρα που ξέσπασε η πανδημία. Εμπορεύεται κιτ πλεξίματος σε όλον τον κόσμο, με τις παραγγελίες να έχουν αυξηθεί κατά 235% μόνο το Μάρτιο! Μάλιστα, ο συνιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής της επιχείρησης, Alberto Bravo, αποκάλυψε στη Vogue Business πως πλέον, λόγω της αυξημένης ζήτησης, αναζητά νέους προμηθευτές

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη WAK 🐑✌🏻 (@weareknitters) στις

Ζώντας σε μία κατάσταση τρέλας λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού, την οικονομική κρίση που αυτή θα προκαλέσει και το κλείσιμο των συνόρων σε διάφορες χώρες, η συμπεριφορά των καταναλωτών άλλαξε από τη μία στιγμή στην άλλη. Μέχρι την τρίτη εβδομάδα του Μαρτίου,  κίνηση στη λιανική έπεσε κατά 80% στις ΗΠΑ και, την ακριβώς επόμενη, το ποσοστό έφτασε στο 98%, σύμφωνα με τα Prodco Analytics, Cowen & Co. και Bloomberg Intelligence.

Πρόκειται για μία πολύ δύσκολη στιγμή για τα περισσότερα brands.  Οι διαφημίσεις που είχαν δρομολογηθεί, πλέον μοιάζουν εκτός τόπου και χρόνου. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι βαδίζουν προς μία άγνωστη κατεύθυνση προσπαθώντας να προσεγγίσουν τους καταναλωτές. Αυτό που «πουλάει» αλλάζει. Εκείνο είναι που κινεί τα νήματα πια.

Οι πωλήσεις της Nordstrom σε κουβέρτες, επιτραπέζια παιχνίδια και διακοσμητικά για το σπίτι έχουν αυξηθεί δραματικά, ειδικά σε σύγκριση με τα προϊόντα πολυτελείας των οποίων η ζήτηση είναι σχεδόν μηδαμινή.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adore Me (@adoreme) στις

Η Adore Me,μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της Victoria’s Secret, μία σκούρα μπλε πιτζάμα ξεπέρασε σε πωλήσεις το best-seller της εταιρείας, το σουτιέν Gynger Bra.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adore Me (@adoreme) στις

Ο κόσμος κλείστηκε σπίτι, και οι ανάγκες του προσαρμόστηκαν στη νέα καθημερινότητα. Αυτό, είναι μία τεράστια μάστιγα για την οικονομία. Οι τιμές για το χαρτί υγείας και το ρύζι αγγίζουν το ταβάνι, ενώ οι προμηθευτές λαχανικών, για παράδειγμα, υποφέρουν. Δεν αγοράζουμε λουλούδια, προτιμούμε την ξηρά τροφή, τα ρούχα που ψωνίζουμε αλλάζουν.

Τα μεγάλα καταστήματα, του βεληνεκούς των Bloomingdale’s και Macy’s έχουν τεράστιες εκπτώσεις ώστε να διαχειριστούν με κάποιον τρόπο την κατάσταση. Η Adore Me, ακολούθησε μία καινοτόμο τακτική.

«Μίλα στους πελάτες σαν να είναι άνθρωποι», είπε ο υπεύθυνος περιεχομένου της εταιρείας, Ranjan Roy. Τους έστειλαν ένα μήνυμα που ρωτούσαν τι ακριβώς περιμένουν από το brand. Να συνεχίσει ως έχει; Να «ρίξει» τις τιμές; Τι;

Το συγκεκριμένο email πήρε δυόμισι φορές περισσότερες απαντήσεις από οποιοδήποτε άλλο.

Το μεγάλο ζήτημα παραμένει ένα: Σε τι κατάσταση θα είναι η αγορά μετά το τέλος της πανδημίας;