NEED TO KNOW

Luxury brands στο Παρίσι: Πώς γίνονται πλέον οι αγορές στα καταστήματα

Photo by freestocks on Unsplash

Καθώς η Γαλλία άρχισε να βγαίνει από το αυστηρό lockdown, πολλές από τις πολυτελείς μάρκες της άνοιξαν ξανά τις πόρτες τους, αλλάζοντας τα πρωτόκολλα υγιεινής, δοκιμάζοντας έτσι το κατά πόσο δεκτικό είναι το κοινό σε αυτή την ανατροπή.

Στο κατάστημα του Louis Vuitton, στη μεγάλη πλατεία Place Vendome του Παρισιού, το οποίο πουλάει τα πάντα, από 645 ευρώ και άνω, μέχρι κοσμήματα αξίας εκατοντάδων χιλιάδων, μερικοί τακτικοί πελάτες συνέχισαν να πηγαίνουν.

Στο κατάστημα Hermes στην οδό Rue du Faubourg Saint-Honore, υπήρχε ακόμη μια ομοιότητα. Ένας βοηθός καταστημάτων διατήρησε διακριτικά τον αριθμό των ανθρώπων που εισέρχονται μέσα σε αυτό. Μάλιστα σε περίπτωση που κάποιος θέλει να αγοράσει μία ιδιαίτερα ακριβή τσάντα, θα πρέπει πρώτα να κλείσει ραντεβού.

Ανάλογα με το εμπορικό σήμα, οι ξένοι τουρίστες συνήθως αποτελούν μεταξύ 35% και 55% των εσόδων των πολυτελών ετικετών στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον αναλυτή του Jefferies Flavio Cereda. Τώρα αναμένεται να δούνε πώς θα διαμορφωθεί το κλίμα στην αγορά των luxury brands.

Οι πολυτελείς καμπίνες των δοκιμαστηρίων στο κατάστημα Vuitton’s Vendome, που τώρα απολυμαίνονται τακτικά, ήταν πολύ λιγότερο απασχολημένες από ό, τι συνήθως, ανέφεραν οι βοηθοί τη Δευτέρα.

Ένα κοντινό κατάστημα της Chanel είχε λιγότερη κινητικότητα από ό, τι πριν από την κρίση, είπε το προσωπικό. Ο προϊστάμενος της Hermes, αρνήθηκε να σχολιάσει πώς είχαν περάσει οι πρώτες ώρες του εμπορίου.

Παρά τις ενδείξεις ανάκαμψης στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της βιομηχανίας, οι παγκόσμιες πωλήσεις ειδών πολυτελείας αναμένεται να μειωθούν έως και 50% φέτος, σύμφωνα με τις συμβουλές της Bain την περασμένη εβδομάδα.

Προς το παρόν, οι επωνυμίες επικεντρώνονται σε νέες ρουτίνες υγιεινής, συμπεριλαμβανομένης της υποχρεωτικής χρήσης της μάσκας προσώπου. Οι πελάτες φορούν προστατευτικές μάσκες καθώς φεύγουν την ημέρα του νέου ανοίγματος ενός καταστήματος του γαλλικού οίκου μόδας Chanel.

Στη Vuitton στο Παρίσι, που ανήκει στον όμιλο LVMH ( LVMH.PA ), τα ρούχα που δοκιμάζονται, αποστειρώνονται μετά με καυτό ατμό και οι τσάντες τοποθετούνται σε καραντίνα 48 ωρών.

Τα πρωτόκολλα καθαρισμού για άλλα αντικείμενα ποικίλλουν, ανάλογα με το πόσο κοντά φτάνουν στα πρόσωπα των ανθρώπων ή στα υλικά που εμπλέκονται.

Ο Christian Dior, και η Chanel έχουν επίσης ανεγείρει ασπίδες από πλεξιγκλάς.