NEED TO KNOW

Marks & Spencer: To e-shop κέρδισε 315.000 νέους αγοραστές στους πρώτους μήνες του lockdown

πηγή: instagram @marksandspencer

Η Marks & Spencer στη Βρετανία παρατήρησε ότι, από τους πρώτους μήνες του lockdown, το e-shop της απέκτησε 315.000 νέους αγοραστές. Ο κόσμος όλο αυτό το διάστημα έδειξε την προτίμηση του σε πιτζάμες, λευκά και αθλητικά είδη όπως και τρόφιμα. Αντιθέτως, οι πωλήσεις σε κοστούμια και γραβάτες σημείωσαν πτώση, καθώς οι εργαζόμενοι μένουν στο σπίτι, ενώ αναμένει ότι οι συνολικές πωλήσεις στα ρούχα θα μειωθούν κατά 70%, που αντιστοιχούν σε περίπου 1,5 δισεκατομμύρια λίρες γι’ αυτό το οικονομικό έτος.

Η εταιρεία ανέφερε πτώση 21% στα ετήσια κέρδη, καθώς ανακοίνωσε μέτρα μείωσης του κόστους για την αντιμετώπιση της κρίσης του κορονοϊού. Οι πωλήσεις ρυζιού και ζυμαρικών αυξήθηκαν κατά 125% και 95%, κατά το κλείσιμο του προηγούμενου έτους, ενώ αυξήθηκαν κατά 17% οι πελάτες που αγοράζουν κατεψυγμένα προϊόντα.

Οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι και αγοράζουν μεγάλες συσκευασίες φρέσκων και κατεψυγμένων τροφίμων, όπως κοτόπουλο, σολομό, φράουλες, ρύζι και ζυμαρικά. Οι πωλήσεις ολόκληρης της κατηγορίας με τις πιτζάμες, αυξήθηκαν 125% , με τον παιδικό χαρακτήρα “PJ” να αυξάνεται κατά 495%.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις σουτιέν αυξήθηκαν κατά 60 % και κατά 151% στα αθλητικά σουτιέν. Άνοδος κατά 150% σημειώθηκε και στα κλινοσκεπάσματα.

Τα λουλούδια, επίσης σημείωσαν 411% αύξηση, ένα ποσοστό που ξεπέρασε και την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου κατά 141%.

Ο διευθύνων σύμβουλος Steve Rowe, είπε ότι η κρίση του ιού «ενθάρρυνε τους συναδέλφους μας να διασφαλίσουν το μέλλον της επιχείρησης» καθώς αποκάλυψε περικοπές κόστους ύψους 1 δισεκατομμυρίου λιρών. Η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει ρούχα μέσω του νέου συνεργάτη της Ocado και να εστιάσει περισσότερο στα τρόφιμα.

Η αναθεώρηση αυτή έγινε μετά την πτώση κατά 21% στα κέρδη έως το τέλος Μαρτίου, το οποίο καταγράφει μόνο την αρχή της κρίσης του κορονοϊού.

Η M&S, η οποία προσέλαβε 27.000 υπαλλήλους, εξέθεσε ορισμένες σκληρές εκτιμήσεις σχετικά με τον αντίκτυπο της πανδημίας στις φετινές συναλλαγές.

Όπως και με άλλες επιχειρήσεις μόδας, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που προκύπτουν από την κρίση, είναι ότι κατά κάποιο τρόπο χάνεται η σεζόν για την άνοιξη / καλοκαίρι του 2020, ενώ έχουν γίνει ήδη παραγγελίες για το φθινόπωρο / χειμώνα.

Ωστόσο, η M&S δήλωσε ότι σκοπεύει να αδρανοποιήσει τα αποθέματα, για πιθανές μελλοντικές πωλήσεις, σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές και μειώσει τις μελλοντικές δεσμεύσεις της αγοράς.