NEED TO KNOW

Νέος παίκτης στα σούπερ μάρκετ: Έρχεται στην Ελλάδα ο μεγαλύτερος discounter της Ρωσίας

Photo by Benziad on Unsplash

 

Την είσοδο της στην ελληνική αγορά προαναγγέλλει η μεγαλύτερη αλυσίδα discount της Ρωσίας, Svetofor (γνωστή ως Mere στην Ευρώπη). «Σε λίγο καιρό μαζί σας!», είναι το κεντρικό μήνυμα που αναφέρεται στην ιστοσελίδα που δημιούργησε η εταιρεία στην Ελλάδα.

Η εταιρεία κάνει επίσης γνωστό πως «αναζητεί κατάλληλα κτίρια σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος με πληθυσμό πάνω από 25.000 και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές». Το θέμα ανέδειξε και το ψηφιακό newsletter FnB daily.

Η αλυσίδα Svetofor, είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.200 καταστήματα σε όλη την χώρα. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι γνωστή με την επωνυμία MERE. Πέραν της Ρωσίας, η αλυσίδα έχει παρουσία στην Γερμανία, την Πολωνία, την Ρουμανία, την Λετονία, την Λιθουανία, την Εσθονία, την Κίνα και άλλες χώρες ενώ σχεδιάζει δυναμική επέκταση σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες.

Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η Mere ετοιμάζεται να ανοίξει σύντομα κατάστημα στην Σερβία, με στόχο να πρωταγωνιστήσει στην τοπική αγορά, δημιουργώντας δίκτυο τουλάχιστον 100 καταστημάτων, τα οποία θα εκτείνονται κατά μέσο όρο σε 1.000 τμ.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα της, φιλοδοξεί να φέρει στην Ελλάδα έναν νέο διαφανή τρόπο λειτουργίας προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και των προμηθευτών. Υποστηρίζει πως προσφέρει στους καταναλωτές όλα τα είδη, τρόφιμα και μη, σε τιμές 30 έως και 80% χαμηλότερες από τις τιμές της αγοράς. Συνεργάζεται απευθείας με τους παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους και προτιμά τα Ελληνικά προϊόντα.

Στους προμηθευτές προσφέρει αυτόματες πληρωμές κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί στην διάρκειά της ενώ υπόσχεται μια συνεργασία, «διάφανη και ειλικρινής. «Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή επιβαλλόμενες εκ των υστέρων εκπτώσεις. Οι τιμές που αναφέρονται στην σύμβαση προμήθειας είναι οι τιμές που λαμβάνει ο προμηθευτής στον τραπεζικό του λογαριασμό».

Σε ποιους απευθύνεται

Η Mere, σύμφωνα πάντα με την ίδια, απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων. Απευθύνεται επίσης σε Price hunters («κυνηγούς τιμών») που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές, καθώς και επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής και HORECA.

Σύμφωνα με τον διεθνή τύπου, το ο μότο του πρώτου καταστήματος «Μere» είναι: «Κάθε μέρα οι χαμηλότερες τιμές». Η γκάμα των προϊόντων δεν είναι τεράστια. Κατά 70% πουλά τρόφιμα, ενώ το υπόλοιπο 30% μοιράζεται σε οικιακές συσκευές, προϊόντα περιποίησης, καθαριστικά και είδη ρουχισμού.

Ανατροπή σκηνικού

Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν πως σε κάθε περίπτωση η επικείμενη είσοδος του μεγαλύτερου discounter της Ρωσίας και τρίτης μεγαλύτερης αλυσίδας στην χώρα αναμένεται να αυξήσει τον ανταγωνισμό και να «ανακατέψει την τράπουλα», ωστόσο περιμένουν να δουν πως θα εξελιχθεί το project και πως ακριβώς θα υλοποιηθεί το πλάνο των Ρώσων. Η μείωση της αγοραστικής δύναμης και η μεγάλη ύφεση στην οποία οδεύει η ελληνική οικονομία θεωρείται προνομιακό πεδίο για μια τέτοια αλυσίδα που επενδύει στις χαμηλές τιμές, με δεδομένη και την στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερες λύσεις.

 

Διαβάστε επίσης:

Η Νestle αλλάζει τον τρόπο πώλησης του Nescafe για λόγους βιωσιμότητας

Θυγατρική της Siemens εξαγοράζει την Varian Medical Systems για 16,4 δισ. δολάρια

4 τρόποι για να κάνετε πιο βιώσιμη την αγορά τροφίμων

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση