NEED TO KNOW

Νetflix: Οι 4 πυλώνες της επιτυχίας του

Netflix
Photo by freestocks on Unsplash

Το Netflix, είδε τα κέρδη του να απογειώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Τα συνεχόμενα lockdown, τα κλειστά θέατρα και σινεμά, κράτησαν τον κόσμο στο σπίτι, με αποτέλεσμα οι νέες εγγραφές να μην έχουν προηγούμενο. Έτσι, όπως ήταν επόμενο, η ζήτηση για περισσότερη ροή ταινιών και σειρών αυξήθηκε.

Όμως τραγική συγκυρία της πανδημίας, δεν ήταν η αιτία αλλά η αφορμή, που έφερε αυτή την άνοδο στο Netflix.

Στην πραγματικότητα, η επιτυχία ήταν πολύ πιο προμελετημένη και βασίστηκε στα εξής, σύμφωνα με το BBC:

1. Το Netflix βγάζει πολλά χρήματα

Η εταιρεία έχει πλέον περισσότερα από 200 εκατομμύρια συνδρομητές, ποσοστό μεγαλύτερο κατά 30% σε σχέση με το 2019. Περίπου 37 εκατομμύρια άτομα εγγράφηκαν πέρυσι. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται 8,5 εκατομμύρια, μόνο τους τελευταίους τρεις μήνες.

Η εταιρεία, η οποία έχει αναλάβει μεγάλο χρέος για να τροφοδοτήσει την επέκτασή της, δήλωσε ότι τα κέρδη της είναι τέτοια, που θα μπορούσε να σταματήσει να δανείζεται για να χρηματοδοτήσει τις δραστηριότητές της. Σκέφτεται επίσης, να χρησιμοποιήσει ένα μεγάλο ποσό σε μετρητά, για να αγοράσει μετοχές.

2. Οι εκπομπές που μεταδόθηκαν σε γλώσσες πέραν της αγγλικής, ήταν επιτυχημένες

Περισσότερο από το 80% των νέων εγγραφών πέρυσι προήλθαν από χώρες εκτός ΗΠΑ και Καναδά, με την Ευρώπη να καταγράφει τα περισσότερα νέα μέλη. Οι εκπομπές του Netflix καταρρίπτουν όλο και περισσότερο τα εθνικά φράγματα.

Για παράδειγμα η Netflix σχολίασε, ότι η γαλλική εκπομπή Lupine, σχετικά με έναν κυρίαρχο διαρρήκτη, είχε φτάσει στο νούμερο ένα σημείο στη Βραζιλία, την Αργεντινή, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και άλλες χώρες – ενώ κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη λίστα των top 10 στις ΗΠΑ.

3. Μπορεί να υπάρξει μια νέα σεζόν του Bridgerton

Η επιτυχία του Lupine και άλλων σειρών όπως οι Bridgerton, Tiger King και Money Heist, δείχνουν ότι το Netflix έχει εξελιχθεί σε μια σημαντική δύναμη στην παραγωγή ταινιών και τηλεοπτικών σειρών.

Η εταιρεία, είπε ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τουλάχιστον μία πρωτότυπη ταινία κάθε εβδομάδα το 2021.

Στο επενδυτικό σημείωμα της, ανέφερε επίσης, ότι θα είχε “συναρπαστικά νέα” αυτήν την εβδομάδα για τον Bridgerton, υπονοώντας ότι δεν αποκλείεται να γυρίσει έναν νέο κύκλο του δημοφιλούς δράματος.

4. Παρατηρεί τον ανταγωνισμό

Η ευρηματικότητα αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής του Netflix, κάτι που του επιτρέπει να διατηρεί ένα σταθερό προβάδισμα από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές,  όπως η Disney, η Viacom, η HBO κ.α, που φαίνεται να καταβάλλουν μεγαλύτερη προσπάθεια.

Διαβάστε επίσης:

«Έτερος Εγώ»: Οι Netflix Greeks μας καλούν να ψηφίσουμε για να μπει η σειρά στο Netflix

Netflix: Ο Ριντ Χέιστινγκς μόλις έβγαλε 225 εκατ. δολάρια και έγινε ο 120ος πιο πλούσιος στις ΗΠΑ

Ted Sarandos: Ο ελληνικής καταγωγής νέος συνδιευθύνων σύμβουλος της Netflix

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση