NEED TO KNOW

Όχι, το Netflix δεν έκανε spoiler στις σειρές του

Netflix

Είδαμε να κυκλοφορούν παράξενες φωτογραφίες τις τελευταίες μέρες. Φωτογραφίες από πινακίδες με αφίσες από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Netflix, όπως το «Stranger Things» και το «Love Is Blind», γεμάτες spoilers. Το περιεχόμενο είναι πέρα για πέρα αληθινό, δεν υπάρχει τίποτα παραπλανητικό. Ωστόσο, η πρωτοβουλία δεν πάρθηκε από την εταιρεία.

Βέβαια, αν το καλοσκεφτούμε, δεν θα ήταν κακή ιδέα.

Η ψεύτικη καμπάνια που έχει ως στόχο οι πολίτες να μείνουν σπίτι λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού, αποτελεί ιδέα των Seine Kongruangkit (art director) και Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo (copywriter) γνωστού ως «Brave the Boy».

Σκέφτηκαν ότι ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μείνει ο κόσμος κλεισμένος μέσα, μακριά από τον COVID-19, θα ήταν να τον «τρομοκρατήσουν», κάνοντας spoiler από τις αγαπημένες του σειρές.

Όλα ξεκίνησαν όταν το δίδυμο Kongruangkit και Chaimoungkalo, επιστρέφοντας στην πατρίδα τους, την Ταϋλάνδη, την περασμένη εβδομάδα, διαπίστωσε ότι η κυβέρνηση δεν είχε πάρει αυστηρά μέτρα για να προστατεύσει τους πολίτες από τον κορονοϊό.

«Αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, κάνοντας αυτό που ξέρουμε καλύτερα ως τώρα: Να σκαρφιζόμαστε δημιουργικές ιδέες», δήλωσε ο Chaimoungkalo.

«Ο καλύτερος τρόπος για να σταματήσει η εξάπλωση του Covid-19 είναι να παραμείνουν όλοι στο σπίτι, αλλά μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι είναι επιτρεπτό να βγουν έξω και να χαλαρώσουν, καταστρέφοντας κάθε προσπάθεια», αναφέρει η spec ad.

«Γι’αυτό κι εμείς πήραμε μια ακραία απόφαση: spoilάρουμε τις αγαπημένες σειρές στο Netflix».

 

H εκστρατεία ξεκίνησε την Πέμπτη το πρωί με τον Chaimoungkalo να δηλώνει ότι αυτή η ιδέα θα έπρεπε να παρουσιαστεί σε έναν οργανισμό ή κάποιον άλλο πελάτη, μιας και το Netflix δεν ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημά τους.

Από την περασμένη Δευτέρα, βέβαια, όταν οι άνθρωποι μπήκαν σε καραντίνα, οι μετοχές του αυξήθηκαν κατά 17%.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cinema Magic (@cinema.magic) στις