NEED TO KNOW

Πωλήσεις ρεκόρ κατέγραψαν τα Lidl στις γιορτές- Πούλησαν Prosecco για 6 εκατ. ποτήρια

Τα Lidl, αναδείχθηκαν στους μεγάλους νικητές της εορταστικής περιόδου, καθώς κατέγραψαν πωλήσεις ρεκόρ στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με το BBC.

Oρισμένα προϊόντα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, συνόδεψαν τα εορταστικά τραπέζια του κόσμου, ο οποίος εξαιτίας του Lockdown περιορίστηκε να γιορτάσει τα Χριστούγεννα και την πρωτοχρονιά στο σπίτι, αντί σε κάποιο εστιατόριο.

Περισσότερα από έξι εκατομμύρια ποτήρια ροζ prosecco, φάνηκε ότι απόλαυσαν οι πελάτες των Lidl κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Ο αριθμός αυτός, είναι εξωφρενικά υψηλός. Η εταιρεία με τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ ανέφερε ρεκόρ συνολικών πωλήσεων για τις τέσσερις εβδομάδες έως τις 27 Δεκεμβρίου με τα έσοδα να παρουσιάζουν αύξηση έως 18%.

Η εταιρεία Takeaway Just Eat και ο διαδικτυακός έμπορος μόδας Asos ανέφεραν επίσης αστρικές πωλήσεις για την περίοδο αυτή.

Και οι τρεις επωφελήθηκαν σε αυτό τον βαθμό, καθώς τα εστιατόρια και τα φυσικά καταστήματα λιανικής, βρέθηκαν αντιμέτωπα αυστηρούς περιορισμούς λόγω του κορονοϊού, ενώ δεν ήταν λίγα εκείνα που αναγκάστηκαν να κλείσουν.

Σύμφωνα με την εταιρεία Lidl, η ζήτηση ήταν τόσο έντονη, που κάθε μια ώρα πουλούσε 7.000 ποτήρια ζεστό κρασί και σχεδόν 17.000 πολυτελείς πίτες πριν από τα Χριστούγεννα.

Επίσης ένα ακόμα προϊόν που αποδείχθηκε ιδιαίτερα κερδοφόρο, ήταν το γιορτινό ιταλικό κέικ panettone. Το γλυκό αυτό έδεσμα, πούλησε περισσότερες από 2,7 εκατομμύρια μερίδες, αυτό το χρονικό διάστημα.

Η Lidl συνέχισε να επιμηκύνει το πρόγραμμα επέκτασης καταστημάτων κατά την εορταστική περίοδο, ανοίγοντας τέσσερα νέα καταστήματα τον Δεκέμβριο, σε μια εποχή που πολλές επιχειρήσεις κλείνουν. Το γεγονός αυτό, είναι μια ακόμα απόδειξη, ότι η εταιρεία είναι κάτι παραπάνω από υγιής.

Ο προϊστάμενος Κριστιάν Χάρτναγκελ, είπε στο BBC: “Παρόλο που αυτά τα Χριστούγεννα ήταν μια δύσκολη στιγμή για πολλούς σε ολόκληρη τη χώρα, βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να διασκεδάσουν”.

“Καθώς κοιτάζουμε μπροστά στο τρέχον έτος, παραμένουμε δεσμευμένοι στα αναπτυξιακά και επενδυτικά μας σχέδια”, πρόσθεσε.

Η οικονομική κρίση, ώθησε πολλούς καταναλωτές, να σχεδιάσουν το χριστουγεννιάτικο και το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι τους με πολύ χαμηλότερο budget σε σχέση με άλλες χρονιές. Επομένως, όλο αυτό μετατράπηκε σε αστρονομικά κέρδη για τα Lidl.

Διαβάστε επίσης:

Η πανδημία συνεχίζει να εκτοξεύει τα κέρδη σε Amazon, Facebook, Google και Apple

Netflix: Σημείωσε τα χαμηλότερα κέρδη μέσα σε 4 χρόνια – Μείον 5% το απόθεμα της

Λιγότερα κέρδη, περιορισμένες παραγγελίες, τεράστια πίεση: Οι εργάτες του Μπανγκλαντές, τα φετινά Χριστούγεννα παλεύουν να ορθοποδήσουν

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση