BUSINESS OF FASHION

Πώς η εξάπλωση του κορονοϊού επηρεάζει τα πολυτελή brands

Πώς η εξάπλωση του κορονοϊού επηρεάζει τα πολυτελή brands
Photo by Edgars Kisuro from Pexels

Εκτός από την υγεία εκατομμυρίων ανθρώπων, η εξάπλωση του κορονοϊού αποτελεί πλήγμα και για την οικονομία. Στο χώρο της μόδας, συγκεκριμένα, με το προσωρινό κλείσιμο μεγάλων βιομηχανιών στην Ιταλία και τη μειωμένη ζήτηση των Κινέζων αγοραστών, έχουν «χτυπηθεί» οι έμποροι πολυτελών brands.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και το Forbes,  η ζήτηση των Gucci, Prada και Salvatore Ferragamo για νέα υφάσματα και δερμάτινα είδη, έχιε περιορίσει δραματικά. «Παρήγαμε 880 έως 1000 τσάντες μηνιαίως για τον οίκο Gucci. Το Φεβρουάριο φτιάξαμε 450 και δεν είχαμε καμία παραγγελία για το Μάρτιο», δήλωσε ένας προμηθευτής της εταιρείας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

Όπως πολλοί κλάδοι, έτσι κι εκείνος της μόδας χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα, καθώς κανείς δε γνωρίζει πότε θα βελτιωθεί η κατάσταση. «Η εξάπλωση του COVID-19 έχει ήδη επηρεάσει αρνητικά τις πολυτελείς βιομηχανίες», είπε η Fflur Roberts,  Διευθύντρια του τμήματος Luxury του Euromonitor International. «Τα πολυτελή brands όπως οι Burberry, Tapestry και Capri, ήδη προβλέπουν πως το 2020 οι πωλήσεις τους θα είναι πεσμένες». Όπως αναφέρεται, μάλιστα, στη Vogue Business, οι ειδικοί περιμένουν μία πτώση 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ας μην ξεχνάμε ότι στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, η επίδειξη του Georgio Armani πραγματοποιήθηκε χωρίς θεατές και μεταδόθηκε online.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emporio Armani (@emporioarmani) στις

Η Honor Strachan, εμπορική αναλύτρια της GlobalData, δήλωσε στο Forbes ότι εάν η κρίση στην παγκόσμια υγεία δεν ξεπεραστεί και οι μεγάλοι οίκοι απομονωθούν, τα αποτελέσματα στα αποθέματα θα είναι καταστροφικά μέχρι και τη φθινοπωρινή σεζόν.

Ειδικά οι εταιρείες που προμηθεύονται τα υλικά από την Ιταλία, όμως έχουν τα εργοστάσιά τους αλλού, θα αναζητήσουν νέους προμηθευτές. Αυτό, όμως, αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση καθώς έχουν υψηλές απαιτήσεις που δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσουν να ικανοποιηθούν.

Ποιοι οίκοι θα επηρεαστούν περισσότερο;

Μερικά από τα μεγαλύτερα ιταλικά ονόματα πρόκειται να υποφέρουν. «Prada, SPA, Giorgio Armani, Valentino και ο όμιλος Kering που κατέχει μεγάλες ιταλικές μάρκες, όπως τις Gucci, Bottega Veneta και Pomellato, είναι εκείνοι που αναμένεται να έχουν τις χαμηλότερες πωλήσεις αυτή τη χρονιά», σύμφων με τη Strachan.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Prada (@prada) στις

Αν η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο μέχρι το τέλος του Μαρτίου, βέβαια, η κατάσταση της αγοράς μπορεί και να επανέλθει.