NEED TO KNOW

Ryanair: Δεσμεύεται να επιστρέψει χρήματα σε 25 εκατ. πελάτες της τους επόμενους 6 μήνες

πηγή: instasgram @ryanair

Ο προϊστάμενος της Ryanair, Michael O’Leary, δεσμεύθηκε να επιστρέψει χρήματα σε 25 εκατομμύρια πελάτες της τους επόμενους 6 μήνες.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι ένα αυστηρό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης θα ξεκινήσει τον Ιούλιο, με περίπου 3.000 θέσεις εργασίας που αφορούν πιλότους και πληρώματα καμπίνας να βρίσκονται σε άμεση απειλή. O’Leary, δήλωσε ότι η πληγείσα αεροπορική του εταιρεία αντιμετώπιζε καθυστερήσεις 25 εκατομμυρίων επιστροφών πελατών.

Ο μισθός του ανέρχεται στα 3 εκατομμύρια λίρες. Το Απρίλιο και τον Μάιο, δέχθηκε 50% μείωση και συμφώνησε να την παρατείνει για το υπόλοιπο οικονομικό έτος, μέχρι και τον Μάρτιο του 2021.

O’Leary, με περιουσία περίπου 3,8 δισεκατομμύρια λίρες, δεσμεύθηκε να επιστρέψει σε όλους τους επιβάτες τα χρήματά τους, αλλά προειδοποίησε ότι θα χρειαστούν «πολλοί μήνες», μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πτήσεις θα παραμείνουν σε αναστολή τουλάχιστον μέχρι και τον Ιούλιο. Αυτό σημαίνει ότι οι αριθμοί των επιβατών, δεν θα επιστρέψουν στα επίπεδα του 2019 έως το καλοκαίρι του 2022.

Οι άδειες άνευ αποδοχών συνεχίζονται και οι μισθοί πιθανόν να μειωθούν έως και 20%, καθώς και το κλείσιμο βάσεων αεροσκαφών σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει τρομερά οικονομικά προβλήματα μετά την πτώση του αριθμού των επιβατών, λόγω ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβάλλονται εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας.

Ο αριθμός των επιβατών που ταξίδεψαν μέσω Heathrow τον περασμένο μήνα, μειώθηκε κατά περίπου 97% σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019, σύμφωνα με ανακοίνωση του αεροδρομίου.

Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι θα λειτουργούσε λιγότερο από το 1% των προγραμματισμένων πτήσεων της έως τα τέλη Ιουνίου. Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες πτήσεις ματαιώθηκαν, η αεροπορική εταιρεία εξακολουθεί να χρησιμοποιεί περιορισμένες υπηρεσίες εκτός Δουβλίνου, Λονδίνου, Μάντσεστερ, Μπρίστολ, Κορκ και Γλασκόβης.

Αυτό αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συμφωνίας με τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, για τη διατήρηση ανοικτών συνδέσμων πτήσεων για λόγους έκτακτης ανάγκης.

Ο στόλος της Ryanair έχει μειωθεί από τον Μάρτιο και θα παραμείνει έτσι μέχρι τον Ιούλιο. Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε τις προγραμματισμένες περικοπές θέσεων εργασίας καθώς αποκάλυψε ότι αναμένει να λειτουργήσει κάτω από το 1% του χρονοδιαγράμματος, μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.

Το Heathrow σημείωσε μείωση της ζήτησης κατά 18,3% σε ετήσια βάση, σε 14,6 εκατομμύρια επιβάτες μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων, μειώθηκαν κατά 22,4% σε 315 εκατομμύρια λίρες.