#BUSINESSNEWS

Sephora: Tο 15% των αποθηκευτικών της χώρων, θα καταλαμβάνεται από brands που ανήκουν σε μαύρους ιδιοκτήτες

πηγή: instagram # sephorastores

Η «Sephora» είναι ο πρώτος μεγάλος λιανοπωλητής που δέσμευσε το 15% των αποθηκευτικών της χώρων για μάρκες ομορφιάς που ανήκουν σε μαύρους και ζητά από τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο.

Το κίνημα αυτό ξεκίνησε νωρίτερα αυτόν τον μήνα, από την Aurora James, ιδρύτρια του brand βιώσιμης μόδας «Brother Vellies». Η Sephora ήταν η πρώτη εταιρεία που ανακοίνωσε δημόσια αυτή την απόφαση.

«Εμπνευστήκαμε να κάνουμε τη δέσμευση του 15% επειδή πιστεύουμε ότι αυτό είναι το σωστό που μπορούμε να κάνουμε, για τους πελάτες μας, τη βιομηχανία μας και για την κοινότητά μας», ανέφερε σε δήλωση η Artemis Petrick, η υπεύθυνη εμπορευμάτων της Sephora.

«Τελικά, αυτή η δέσμευση είναι κάτι παραπάνω από τα προϊόντα κύρους στα ράφια μας. Ξεκινά με ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο διαφοροποίησης της αλυσίδας εφοδιασμού μας και την οικοδόμηση ενός συστήματος, που δημιουργεί μια καλύτερη πλατφόρμα για την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων μαύρων ιδιοκτητών, διασφαλίζοντας παράλληλα τη ότι οι μαύρες «φωνές» θα βοηθήσουν να διαμορφώσουμε τη βιομηχανία μας ».

«Αναγνωρίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο και αυτή η δέσμευση βασίζεται στη αδιάκοπη δουλειά, να χρησιμοποιήσουμε τους πόρους μας για να οδηγήσουμε ουσιαστικές και μακροπρόθεσμες αλλαγές για τη Sephora και τη βιομηχανία μας».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sephora (@sephora) on

Η Sephora θα ξεκινήσει ελέγχοντας τον χώρο αποθήκευσής της για να καθορίσει πόσο αφιερώνει επί του παρόντος σε μαύρες μάρκες. Στη συνέχεια, η εταιρεία θα εντοπίσει τα «τυφλά» σημεία της και θα δημοσιεύσει ένα σχέδιο δράσης για να τους βοηθήσει να ανταποκριθούν στο σημείο αναφοράς του 15%.