Όταν μια influencer κατακτά τις επιχειρήσεις: Η Κιάρα Φεράνι στο Διοικητικό Συμβούλιο του Tod's | Portraits
#BUSINESSNEWS

Όταν μια influencer κατακτά τις επιχειρήσεις: Η Κιάρα Φεράνι στο Διοικητικό Συμβούλιο του Tod’s

Η Κιάρα Φεράνι στο Διοικητικό Συμβούλιο του Tod's
πηγή: Instagram @chiaraferragni

Κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς τη νεότερη γενιά, ο ιταλικός όμιλος μόδας Tod’s διόρισε την influencer και επιχειρηματία Κιάρα Φεράνι ως μέλος του Διοικητικού του Συμβουλίου. Μετά την ανακοίνωση αυτή, η μετοχή του κατέγραψε άλμα άνω του 5%.

«Οι γνώσεις της Κιάρα για τον κόσμο των νέων σίγουρα θα είναι εξαιρετικά πολύτιμες», δήλωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου, Ντιέγκο Ντέλα Βάλε. «Μαζί θα προσπαθήσουμε να χτίσουμε projects ενότητας και στήριξης προς όσους βρίσκονται σε ανάγκη, να ευαισθητοποιήσουμε και να συμπεριλάβουμε τις νέες γενιές όλο και περισσότερο σε τέτοια θέματα».


Η συνεργασία της Φεράνι με τον Tod’s ξεκίνησε το 2017, με το τη συλλογή #ChiaraLovesTods, η προώθηση της οποίας στα social media έγινε μέσω ενός βίντεο από την επίσκεψή της στα κεντρικά γραφεία της επιχείρησης. «Ευχαριστώ τον Ντιέγκο Ντέλα Βάλε για την εμπιστοσύνη και το σεβασμό του απέναντί μου, ως γυναίκα και ως manager», είχε πει τότε. «Το ότι έγινα μέλος του Tod’s Group σημαίνει πως δόθηκε φωνή στη γενιά μου μέσα από την αριστεία της Ιταλίας στον κόσμο».

Η πρώτη κολεξιόν με το όνομά της αλλά και μία σειρά γυαλιών σε συνεργασία με τη Luxottica, πρόκειται να κυκλοφορήσου μέσα στη χρονιά.

H εταιρεία της Κιάρα Φεράνι ιδρύθηκε το 2013. Ξεκίνησε από τα παπούτσια και, σταδιακά, εξελίχθηκε σε T-shirts και φούτερ. Παρότι την ακολουθούν τουλάχιστον 23,3 εκατομμύρια άνθρωποι στο Instagram, εδώ και χρόνια έχει αποστασιοποιηθεί από το μοντέλο της συμβατικής influencer κι έχει μπει δυναμικά στο χώρο των επιχειρήσεων. Το 2017, έγινε η Πρόεδρος και CEO της TBS, της εταιρείας που διαχειρίζεται το blog της, The Blonde Salad, και τις δραστηριότητές του. Είναι, επίσης, Διευθύνουσα Σύμβουλος και καλλιτεχνική διευθύντρια της Serendipity.

«Είμαστε σίγουροι ότι οι γνώσεις της Κιάρα για τον κόσμο των νέων, σε συνδυασμό με την εμπειρία άλλων μελών του συμβουλίου, μπορεί να οδηγήσει σε έναν τρόπο σκέψης που επικεντρώνονται στην αλληλεγγύη προς άλλους, με κέντρο τη νέα γενιά που, τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζεται να ακουστεί», ανέφερε η Tod’s.

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση