SUCCESS STORIES

Becky van Dijk, Vanessa Rivers: Πώς βγάζουν εκατομμύρια γυρίζοντας τον κόσμο

πηγή: Instagram @vanessarivers

Για τις Becky van Dijk και Vanessa Rivers, όλα ξεκίνησαν το 2015 στο Λονδίνο. Λάτρευαν τα ταξίδια και αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία σελίδα στο Instagram, ώστε να ανεβάζουν φωτογραφίες από τις περιπέτειές τους.

πηγή: Instagram @beckyvandijk

Σε τι διαφέρουν από τα υπόλοιπα #travelgirls; Δεν ποζάρουν οι ίδιες! Εκεί βρίσκεται και το μυστικό της επιτυχίας τους: Απαθανατίζουν γυναίκες που γυρίζουν τον κόσμο, σε ειδυλλιακά τοπία.

Η σελίδα τους δεν άργησε να γίνει δημοφιλής και αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία δυνατή κοινότητα. Και οι δύο ήταν εξοικειωμένες με τον ψηφιακό κόσμο – η Rivers ήταν ιδιοκτήτρια μίας online εταιρείας με μαγιό και η van Dijk ασχολούταν με το blogging – οπότε ένωσαν τις δυνάμεις τους για το σχηματισμό μίας εταιρείας που προσέφερε τα πάντα: από συμβουλές και ταξιδιωτικούς οδηγούς, μέχρι ολοκληρωμένα προγράμματα εκδρομών.

πηγή: Instagram @wearetravelgirls

Η περίοδος που έθεσαν σε εφαρμογή την ιδέα τους και ίδρυσαν τη We Are Travel Girls, ήταν η μόνη που τις βρήκε στο ίδιο μέρος. Σήμερα, η βάση της μίας είναι η Καλιφόρνια, της άλλης παραμένει το Λονδίνο – αυτό αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση που καλούνται να αντιμετωπίσουν.

«Τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να βρισκόμαστε πρόσωπο με πρόσωπο… Αν καθόμασταν δίπλα – δίπλα, θα μπορούσα απλώς να γείρω στον ώμο της και να τη ρωτήσω αμέσως τη γνώμη της», εκμυστηρεύτηκε η Βρετανή van Dijk στο Forbes.

Πώς δημιούργησαν τα δημοφιλέστερα hashtags του Instagram

Η αποφασιστικότητά τους, δεν άργησε να αποδώσει. Το brand τους είναι πλέον συνώνυμο της ανεξάρτητης, περιπετειώδους ταξιδιώτισσας που αποκτά νέες εμπειρίες σε πανέμορφα μέρη. Στην ιστοσελίδα τους μπορούμε να βρούμε μακροσκελείς συνεντεύξεις γυναικών που μοιράζονται το ίδιο πάθος και ιδέες για τις επόμενες εξορμήσεις μας – όταν πια η πανδημία θα αποτελεί παρελθόν.

πηγή: Instagram @wearetravelgirls

Μέχρι στιγμής, το hashtag #wearetravelgirls έχει χρησιμοποιηθεί σε περισσότερες από τρία εκατομμύρια αναρτήσεις. Αποφεύγουν τις εικόνες γυναικών που ποζάρουν με το μπικίνι τους σε γαλανά νερά, θεωρώντας την ιδέα ξεπερασμένη – αν αναλογιστούμε πόσες τέτοιες βλέπουμε τα καλοκαίρια στην αρχική μας σελίδα, δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε μαζί τους.

Επίσης, απορρίπτουν εκείνους που ποζάρουν σε επικίνδυνες τοποθεσίες. Δε θέλουν να προτείνουν σε κανέναν να ρισκάρει τη ζωή του, για ένα απλό post.

πηγή: Instagram @wearetravelgirls

Πώς η We Are Travel Girls πέτυχε οικονομικά

Το 30% – 70% των εσόδων προέρχεται από τα ταξίδια που κάνουν οι ίδιες οι Rivers και van Dijk. Έπειτα, έρχονται εκείνοι που τους προτείνουν συνεργασίες και χορηγίες – ανάμεσά τους και η ίδια η Google.

Κάτι ακόμη που τις ξεχωρίζει από τη μέση influencer, είναι πως δεν κάνουν συχνά unboxing. Δεν ανοίγουν, δηλαδή, τα διάφορα πακέτα που τους στέλνουν οι εταιρείες μπροστά στην κάμερα.

«Δεν πιστεύω πως είναι υπεύθυνη κίνηση απέναντι στο περιβάλλον», είπε η van Dijk. Μάλιστα, με τη συνεργάτιδά της έχουν ζητήσει να μη λαμβάνουν τέτοια δωρεάν δείγματα.

πηγή: Instagram @wearetravelgirls

«Απλώς δημιουργούμε περισσότερα απορρίματα», τόνισε η Rivers. «Δε χρειάζεται.»

Προωθώντας τις γυναίκες που τολμούν

H van Dijk έχει εργαστεί για μία δεκαετία ως τραπεζίτρια και έχει περάσει περιόδους που ήταν η μόνη γυναίκα στο χώρο. Η μετάβασή της στον τομέα των ταξιδιών, της έδειξε πόσο διαφορετικός είναι ένας κόσμος στο οποίο κυριαρχούν οι γυναίκες.

Μετά το πρώτο σοκ, μαζί με τη συνεργάτιδά της κάνει μεγάλη προσπάθεια ώστε να βοηθήσει εκείνες που προσπαθούν να πετύχουν, χωρίς να τις βλέπει ανταγωνιστικά.

«Έχουμε περισσότερες ιδιοκτήτριες εταιρειών, πολλές ιδρύτριες επιχειρήσεων εδώ πέρα, οπότε πώς θα το το χρησιμοποιήσουμε αυτό για να αναδείξουμε τις γυναίκες ως άξιες ηγέτιδες;», αναρωτιέται η Rivers.

Και τώρα με την πανδημία, τι;

Τώρα που τα σύνορα των περισσότερων χωρών έχουν κλείσει, λόγω του κορονοϊού, οι επιχειρηματίες βρίσκονται σε εγκλεισμό και αναρωτιούνται πώς θα προχωρήσει από εδώ και πέρα ο χώρος στον οποίο δραστηριοποιούνται.

πηγή: Instagram @beckyvandijk

«Είμαστε ευγνώμονες σε όλους εκείνους που μένουν σπίτι και βοηθούν να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού», ανέφεραν στο Forbes. «Ξέρουμε πόσο δύσκολο μπορεί να γίνει… Πιστεύουμε πως αν μπορούμε να πάρουμε κάτι καλό από όλο αυτό, είναι ότι αναγκαστήκαμε να επιβραδύνουμε την καθημερινότητά μας και ήρθαμε πιο κοντά με τους αγαπημένους μας ανθρώπους, εκτιμήσαμε τα απλά πράγματα και θυμηθήκαμε πως η ζωή, είναι ένα δώρο από μόνη της.»