SUCCESS STORIES

Hyla Nayeri, Adrien Bettio: Δύο επιχειρηματίες ετών 24

πηγή: Instagram @hylanayeri

Οι συνιδρύτριες της εταιρείας μαγιό 437, Hyla Nayeri και Adrien Bettio, δεν είναι δύο συνηθισμένες εικοσιτετράχρονες.

πηγή: Instagram @hylanayeri

Ήταν τριτοετείς φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Queens και βρίσκονταν στο Αμάλφι χάρη σ’ ένα πρόγραμμα Erasmus. Περνούσαν ανέμελα τις μέρες τους, μέχρι που συνειδητοποίησαν πως κάτι έλειπε από την αγορά: μαγιό σε κολακευτικές γραμμές, τα οποία να καλύπτουν τα σωστά σημεία.

Πράγματι, έκαναν μία έρευνα αγοράς στα ιταλικά καταστήματα και πρόσεξαν την τεράστια έλλειψη ποικιλίας, καθώς όλα τα σχέδια προορίζονταν για έναν μόνο σωματότυπο, εκείνον της κλεψύδρας.

πηγή: Instagram @hylanayeri

Όταν επέστρεψαν στην πατρίδα τους, τον Καναδά, έχοντας μαζέψει εμπειρίες ζωής, ήταν έτοιμες να ταράξουν τα νερά της μόδας. Στόχος τους, ήταν να σχεδιάσουν μαγιό που θα έκαναν τις γυναίκες να αισθάνονται σέξι, γεμάτες αυτοπεποίθηση, «με την ελευθερία, παράλληλα, να τρώνε ό,τι θέλουν», όπως τόνισε η Nayeri.

Ξεκίνησαν για πλάκα και κατέληξαν με τη δική τους επιχείρηση. Παλεύοντας μεταξύ πρακτικών για τη σχολή και μαθημάτων στο πανεπιστήμιο, οι δύο φίλες και συνεργάτιδες περνούσαν όλο τον ελεύθερο χρόνο τους στην φέρνοντας την ιδέα τους στη ζωή. Κάθονταν σε καφετέριες και συζητούσαν σχέδια, έκαναν βιντεοκλήσεις στα διαλείμματα και μιλούσαν για τις λεπτομέρειες της κολεξιόν.

Η 437 Swimwear κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2017, με τη συλλογή Staple που περιλάμβανε τέσσερα κλασικά στιλ, σε πολλά χρώματα. Αργότερα, το brand μετονομάστηκε σε σκέτο 437 και πλέον έχει επεκταθεί, με την προσθήκη ρούχων.

Οι δύο γυναίκες έχουν χωρίσει στη μέση τις αρμοδιότητες – η Nayeri ασχολείται με το marketing και τις πωλήσεις, ενώ η Bettio με το σχέδιο και το λειτουργικό κομμάτι – και παρότι είναι περήφανες που ξεκίνησαν από τον Καναδά, θέλουν να πετύχουν στη δύσκολη αγορά των ΗΠΑ, συνεχίζοντας, έπειτα, σ’ όλο τον κόσμο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AB (@adrienbettio) on

Το εργατικό δυναμικό της 437 αποτελείται μονάχα από γυναίκες, από 20 έως 26 ετών.

«Κάθε απόφαση είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μίας απόλυτα γυναικείας ομάδας – είναι σουρεαλιστικό το ότι είμαστε δύο 24χρονες διευθύντριες  και, μαζί με τις 12 εργαζόμενές μας, έχουμε χτίσει μία εταιρεία εκατομμυρίων», εκμυστηρεύτηκαν στο Forbes.

Είναι αρκετά αισιόδοξες, όμως έχουν αντιμετωπίσει δύσκολες στιγμές.

«Στην αρχή, κάναμε ένα βήμα τη φορά. Βάλαμε από μερικές χιλιάδες δολάρια η καθεμία και ξεκινήσαμε. Ήμασταν αφελείς, αλλά βλέπαμε τα πράγματα θετικά. Δεν είχαμε καμία εμπειρία ούτε στο σχέδιο, ούτε στο χώρο της μόδας, όμως αποφασίσαμε ότι θέλαμε να γίνουμε σχεδιάστριες μαγιό», τόνισε η Bettio. «Όταν επιτέλους κυκλοφόρησαν τα προϊόντα μας, το 2017, ήμασταν οι δυο μας μόνο και εργαζόμασταν συνεχώς – μέναμε ακόμη με τους γονείς μας. Είχαμε το εργαστήριο στο υπόγειο του πατρικού μου σπιτιού, πακετάραμε τις παραγγελίες ολομόναχες, τις πηγαίναμε στο ταχυδρομείο. Έτσι, καταλάβαμε πως θα ήταν δύσκολο – δεν είχαμε μεγάλο κοινό στο Instagram, δεν είχαμε οικονομική στήριξη ή κάτι τέτοιο. Οπότε, η μεγάλη πρόκληση ήταν το να ‘φορτσάρουμε’ στο ξεκίνημά μας.»

Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της 437, η Nayeri μετακόμισε στο Los Angeles για να διευρύνει τον κύκλο της και να κάνει τις απαραίτητες διασυνδέσεις. «Ήμασταν τόσο ελαφρόμυαλες, πιστεύαμε πως θα ξεπουλούσαμε αμέσως», τόνισε. «Φανταζόμασταν πως μέσα σ’ ένα εικοσιτετράωρο δε θα είχε μείνει τίποτα – στην πραγματικότητα, όμως, αγοράζονταν ένα με δύο κομμάτια ημερησίως, κι αυτό μας αποθάρρυνε και μας ξύπνησε ταυτόχρονα, ήταν σκληρό.»

Σιγά – σιγά, οι παραγγελίες αυξήθηκαν και οι ρυθμοί ανέβηκαν. Η πρώτη τους μεγάλη νίκη ήρθε όταν μία διάσημη influencer ανέβασε φωτογραφία φορώντας κάτι δικό τους, και τις έκανε tag! Αυτό τις ενθουσίασε και τους έδωσε δύναμη να συνεχίσουν. Επέμειναν, ένιωσαν δυνατές και δεν το έβαλαν κάτω.

Σήμερα, τρία χρόνια μετά, τα έσοδά τους έχουν πενταπλασιαστεί χάρη στο σωστό marketing και τη στρατηγική που ακολουθούν στα social media – κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αν αναλογιστούμε πως δεν είχαν καμία οικονομική βοήθεια.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 437 (@437) on


Προωθούν το body positivity. Τον περσινό Απρίλιο άνοιξαν το πρώτο τους φυσικό κατάστημα στο Τορόντο, προκειμένου να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με το καταναλωτικό κοινό. Με ευρύχωρα δοκιμαστήρια, καναπέδες και μπαρ, το μαγαζί αυτό προσφέρει μοναδική εμπειρία στις γυναίκες που το επισκέπτονται.

Λόγω του κορονοϊού, το loft αυτό έκλεισε. Πλέον, τα μαγιό δοκιμάζονται διαδικτυακά, ενώ η στιλίστρια του brand δίνει προσωπικές συμβουλές σε όποια το χρειάζεται. Όλα τα emails λαμβάνουν απάντηση εντός μίας ημέρας, υπάρχει δυνατότητα για chat και όλη η ομάδα είναι σε εγρήγορση.

Αυτή την εποχή, είναι δύσκολο να πείσουν τις γυναίκες ψωνίσουν. Προσπαθούν, λοιπόν, να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα. «Θέλαμε να δείξουμε πως δεν είναι ανάγκη να πάνε στην παραλία για να φορέσουν ένα μπικίνι. Τονίσαμε πως γίνεται να βγάλουν ωραίες φωτογραφίες και μπροστά στον καθρέφτη τους, ενώ μπορούν να κάνουν ένα δώρο στον εαυτό τους από την 437. Και είδαμε πως αυτό δουλεύει, ενώ αυξήθηκε και η κίνηση στο Instagram!», δήλωσαν οι επιχειρηματίες.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 437 (@437) on

Αυτό που τις εμπνέει να συνεχίσουν, είναι το θετικό μήνυμα που μεταφέρουν. Κάνουν τις γυναίκες να νιώθουν καλά με το σώμα τους. «Αυτό που πραγματικά αγαπάμε, είναι πως καταφέρνουμε να τις βοηθήσουμε να γεμίσουν αυτοπεποίθηση», είπαν.