SUCCESS STORIES

Jen Pearce: H CEO που μάχεται για τα δικαιώματα των γυναικών στη μουσική βιομηχανία

πηγή: www.instagram.com/jenpearceyall

Της αρέσει να ταράζει την ηρεμία της βιομηχανίας της μουσικής και το κάνει κάθε μέρα. Είναι η CEO και ιδρύτρια της εταιρείας παραγωγής Low Profile και μία από τις ελάχιστες γυναίκες επιχειρηματίες του χώρου. Ο λόγος για τη Jen Pearce, που μάχεται για τα δικαιώματα των φύλων.

Εδώ και τρία χρόνια, την εμπιστεύονται καλλιτέχνες που διαφημίζονται στη Google και την Apple, που επιμελούνται τα soundtracks σειρών του Netflix και του Hulu, αλλά και κορυφαίοι δημιουργοί, όπως ο Mac DeMacro. Μετά την πανδημία, ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα ξεκινώντας τη δική της δισκογραφική.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jen Pearce (@jenpearceyall) στις

Η πορεία της στη μουσική βιομηχανία ξεκίνησε όταν ήταν ακόμη σπούδαζε Ιατρική. Ήταν η πρώτη γυναίκα στη θέση της υπεύθυνης του  ραδιοφωνικού σταθμού της σχολής της, όμως ποτέ δεν είχε σκεφτεί να ασχοληθεί επαγγελματικά. Ώσπου μία μέρα, το πατέρας της τη ρώτησε εάν θέλει πραγματικά να γίνει γιατρός. «Με τίποτα», του απάντησε χωρίς δεύτερη σκέψη. Την επόμενη κιόλας μέρα ξεκίνησε για τη Νέα Υόρκη.

Δεν είχε ιδέα πόσο δύσκολο ήταν για μία κοπέλα να τα καταφέρει σ’ έναν τόσο σκληρό χώρο. Το αντιμετώπιζε σαν μία περιπέτεια. Χτύπησε πολλές πόρτες παρακαλώντας για μία θέση, μέχρι που την προσέλαβε η εταιρεία παραγωγής Terrorbird, ως part – time βοηθό. Τότε, άρχισε να μαθαίνει τι είναι τα πνευματικά δικαιώματα και πώς τα χρησιμοποιούν οι δημιουργοί. «Δε χωρούσε στο μυαλό μου ότι βοηθούσε καλλιτέχνες να βγάλουν χρήματα», αποκάλυψε. Λάτρευε τη δουλειά της και έγινε άριστη. Έτσι, της έγινε πρόταση από τη Warner για να ασχοληθεί με τα πνευματικά δικαιώματα στις διαφημίσεις.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jen Pearce (@jenpearceyall) στις

Εκεί ήταν που έμαθε τα πάντα για τη μουσική βιομηχανία. Συνειδητοποίησε ότι όλοι ενδιαφέρονταν για το κέρδος και κανείς για το δημιουργικό κομμάτι. Κανείς δε ρωτούσε τους τραγουδοποιούς πώς σκέφτονται, ποιο είναι το όραμά τους.

Σιγά – σιγά, της γεννήθηκε η επιθυμία να κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ήθελε να προσφέρει στους καλλιτέχνες αυτό που δεν τους έδινε κανείς: Προσοχή. Κάποια στιγμή, ανέλαβε έναν πελάτη που δεν ήθελε ο τότε εργοδότης της. Το τραγούδι του χρησιμοποιήθηκε στη μεγαλύτερη διαφήμιση της Apple εκείνη τη χρονιά. Η Jen Pearce πήρε τέτοια ικανοποίηση, που παραιτήθηκε και ξεκίνησε τη δική της εταιρεία. Και έτσι γεννήθηκε η Low Profile.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη low profile music (@lowprofilenyc) στις

Η επιτυχία της δεν ήρθε σε μία μέρα, ούτε τη βοήθησαν οι επώνυμοι φίλοι της. Ο λόγος που αυτή τη στιγμή θριαμβεύει, είναι η επιμονή της. Μαθαίνει τα πάντα για τους καλλιτέχνες με τους οποίους πρόκειται να συνεργαστεί, αποστηθίζει τα κομμάτια τους και τους δίνει κάτι πολύ σημαντικό: Την ελευθερία να φύγουν οποιαδήποτε στιγμή το θελήσουν.

«Εάν βρεις άλλον τρόπο να πετύχεις, δε θα σου σταθώ εμπόδιο», τους λέει. Όμως, μέχρι σήμερα δεν έχει χάσει πελάτη.

Η διαφορά της από τις άλλες επιχειρήσεις με το ίδιο αντικείμενο, είναι ότι δεν κρύβει τίποτα από τους συνεργάτες της. Δεν δίνει οδηγίες στους καλλιτέχνες. Τους προωθεί τα σχετικά emails και τους αφήνει να σκεφτούν οι ίδιοι πώς θα δουλέψουν. «Άλλωστε, εκείνοι ξέρουν τη μουσική τους καλύτερα από εμένα», ανέφερε στο Forbes.

Έπειτα, επειδή δεν τους αντιμετωπίζει σαν κερδοφόρα μηχανήματα, είναι αντίθετη σ’εκείνους που θέλουν πολλούς πελάτες. «Λίγοι και καλοί» είναι το motto της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη low profile music (@lowprofilenyc) στις

Η Jen, πρόσφατα ηγήθηκε μίας έρευνας με το όνομα Beyond Blurred Lines σχετικά με τις γυναίκες του χώρου της μουσικής. Ανακάλυψε πως οι περισσότερες έχουν δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση τουλάχιστον μία φορά. Το 80% τους βιώνει διακρίσεις λόγω του φύλου και πολύ συχνά οι αμοιβές τους είναι πολύ μικρότερες από εκείνες των ανδρών.

«Ελάχιστες γυναίκες έχουν τις δικές τους δουλειές – ακόμη κι αυτές που έχουν μία επιχείρηση, συχνά χρηματοδοτούνται από άλλες, μητρικές εταιρείες με άνδρες ιδιοκτήτες», αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο Forbes.

«Αυτό θα αλλάξει, γιατί πρέπει να αλλάξει», σημείωσε. Και είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να το καταφέρει.

Αντιλαμβάνεται πως ούτε η ίδια είναι τέλεια και προσπαθεί διαρκώς να βελτιώνεται. Από την πλευρά της, δίνει ό, τι έχει για να υπάρχει ισότητα ανάμεσα στα δύο φύλα. Αυτή τη στιγμή, το μόνο που περιμένει είναι να ξεπεραστεί αυτή η κρίση στην παγκόσμια υγεία και να συνεχίσει την αποσχολή της.