BEAUTY

Hermès Beauty: Η luxury συλλογή «Rouge Hermès» με 24 κραγιόν που έχει ξεσηκώσει τον κόσμο της ομορφιάς

Πηγή φωτογραφίας Instagram @thestylishpiglife

Το γαλλικό brand Hermès, που φημίζεται για την κλασική και πλέον διάσημη «Birkin» τσάντα που κρατούσε η Grace Kelly, αποφάσισε να κάνει ένα μεγάλο επιχειρηματικό βήμα, λανσάροντας τη δική του συλλογή με beauty προϊόντα.

Πιο συγκεκριμένα, το luxury brand αποσκοπεί στο να εξαπλωθεί σταδιακά στη βιομηχανία της ομορφιάς με μία σειρά κραγιόν για αρχή, φέρνοντας τους beauty lovers σε φρενίτιδα. Η ανακοίνωση της εταιρίας δεν έρχεται ως έκπληξη, καθώς τον τελευταίο καιρό μεγάλοι οίκοι μόδας αλλά και fashion brands ανοίγονται στην κερδοφόρα, όπως φαίνεται, βιομηχανία, με τον πιο πρόσφατο τον Gucci, που πρόσφατα λάνσαρε μια συλλογή με προϊόντα χειλιών.

Η νέα σειρά του brand Hermès Beauty φέρει την επωνυμία «Rouge Hermès» και αποτελείται από 24 κραγιόν με mat και satin τελείωμα, καλύπτοντας όλα τα γούστα. Στη συλλογή υπάρχουν επίσης 3 limited edition αποχρώσεις, οι οποίες έχουν ήδη ξετρελάνει την beauty community. Κάθε τόνος lipstick είναι εμπνευσμένος από το αρχείο της Hermes που περιλαμβάνει 900 αποχρώσεις δέρματος και 75.000 silk swatches, καθεμία από τις οποίες αντιπροσωπεύει στοιχεία και χαρακτηριστικά από fashion items του εμβληματικού οίκου. Μάλιστα, εκτός από τις κλασικές, κόκκινες και ροζ αποχρώσεις, η συλλογή αποτελείται και από πιο τολμηρά χρώματα, με σκοπό να συνοδεύσουν κάθε γυναίκα σε οποιαδήποτε περίσταση: Από το γραφείο μέχρι και την βραδινή έξοδο!

Τα τρίχρωμα packages των κραγιόν του Hermès, είναι σχεδιασμένα από τον δημιουργό των κοσμημάτων του, Pierre Hardy, ενώ πέρα από το style που φέρουν είναι σχεδιασμένα για να είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Έτσι, τα περίτεχνα αυτά beauty δοχεία δεν περιέχουν πλαστικό και μπορούν ξαναγεμίσουν.
[pinyerest url=https://www.pinterest.com/pin/402720391680746591/]

Ακόμη, τα κραγιόν είναι ελαφρώς αρωματισμένα με μια μυρωδιά που δημιούργησε αποκλειστικά η αρωματοποιός του brand, Christine Nagel. Φυσικά, η εταιρία μερίμνησε και για τα αξεσουάρ προσθέτοντας στη συσκευασία ένα lip brush, μια δερμάτινη θήκη για το lipstick, καθώς και ένα καθρεφτάκι που μπορεί να φορεθεί και σαν κόσμημα στον λαιμό. Η συλλογή «Rouge Hermès» είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες μπουτίκ Hermès και σε retail outlets σε 35 χώρες.

Η Hermès βλέπει τo νέο της λανσάρισμα ως την τέλεια εξέλιξη για αυτήν, ενσωματώνοντας όλα όσα αντιπροσωπεύει από την άποψη της αντίληψης της ομορφιάς αλλά και του χρώματος. «Όπως συμβαίνει με ένα μεταξωτό μαντήλι που δημιουργεί λάμψη στον λαιμό μιας γυναίκας και παράλληλα αποκαλύπτει την ομορφιά της, έτσι και με την Hermès Beauty θέλαμε να παρουσιάσουμε εκ νέου την “απόχρωση” που μπορεί να έχει το συναίσθημα ως θεμελιώδες θηλυκό χαρακτηριστικό» λέει ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Hermès Women, Bali Barret.«Η προσέγγισή μας στην ομορφιά είναι θεμελιώδης. Θέλει να αποκαλύψει και να τονίσει ότι βρίσκεται με κομψότητα, άνεση κι ευχαρίστηση στο beauty πεδίο. Συνδέω τα καλλυντικά της Hermès με την αυτοπεποίθηση, με το χρώμα που έχει η προσωπικότητα ενός ατόμου» αναφέρει ο art director Pierre-Alexis Dumas.

Οι εκπλήξεις της εταιρίας δε σταματούν εδώ αφού φημολογείται πως θα κυκλοφορεί foundations και άλλα είδη καλλυντικών κάθε έξι μήνες, ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2020, με στόχο να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη beauty σειρά. Όσον αφορά στο skincare κομμάτι, ο οίκος ενδέχεται να στρέψει τη ματιά του και προς εκείνο το πεδίο, με αποτέλεσμα μέχρι και οι scinacare addicts να έχουν τρελαθεί με το νέο «άνοιγμα» του brand.