BEAUTY

Οι Αλίσια Κιζ, Τράβις Σκοτ και Φαρέλ Γουίλιαμς εισέρχονται δυναμικά στο χώρο της ομορφιάς

Πηγή φωτογραφίας Instagram @keyssoulcare

Ο χώρος της ομορφιάς τον τελευταίο καιρό ολοένα και μεγαλώνει, με αρκετούς celebrities να επενδύουν στη βιομηχανία της, δημιουργώντας τα δικά του skincare brands. Την ίδια ώρα, άλλοι συνεργάζονται με ήδη εδραιωμένα brands, προσθέτοντας τις δικές τους πινελιές στο χώρο της ομορφιάς. Στην πρώτη κατηγορία συναντάμε την τραγουδίστρια Αλίσια Κιζ και τον ράπερ-παραγωγό Φαρέλ Γουίλιαμς, ενώ στη δεύτερη τον ράπερ Τράβις Σκοτ. Και στις δύο περιπτώσεις όμως οι μουσικοί καλλιτέχνες επαναπροσδιορίζουν με τον δικό τους τρόπο τον χώρο αυτό.

Ανακαλύψτε παρακάτω τις νέες τους «κυκλοφορίες» στο χώρο της ομορφιάς!

Το νέο lifestyle και beauty brand της Αλίσια Κιζ

«Δεν θέλω να καλύπτω πια ούτε το πρόσωπό μου, ούτε το μυαλό μου, ούτε την ψυχή μου, ούτε τις σκέψεις μου, ούτε τα όνειρά μου, ούτε τους αγώνες μου, ούτε τη συναισθηματική μου ανάπτυξη. Τίποτα», είχε γράψει η Αλίσια Κιζ σε μία ανοιχτή επιστολή της. Σήμερα αγκαλιάζει τον πιο φυσικό και ελεύθερο εαυτό της παρουσιάζοντας ένα νέο lifestyle και beauty brand, που αποσκοπεί στην ανάδειξη του καλύτερου μας εαυτού! Το «Keys Soulcare», όπως ονομάζεται το νέο εγχείρημα της επιτυχημένης τραγουδίστριας, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το E.l.f Beauty και στο δελτίο Τύπου τονίζονται τα εξής: «Ένα αποκορύφωμα του προσωπικού ταξιδιού περιποίησης της Κιζ και του πάθους της να φέρει φως στον κόσμο, αυτό το νέο lifestyle και beauty brand θα επιτρέψει στην Αλίσια να διευρύνει περαιτέρω συνομιλίες σχετικά με την εσωτερική ομορφιά, την ευεξία και τη σύνδεση. Με μια αυθεντική φωνή και μια σειρά cruelty-free προϊόντων που αγαπούν το δέρμα και έχουν εγκριθεί από δερματολόγο, το brand στοχεύει να φέρει νέο νόημα στην ομορφιά». Με επίκεντρο, λοιπόν, την περιποίηση του εαυτού μας, η συλλογή περιλαμβάνει μία κρέμα προσώπου με bakuchiol, υαλουρονικό οξύ και ceramides, ένα face roller από οψιδιανό λίθο και ένα κερί με άρωμα καπνιστού φασκόμηλου και γάλακτος βρώμης.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Keys Soulcare (@keyssoulcare)

Byredo x Travis Scott

Μετά την πρωτότυπη συνεργασία με το IKEA, η Byredo ενώνει τις δυνάμεις την με τον επιτυχημένο rapper Τράβις Σκοτ για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής αρωματικής περιπέτειας. Πρόκειται για τη νέα σειρά Space Rage, η οποία περιλαμβάνει ένα άρωμα και ένα κερί, που μυρίζουν «ακριβώς σαν το διάστημα», σύμφωνα με τον ιδρυτή Ben Gorham. «Αναρωτιέστε πώς μυρίζει το διάστημα;», ρωτά ο οίκος μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram και απαντά μέσω της περιγραφής του νέου «διαστημικού» αρώματος. Σύμφωνα με αυτήν, οι νότες περιλαμβάνουν κοσμική σκόνη, σωματίδια αντιύλης, φως αστεριών, ατμοσφαιρικούς ατμούς και σκοτεινά νεφελώματα. Η συνεργασία τους αποτελεί την πρώτη ανάμειξη του Σκοτ στη βιομηχανία της μόδας, ενώ ο Gorham αναφέρει για το project τους πως: «Συναντηθήκαμε πριν από δύο χρόνια και από μια φιλία ήρθε η ιδέα ενός έργου. Είναι μια συνεργασία με την αληθινή έννοια».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη BYREDO (@officialbyredo)

Το νέο skincare brand του Φαρέλ Γουίλιαμς

Για χρόνια αναρωτιόντουσαν πως ο Φαρέλ Γουίλιαμς έχει καταφέρει να σταματήσει το χρόνο… Τώρα ο ίδιος δίνει την απάντηση του μέσω του νέου skincare brand του Humanrace Skincare. «Το Humanrace Skincare δεν κάνει διαχωρισμούς με βάση τη φυλή ή το φύλο. Δημιουργούμε προϊόντα για ανθρώπους: Όλοι γεννιόμαστε με το ίδιο δέρμα και το Humanrace γιορτάζει αυτό ακριβώς», αναφέρει ο Γουίλιαμς για το νέο του beauty εγχείρημα, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την αγαπημένη δερματολόγο του, Elena Jones. «Η δερματολόγος μου με έκανε να βλέπω τα πράγματα διαφορετικά. Τότε κατάλαβα ότι η περιποίηση της επιδερμίδας είναι απαραίτητη. Το πρόσωπο είναι η έκφραση της προσωπικότητά σου- πρέπει να το φροντίζεις. Ο κόσμος πιστεύει ότι εμείς οι άντρες δεν προσέχουμε την επιδερμίδα μας, αλλά πρέπει να το κάνουμε. Πρέπει να κάνεις απολέπιση σαν τρελός», ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο ίδιος.

Το πρώτο λανσάρισμα του Humanrace Skincare περιλαμβάνει ένα trio gender-neutral και sustainable skincare προϊόντων με το όνομα «Three Minute Facial». Το πρώτο βήμα του είναι το Rice Powder Cleanser, το οποίο δημιουργεί αφρό όταν αναμιγνύεται με νερό και περιέχει AHA. «Θέλουμε όλοι να έχουν αυτή την αλχημική αίσθηση όταν βλέπουν κάτι να μετατρέπεται από σκόνη σε αφρό», λέει ο τραγουδιστής-παραγωγός. «Σαν μαγεία, νιώθεις αυτή την αίσθηση στο δέρμα σου». Καθώς πολλές φορές έχει αποδώσει τη νεανικότητα της επιδερμίδας του στην απολέπιση, το δεύτερο βήμα είναι το Lotus Enzyme Exfoliator με 8% γλυκολικό οξύ. Το τρίτο προϊόν είναι η Humidifying Cream, η οποία περιέχει squalane για βαθιά ενυδάτωση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pharrell Williams (@pharrell)

Διαβάστε επίσης:

Τα χτενίσματα που θα σας λύσουν τα χέρια στην τηλεργασία

Πεπτίδια: Ο σύμμαχος σας ενάντια στο χρόνο

Sustainable Beauty: Γιατί πρέπει να προτιμήσετε τις επαναχρησιμοποιούμενες sheet μάσκες

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση