BEAUTY

Louboutin & Chanel: Η αρωματοποιία στα καλύτερα της!

Πηγή φωτογραφίας Instagram @voguetaiwan

Ο χώρος της αρωματοποιίας καλωσορίζει έναν νέο «παίχτη», αλλά και το νέο πρόσωπο ενός… ήδη καθιερωμένου. Ο λόγος για τα νέα αρώματα που δημιούργησε «ο μάγος των παπουτσιών» Christian Louboutin, αλλά και τη νέα «μούσα» του αγαπημένου και διαχρονικού αρώματος του οίκου Chanel, του χαρακτηριστικού «No5».

«Loubiworld» by Christian Louboutin

Ο Christian Louboutin έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα ισχυρό brand στο χώρο της μόδας και πιο συγκεκριμένα στο χώρο των υποδημάτων. Η χαρακτηριστική κόκκινη σόλα των σχεδίων του έχει γίνει το σήμα κατατεθέν του, ενώ κάθε κομμάτι του – από το πιο μοντέρνο μέχρι και το πιο κλασικό- γίνεται αμέσως ανάρπαστο. Τώρα, όπως φαίνεται, επιθυμεί να εισχωρήσει και στον κόσμο της αρωματοποιίας, δημιουργώντας μία μοναδική συλλογή 7 νέων αρωμάτων: Τα Loubifunk, Loubidoo, Loubikiss, Loubirouge, Loubiraj, Loubicrown και Loubicroc.

Ο Louboutin, λοιπόν, μας συστήσει το νέο του project μέσω μίας φανταστικής καμπάνιας, γεμάτη πολύχρωμες εικόνες, που θα μπορούσαν να έχουν βγει από ένα παραμύθι. Στο βίντεο αυτό «ο μάγος των παπουτσιών» βρίσκεται στο εργαστήριό του, όπου ανακατεύει σε ένα μεγάλο καζάνι όλα τα συστατικά που συνθέτουν τα νέα αρώματα του. Μόλις τελειοποιεί τη συνταγή μεταφέρεται στον δικό του φανταστικό κόσμο, μέσω μίας μικρή «έκρηξη», όπου τα ψάρια έχουν πάρει τη θέση των πτηνών στον ουρανό, τα φλιτζάνια για το τσάι αιωρούνται και τα σύννεφα έχουν σχήμα ανανά, ενώ ο ίδιος ταξιδεύει σε ένα δάσος, που φέρει κάτι από την «Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων». Εκεί «συναντά» τα επτά αρώματα της συλλογής!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christian Louboutin Beauty (@louboutinbeauty) στις

Κάθε άρωμα, από το ελαφρύτερο έως το πιο έντονο, αποκαλύπτει μια προσωπική ανάμνηση, μια φαντασία ή ένα όνειρο του σχεδιαστή. Για να τα φέρει στη ζωή ο Louboutin συνεργάστηκε με την πολύ καλή του φίλη, Hélène Tran, μέσα από τα σχέδια της οποίας αντικατοπτρίζεται το δημιουργικό και ίσως φανταχτερό όραμα Louboutin για αυτό το project. Ιδιαίτερη αίσθηση κάνουν και τα μπουκάλια των αρωμάτων, τα οποία είναι εμπνευσμένα από μέρη, πολιτισμούς και όνειρα. «Θα ταξιδέψουμε στον κόσμο μέσα από το μυαλό μου και θα βιώσουμε επτά μοναδικά αρώματα όπου έχω εμφιαλώσει τα όνειρα, τις φαντασιώσεις και τη φαντασία μου», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christian Louboutin Beauty (@louboutinbeauty) στις

Τον Φεβρουάριο είχε ανακοινωθεί από τον γαλλικό οίκο Chanel πως το νέο πρόσωπο για το εμβληματικό άρωμα του «No5»θα ήταν η ηθοποιός, μοντέλο και τραγουδίστρια Marion Cotillard. Από τότε, λοιπόν, ο κόσμος της ομορφιάς αλλά και της μόδας περίμενε να δει την ενσάρκωση του «No5» στη Cotillard, τη θέση της οποία είχαν αναλάβει στο παρελθόν λαμπερές προσωπικότητες όπως η Marilyn Monroe, η Catherine Deneuve, η Carole Bouquet και η Nicole Kidman. Η αναμονή έφτασε στο τέλος της, καθώς ο οίκος έδωσε στη δημοσιότητα το νέο φιλμ – καμπάνια του αρώματος «No5», με πρωταγωνίστρια την Cotillard.

Στο φιλμ, που έχει σκηνοθετήσει ο Johan Renck, εκτυλίσσεται μία ιστορία πάθους με φόντο την «πόλη του φωτός», το Παρίσι, κατά τη διάρκεια μιας μυστηριώδους νύχτας. Δύο εραστές περιστρέφονται με έντονο τρόπο σε ένα μοντέρνο χορό κάτω από το φως του φεγγαριού, με την ζαλάδα του έρωτα να γεμίζει τα πρόσωπα της Cotillard και του παρτενέρ της Étoile Jérémie Bélingard. Σε μία στιγμή η αγάπη και η σαγήνη τους ταξιδεύει στο φεγγάρι. Εκεί συνεχίζουν τον μοναδικό χορό, στα βήματα του οποίου χορεύουν και οι αισθήσεις τους, που έχει συνεπάρει το άρωμα της Chanel. Η έμπνευση για αυτήν τη νέα καμπάνια ήταν μια ισχυρή ερωτευμένη γυναίκα, μυστικό όπλο της οποίας αποτελεί το άρωμα της. Η μουσική υπόκρουση του φιλμ ολοκληρώνει μοναδικά η διασκευή του τραγούδι «Team» της νεαρής τραγουδίστριας Lorde.

Η χορογραφία ήταν προσεχτικά σχεδιασμένη από τον Ryan Heffington, ο οποίος «προτείνει μια πραγματική συνενοχή μεταξύ ανδρών και γυναικών, αυτό είναι ένα πολύ παρόν θέμα σε όλη την ταινία», σύμφωνα με το Thomas du Pré de Saint Maur, διευθυντής των τομέων της αρωματοποιίας και της ομορφιάς του οίκου. Σημαντική είναι και η πινελιά της καλλιτεχνικής διευθύντριας του οίκου, Virginie Viard, η οποία επέλεξε για την Cotillard ένα το χρυσό κεντητό φόρεμα -που ολοκληρώθηκε ύστερα από 900 ώρες δουλειάς- το οποίο συνοδεύει κάθε κίνηση της ηθοποιού στη χορογραφία της σαν ένα πολυτελές «δεύτερο δέρμα». «Ήθελα η Marion να εμφανιστεί σε ένα φόρεμα που ήταν εντελώς Chanel, παρελθόν, παρόν και μέλλον», εξηγεί η ίδια.

 

Διαβάστε επίσης:

Scalp Detox: Η περιποίηση των μαλλιών περνάει σε άλλο επίπεδο

Αψεγάδιαστη επιδερμίδα: Τα foundations με μεγάλη διάρκεια και αντοχή απέναντι στη μάσκα προσώπου

Οι συνήθειες που ταλαιπωρούν την επιδερμίδα των ματιών