STYLE

Bottega Veneta: Ένα «παράθυρο» δημιουργικότητας στο διαδίκτυο

Πηγή φωτογραφίας Instagarm @prestigehk

Η πανδημία του κορονοϊού έχει επηρεάσει όλο τον κόσμο. Πια δισεκατομμύρια άνθρωποι βρίσκονται σε καραντίνα με την καθημερινότητα τους να φαντάζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πριν λίγες μέρες όλοι είπαμε αντίο στην φρενίτιδα της καθημερινότητας και σε όλα αυτά που την διαμορφώνουν. Ανάμεσα τους ήταν και πολλές δραστηριότητες διασκέδασης και ψυχαγωγίας.

Οι βόλτες απαγορεύθηκαν, οι κινηματογράφοι, τα εστιατόρια και τα μουσεία είναι όλα κλειστά. Ότι προσέφερε μια μορφή απόλαυσης και χαράς έχουν τεθεί σε «καραντίνα» για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, αρκετοί πολιτισμικοί χώροι έχουν στραφεί προς το διαδίκτυο για να παράγουν «τροφή» για την ψυχή ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες ημέρες. Στα βήματα του φαίνεται πως ακολουθεί και η βιομηχανία της μόδας. Όμιλοι, οίκοι και brands παράγουν υλικό για να «φωτίσουν» αλλά και να εμπνεύσουν τον κόσμο την περίοδο που ο φόβος κυριεύει τις ψυχές τους.

O οίκος Bottega Veneta είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη λίστα αυτή. Το ιταλικό label διαπίστωσε την ανάγκη όλων εκείνων που βρίσκονται σε καραντίνα ανάμεσα σε τέσσερις τοίχους, να ξεφύγουν και να δουν κάτι διαφορετικό. Έτσι, λάνσαρε ένα εικονικό πρόγραμμα το «Bottega Veneta Residency», που περιλαμβάνει ομιλίες και συζητήσεις με δημιουργικούς ανθρώπους από διάφορα πεδία, προκειμένου να προσφέρει μία mini διέξοδο από την καθημερινότητα του κορονοϊού.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ιταλικού οίκου, Daniel Lee, ανέφερε χαρακτηριστικά για την νέα δράση τους: «Η δημιουργικότητα και η δύναμη βρίσκονται στην καρδιά του οίκου Bottega Veneta. Είναι μια δύσκολη εποχή και νιώθουμε υπεύθυνοι να γιορτάσουμε αυτές τις αξίες και να αναζωπυρώσουμε τη χαρά και την ελπίδα στην κοινωνία μας».

Χρησιμοποιώντας όλες τις online πλατφόρμες του, Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, και το website, ο οίκος θα δώσει βήμα σε σεφ, καλλιτέχνες, συγγραφείς, μουσικούς, σκηνοθέτες και σχεδιαστές να μοιραστούν το δικό τους ταξίδι στην επιτυχία, τα όνειρα τους και τα θετικά μηνύματα τους σε ένα «εργαστήρι δημιουργικότητας» όπως το αποκαλεί. Κάθε μέρα, μέσα σε μία εβδομάδα, το brand θα παρουσιάζει ένα πρόσωπο από όλους αυτούς τους τομείς. Ο πρώτος θα είναι ο ίδιος ο Daniel Lee, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει ο David White, που σχεδίασε το set της καμπάνιας του οίκου για το Φθινόπωρο του 2019.