FASHION

Burberry: Η καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 είναι το αντίδοτο στην «υπερβολή»

Πηγή φωτογραφίας Instagram @burberry

Όταν ανακοινώθηκε πως ο Riccardo Tisci θα αναλάβει τα ηνία του Burberry το 2018, η fashion community περίμενε με ενθουσιασμό να δει το καινούργιο κεφάλαιο του οίκου μόδας με το πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Givenchy.

Τώρα, ο ίδιος ετοιμάζεται να παρουσιάσει την τέταρτη συλλογή του για τον βρετανικό οίκο, προσθέτοντας νέα κομμάτια στη βρετανική παράδοση του Burberry. Παράλληλα, με την πολυαναμενόμενη collection, ο οίκος παρουσίασε και τη διαφημιστική καμπάνια του για τη season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Η καμπάνια είδε το φως της δημοσιότητας στις 5 Φεβρουαρίου και φέρει την υπογραφή των Inez και Vinoodh.

Όπως ήταν βέβαια αναμενόμενο από τη διεύθυνση του Tisci δεν θα μπορούσε να λείπει από την καμπάνια μια «παρέλαση» από τα πιο διάσημα ονόματα του χώρου. Σε αυτήν, λοιπόν, πρωταγωνιστούν η Bella Hadid, η Gigi Hadid, η Kendall Jenner, ο Benji Arvay, η He Cong, η Freja Beha Erichsen, ο Nozomu Ito, ο Reece Nelson, η Tosin Olajire, η Rianne van Rompaey και η Mona Tougaard. Πέρα όμως από το all stars casting η καμπάνια αποτελείται και από κάποια ιδιαίτερα κομμάτια τα οποία «αιχμαλωτίζουν» την ματιά, αποδεικνύοντας τη νέα εκκεντρική αλλά και κλασική αισθητική του οίκου.

Πηγή φωτογραφίας Instagram @burberry

Ο Riccardo Tisci ανέφερε σχετικά με τη νέα καμπάνια: «Δούλευα εδώ και αρκετές seasons ώστε να επαναπροσδιορίσω τη νέα ταυτότητα και οπτική του οίκου. Αυτή η καμπάνια είναι ‘η αρχή’ και ήθελα να την γιορτάσω με τους άντρες και τις γυναίκες που αντιπροσωπεύουν τον οίκο, με κάποιους από αυτούς να είναι εδώ και χρόνια μέρος της καριέρας μου σαν συνεργάτες και άλλους που ξεκινούν τώρα αυτό το ταξίδι μαζί μου. Όλοι μαζί όμως κατάφεραν να αποδώσουν την κομψότητα και το attitude του οίκου όπως είναι σήμερα». Η καμπάνια του οίκου μεταξύ άλλων λειτουργεί και ως «αντίδοτο» στην υπερβολή των social media καθώς ο Tisci παρουσιάζει καθημερινά, επίσημα και sportif κομμάτια της συλλογής μπροστά από ένα μονόχρωμο background, με το χαρακτηριστικό για τον οίκο μπεζ χρώμα.

Πηγή φωτογραφίας Instagram @burberry

Έτσι, η μοντέρνα και μινιμαλιστική προσέγγιση της καμπάνιας αφήνει τα σχέδια να «λάμψουν». Ταυτόχρονα, αναδεικνύεται η νέα προσέγγιση του Tisci στη συλλογή με τις tailored σιλουέτες, τα πολυτελή μεταξένια silk styles και τα χειροποίητα κολάζ ζώων που κοσμούν τα ρούχα. Στη συλλογή περιλαμβάνονται και τα κλασικά all time favorites trench coats του οίκου, με μία διαφορετική πινελιά: Τα εμβληματικά trench coats λανσάρονται από την αρχή με διαφορετικά «στοιχεία», όπως το μετάξι, τα sculpted μανίκια και λεπτομέρειες από κρύσταλλα. Ακόμα, η καμπάνια βάζει στο επίκεντρο της προσοχής και τις τσάντες του οίκου, που εμπνεύστηκε ο Thomas Burberry. Τα κλασικά σχέδια παρουσιάζονται με νέα στοιχεία, με την TB Bag να φιγουράρει στον λαιμό της Kendall Jenner και τη Lola Bag στον ώμο της Bella Hadid.

Πηγή φωτογραφίας Instagram @burberry