FASHION

Burberry: Ο Riccardo Tisci παρουσιάζει τη νέα εποχή του retailing «Social Retail Store»

Πηγή φωτογραφίας Instagram @riccardotisci17

Ο οίκος Burberry αποτελεί ίσως το ιδανικό παράδειγμα προσαρμογής στα νέα δεδομένα της βιομηχανίας της μόδας. Το πέρασμα της πανδημίας του κορονοϊού, άλλαξε κάθε δεδομένο στον χώρο. Ως αποτέλεσμα τα fashion labels, προκειμένου να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία τους, χρειάστηκε να προσαρμοστούν στη διαδικτυακή πλέον διάδοση των προϊόντων τους: Διαδικτυακές επιδείξεις και online retailing.

Ο Burberry όμως βρήκε την απόλυτη ισορροπία μεταξύ της διαδικτυακής και φυσικής παρουσίας: Το social retail store!

Πρόκειται για μία πρωτότυπη ιδέα, που επιχειρεί να ενώσει τον κόσμο των social media με τις αγορές στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, μέσω του social retail store, που θα λανσαριστεί στο Shenzhen της Κίνας, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για τα σχέδια του brand από το κινητό τους τηλέφωνο. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας το WeChat, θα μπορούν να ξεκλειδώσουν αποκλειστικό περιεχόμενο και εξατομικευμένες εμπειρίες στο κατάστημα, όπως και να το μοιραστούν με φίλους.

«To social retail store είναι ακριβώς το επόμενο βήμα για να δώσουμε στην κοινότητά μας μια πραγματικά προσωπική, πολυτελή εμπειρία», ανέφερε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Burberry,  Riccardo Tisci, σε πρόσφατη συνέντευξη του στη Vogue. «Αυτό που βρίσκω συναρπαστικό είναι η ικανότητα για τους πελάτες μας να βιώσουν τον κόσμο της Burberry τόσο σωματικά όσο και ψηφιακά». Ο Tisci πιστεύει ότι η αξία της εμπειρίας των αγορών στα φυσικά καταστήματα είναι ανεκτίμητη, παρά τη στροφή προς τις διαδικτυακές αγορές. «Ιδιαίτερα στη μόδα, πρέπει να είστε σε θέση να δείτε και να κατανοήσετε την υφή και την κίνηση των ρούχων. Χρειάζεται η επαφή με κάτι που είναι πραγματικό και απτό. Πιστεύω ότι θα υπάρχει πάντα χώρος για τα φυσικά καταστήματα όπου οι πελάτες θα μπορούν να νιώσουν ότι βρίσκονται στην καρδιά του brand. Πρόκειται για τη δημιουργία και την καλλιέργεια μιας συναισθηματικής σύνδεσης», συνεχίζει ο ίδιος.

Οι αγοραστές θα έχουν, επίσης, εικόνα για την ιστορία του brand μέσω του Trench Experience, εστιάζοντας στο διάσημο παλτό της Burberry. «Περισσότερο από ποτέ, νομίζω ότι οι πελάτες, ειδικά η νεότερη γενιά, θέλουν να πιστέψουν στην ταυτότητα μιας μάρκας», εξηγεί ο Tisci. «Η τεχνολογία είναι ένα απίστευτο εργαλείο που μας επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε έναν ακόμη τρόπο επικοινωνίας με την κοινότητα μας». Παράλληλα, μέσω του νέου social retail store οι πελάτες θα μπορούν να ενημερώνονται και για τις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες των τελευταίων χρόνων του Burberry τα τελευταία χρόνια. Τον Απρίλιο, εισήγαγε την ετικέτα αειφορίας που περιγράφει τα «θετικά χαρακτηριστικά» ενός προϊόντος, τα οποία τώρα θα ενσωματωθούν σε κωδικούς «QR» που θα εμφανίζονται στο νέο διαδικτυακό κατάστημα λιανικής στο Shenzhen. Ο οίκος μόδας έχει επίσης δεσμευτεί να γίνει ουδέτερος από τον άνθρακα στις δραστηριότητες του έως το 2022, καθώς και να θέσει στόχους για τη μείωση των εκπομπών CO2 σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού του.

 

Διαβάστε επίσης:

Airport Look: Πώς θα δημιουργήσετε το τέλειο outfit για το ταξίδι σας

Styling: Τα κομμάτια που χρειάζεστε ανάλογα με τον προορισμό των διακοπών σας

The Millennial Trends: Αυτές είναι οι τάσεις από τα 00s που επιστρέφουν δυναμικά

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για τις πιο ξεχωριστές ειδήσεις