FASHION

Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου: Θα πραγματοποιηθεί μέσω live streaming

Πηγή φωτογραφίας Instagram @britishfashioncouncil

Η πανδημία έχει επηρεάσει τόσο τις ζωές μας και τις κοινωνικοπολιτικές καταστάσεις, όσο και την οικονομία. Μάλιστα, ο χώρος της μόδας είναι μία από τις πολλές βιομηχανίες που έχει δεχθεί τα μεγαλύτερα χτυπήματα, με Εβδομάδες Μόδας, events, βραβεία αλλά και την παραγωγή συλλογών να ακυρώνονται και αναβάλλονται συνέχεια.

Όμως, δείχνει όλο αυτόν τον καιρό πως δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια, καθώς πέρα από τη σημαντική βοήθεια που έχει προσφέρει μέσα από υπέρογκες δωρεές αλλά και την παραγωγή προστατευτικού εξοπλισμού, βρήκε έναν έξυπνο τρόπο να συνεχίσει τη λειτουργία της με ασφαλή τρόπο.

Πιο συγκεκριμένα το British Fashion Council ανακοίνωσε πως η επόμενη Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα πραγματοποιηθεί μέσω διαδικτυακής αναμετάδοσης! Μετά την ακύρωση της Ανδρικής Εβδομάδας Μόδας που θα γίνονταν υπό «φυσιολογικές» συνθήκες τον Ιούνιο στη βρετανική πρωτεύουσα οι ιθύνοντες έσπευσαν να βρουν μία λύση, έτσι ώστε η βιομηχανία να μπορέσει να λειτουργήσει σε όσο πιο «κανονικούς» ρυθμούς γίνεται. Έτσι, μέσω του live streaming οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές θα παρουσιαστούν μαζί, σε μια Fashion Week που δεν θα είναι απλώς virtual αλλά και gender-neutral. Για τον σκοπό αυτόν θα δημιουργηθεί μια πλατφόρμα η οποία από τις 12 Ιουνίου θα είναι ανοιχτή τόσο σε επαγγελματίες όσο και στο ευρύ κοινό, με αποτέλεσμα όλοι να έχουν πρόσβαση ακόμα και σε events τα οποία ήταν αποκλειστικά για λίγους προσκεκλημένους.

Στην ανακοίνωση της η  Chief Executive του British Fashion Council,  Caroline Rush, αναφέρει χαρακτηριστικά πως «είναι πολύ σημαντικό να κοιτάξουμε στο μέλλον και να αρπάξουμε την ευκαιρία να αλλάξουμε, να συνεργαστούμε και να εξελιχτούμε. Η πανδημία μας οδηγεί στο να αντιδράσουμε λαμβάνοντας υπόψιν τα δεδομένα της κοινωνίας καθώς και το πως θέλουμε να ζούμε τη ζωή μας και να κάνουμε τις δουλειές μας όταν όλο αυτό ξεπεραστεί. Με το να φτιάξουμε αυτή την πλατφόρμα για την Εβδομάδα Μόδας, προσαρμόζουμε τις ψηφιακές καινοτομίες στις ανάγκες του σήμερα και χτίζουμε το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιραστούν την ιστορία τους και τις συλλογές τους με ένα μεγαλύτερο παγκόσμιο κοινό».