FASHION

Fashion Alert: Ανακαλύψτε τα τελευταία projects από το χώρο της μόδας

Πηγή φωτογραφίας Instagram @fauhxxyy

Άλλη μία εβδομάδα έρχεται στο τέλος της, δείχνοντας πως το 2021 πρόκειται να είναι ένα έτος γεμάτο παραγωγικότητα και ενέργεια. Αυτό αντιλαμβανόμαστε και από τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της μόδας.

Νέες συνεργασίες ανάμεσα σε σχεδιαστές αλλά και επιφανείς προσωπικότητες, διαδικτυακές εκδηλώσεις και μαθήματα βιωσιμότητας και συμπεριληπτικότητας μονοπωλούν το ενδιαφέρον μας αυτό το καιρό. Ο λόγος για τις συνεργασίες των Louis Vuitton – Ναόμι Οσάκα, H&M – Σιμόν Ρότσα και Ralph Lauren – Τζο Μπάιντεν και οι διαδικτυακές διοργανώσεις των Εβδομάδων Μόδας του Παρισιού και του Λονδίνου, τις οποίες σας παρουσιάζουμε παρακάτω.

Louis Vuitton: Το νέο πρόσωπο του οίκου είναι η τενίστρια Ναόμι Οσάκα

Μία από τις κορυφαίες τενίστριες του πλανήτη, αλλά και μία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες της χρονιάς γίνεται η νέα πρέσβης του γαλλικού οίκου μόδας Louis Vuitton. Ο λόγος για την Ναόμι Οσάκα, την οποία ο οίκος χαρακτηρίζει ως «μία εκρηκτική προσωπικότητα και μία από τις πιο επιδραστικές τενίστριες όλων των εποχών». Η Ναόμι θα κάνει το ντεμπούτο της ως ambassador στην καμπάνια για την collection της Άνοιξης/Καλοκαίρι 2021, την οποία φωτογράφησε ο ίδιος ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Νικολά Ζεσκιέρ. «Εκτός από το τένις, μεγάλο μου πάθος είναι η μόδα. Και δεν υπάρχει πιο εμβληματικό brand από το Louis Vuitton. Είναι τιμή μου να συνεργαστώ με τον Νικολά. Είναι ένας σχεδιαστής τον οποίο θαυμάζω πολύ και μοιραζόμαστε μία κοινή αγάπη για την ιαπωνική κουλτούρα και στυλ. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα ο ρόλος μου ως πρέσβειρα του οίκου», δήλωσε η Ναόμι. Από τη δικιά του πλευρά ο Ζεσκιέρ ανέφερε πως «η Ναόμι είναι μια καταπληκτική γυναίκα που αντιπροσωπεύει τη γενιά της και αποτελεί είδωλο για όλους μας. Η καριέρα της και οι πεποιθήσεις της προσφέρουν έμπνευση. Αισθάνομαι δέος για τη Ναόμι, παραμένει πιστή στον εαυτό της και δεν διαπραγματεύεται τις αξίες της».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

Παριζιάνικη Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής

Η Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι θα διεξαχθεί εξ ολοκλήρου ψηφιακά, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις από την επιδημιολογική κρίση στη Γαλλία. Ο Pascal Morand, πρόεδρος της Fédération de la Haute Couture et de la Mode, διοργανώτρια Αρχή της Paris Fashion Week, δήλωσε πως «οι οδηγίες από τα κεντρικά της αστυνομίας του Παρισιού λένε ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να υπάρχει παρουσία κοινού, είτε πρόκειται για επιδείξεις μόδας ή οποιοδήποτε άλλη εκδήλωση. Οι οίκοι μπορούν να διοργανώσουν τα shows τους με μοντέλα και να τα μεταδώσουν live, με την προϋπόθεση ότι θα πραγματοποιηθούν κεκλεισμένων των θυρών». Η Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 19 Ιανουαρίου με τις αντρικές συλλογές, ενώ για τις 25-28 Ιανουαρίου είναι προγραμματισμένη η αντίστοιχη για την Υψηλή Ραπτική.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FHCM (@fhcm)

Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου

Τα ημερήσια κρούσματα στη Βρετανία μπορεί να δείχνουν μία μικρή κάθοδο σε σύγκριση με τις 68.053 περιπτώσεις στις 8 Ιανουαρίου,  ωστόσο, ο αριθμός των ασθενών που έχασαν τη μάχη κόντρα στον κορονοϊό, συνεχίζει να σημειώνει αρνητικά ρεκόρ. Παράλληλα, το κλίμα επιβαρύνεται από τη νέα μετάλλαξη της COVID-19, που εντοπίστηκε στη χώρα και φαίνεται να είναι ακόμα πιο μεταδοτική. Έτσι, δεν προκάλεσε έκπληξη η ανακοίνωση πως η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα διεξαχθεί και αυτή διαδικτυακά. Το Βρετανικό Συμβούλιο για τη Μόδα ανακοίνωσε ότι θα ακολουθήσει τις υποδείξεις της βρετανικής κυβέρνησης και θα προχωρήσει στη διοργάνωση εκδηλώσεων, οι οποίες θα μεταδοθούν βιντεοσκοπημένα ή σε live streaming χωρίς παρουσία κοινού. Η unisex και seasonless Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα πραγματοποιηθεί από τις 19 έως τις 23 Φεβρουαρίου και θα μεταδοθεί από την πλατφόρμα Londonfashionweek.com.

Το Erdem δίνει μαθήματα συμπεριληπτικότητας

Πριν λίγες εβδομάδες ο γαλλικός οίκος μόδας Yves Saint Laurent παρουσίασε τη συλλογή του για την επόμενη season μέσω ενός μικρού μήκους βίντεο. Ευθύς αμέτρητοι χρήστες των social media έσπευσαν να κατακρίνουν το brand για την μονοδιάστατη επιλογή του να επιλέγει μονάχα πολύ λεπτά μοντέλα. Το YSl δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα στο χώρο της μόδας. Εδώ και χρόνια έχει ξεκινήσει ένα νέο κίνημα με σκοπό την συμπεριληπτικότητα και στα μεγέθη, έτσι ώστε κάθε γυναίκα να μπορεί να βλέπει τον εαυτό της τόσο πάνω στη πασαρέλα όσο και στο καταναλωτικό κοινό του εκάστοτε οίκου. Στην αλλαγή του τοξικού αυτού τοπίου στη μόδα έρχεται να συμβάλλει το βρετανικό brand Erdem μέσα από τη δέσμευση του για τη συμπεριληπτικότητα μεγαλύτερων μεγεθών και plus size μοντέλων. Σύμφωνα, λοιπόν, με ξένα Μέσα τα νούμερα στις αιθέριες και ρομαντικές δημιουργίες του Erdem θα ξεκινούν από το XS και θα φτάνουν ως το XL.  Παράλληλα, ήδη στην καμπάνια της S/S 21 συλλογής, στη οποία λανσάρονται τα XL νούμερα, φωτογραφήθηκε το plus-size μοντέλο από τη Βρετανία, Σάρλοτ Ρόμπινσον.

Η συνεργασία Simone Rocha X H&M είναι γεγονός

Από το 2018 βρισκόταν στα πλάνα του brand H&M η συνεργασία με την Ιρλανδή σχεδιάστρια μόδας Σιμόν Ρότσα, η οποία έχει δημιουργήσει τον δικό της επιτυχημένο οίκο, ωστόσο, αυτή γίνεται πραγματικότητα φέτος. H συλλογή Simone Rocha X H&M είναι γεγονός και πρόκειται να είναι διαθέσιμη από τον Μάρτιο! Η συνεργασία τους θα περιλαμβάνει γυναικεία, αντρικά και παιδικά κομμάτια, κάτι καινούργιο για την ίδια τη Σιμόν. Για τα κομμάτια της συλλογής η σχεδιάστρια εμπνέεται από εμβληματικά κομμάτια παλαιότερων collections, διατηρώντας φυσικά τους αισθητικούς κώδικες του καλλιτεχνικού της DNA. Παράλληλα, η δέσμευση του H&M για βιώσιμες πρακτικές είναι παρόντες και εδώ, καθώς για τη δημιουργία της συλλογής Simone Rocha X H&M έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα υλικά. Στην καμπάνια για την collection, που φωτογράφισε ο Τάιλερ Μίτσελ, συμμετέχουν οι αδελφές Adwoah και Kesewa Aboah, που αποτελούν προσωπικές φίλες της Ρότσα, αλλά και οι Νταίζη Έντγκαρ-Τζόουνς, Τες Μακμίλαμ, Κέλσι Λο, Φρανσέσκα Χέιγουαρντ και Μάικλ Ουόρντ.

Ο Ραλφ Λόρεν θα ντύσει τον Τζο Μπαίντεν για την ορκωμοσία του

Την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου στην Ουάσιγκτον θα διεξαχθεί κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας η ορκωμοσία του Τζο Μπαίντεν, ο οποίος θα γίνει ο 46ος Πρόεδρος των Η.Π.Α. Μαζί του θα ορκιστεί και η Κάμαλα Χάρις ως η πρώτη γυναίκα στη θέση της αντιπροέδρου, και μάλιστα αφρικανικής κι ασιατικής καταγωγής. Οι φημολογίες θέλουν τον επιτυχημένο Αμερικανό σχεδιαστή Ραλφ Λόρεν να ντύνει τον επόμενο πρόεδρο των ΗΠΑ. Δεν θα είναι βέβαια η πρώτη φορά που συνεργάζονται, αφού, ο σχεδιαστής έχει δημιουργήσει αρκετές εμφανίσεις τόσο για τον Μπάιντεν όσο και για την σύζυγο του δρ. Τζιλ Μπάιντεν. Όπως φαίνεται δεν είναι τυχαία και η πρόσφατη εμφάνιση του Μπάιντεν μ’ ένα polo μπλουζάκι από τη συλλογή του οίκου Ralph Lauren, κατά τον επαναληπτικό εμβολιασμό του κατά της Covid-19. Όπως αναφέρουν ξένα ΜΜΕ, το κοστούμι της ορκωμοσίας του Μπάιντεν θα ραφτεί στο ιστορικό ραφείο Rochester Tailored Clothing στο Rochester της Νέας Υόρκης. Όσον αφορά την Κάμαλα καμία πληροφορία δεν έχει διαρρεύσει για τη δική της εμφάνιση. Παρ΄ όλα αυτά, πιστεύεται πως θα δώσει ακόμα ένα ηχηρό μήνυμα μέσω των επιλεγμένων κομματιών ακριβώς όπως έκανε και στη νικητήρια εμφάνιση της στις 7 Νοεμβρίου του 2020.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Joe Biden (@joebiden)

Διαβάστε επίσης:

Sex and the City: 4 τάσεις που ακόμα και σήμερα επικρατούν στη μόδα

Knitwear: Πώς θα φορέσετε την πιο comfy τάση της season

Raincoats: Πώς θα είστε κομψές ακόμα και τις βροχερές ημέρες

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση