FASHION

Fashion News: Τα πιο σημαντικά fashion projects αυτή τη στιγμή

Πηγή φωτογραφίας Instagram @nyfw

Οι νέες εξελίξεις από το μέτωπο της πανδημίας σίγουρα δεν είναι οι πιο ευχάριστες, με τα νέα μέτρα για την αναχαίτηση της να συνεχίζουν να μας περιορίζουν ασφυκτικά. Ωστόσο, από αυτή φαίνεται να έχει ξεφύγει η βιομηχανία της μόδας η οποία δείχνει να προσαρμόζεται και να αντέχει απέναντι στις δυσκολίες που έχει προκαλέσει το πέρασμα του κορονοϊού.

Έτσι, συναντάμε νέα projects με στόχο να αλλάξουν τα δεδομένα της βιομηχανίας, ενώ κάποια brands επαναπροσδιορίζουν τη πορεία τους. Επίσης, ακόμα και τα τελετουργικά της βιομηχανίας αλλάζουν προς το καλύτερο. Αναφερόμαστε, φυσικά, στις τελευταίες κινήσεις των Rochas, Alaia, Fenty, Tommy Hilfiger και την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης που σας παρουσιάζουμε παρακάτω!

Rochas: Νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου ο Charles de Vilmorin

Έναν χρόνο μετά την αποχώρηση του σχεδιαστή Alessandro Dell’Acqua από το πηδάλιο του γαλλικού οίκου μόδας Rochas, το brand ανακοινώνει τον διάδοχο του, τον 24χρονο Charles de Vilmorin. O νεαρός σχεδιαστής έκανε την εμφάνισή του στο χώρο της μόδας τον περασμένο Απρίλιο, λανσάροντας το δικό του label και συμμετέχοντας στην γαλλική Εβδομάδα Μόδας παρουσιάζοντας τη Spring 2021 συλλογή του. Το ανερχόμενο αστέρι του Rochas θα είναι επικεφαλής των γυναικείων Ready-to-Wear συλλογών και αναμένεται να παρουσιάσει την πρώτη του collection για τον οίκο την Άνοιξη του 2022.

Η επιλογή του οίκου να βάλει τον νεαρό Charles ως καλλιτεχνικό διευθυντή του δεν βασίζεται μονάχα στο αδιαμφισβήτητο ταλέντο του. Η σχέση του de Vilmorin με το Maison Rochas έχει και μία προσωπική ιστορία, καθώς η προγιαγιά του, η Γαλλίδα μυθιστοριογράφος Louise de Vilmorin, ήταν φίλη με την Hélène Rochas, τη χήρα του ιδρυτή του οίκου Marcel Rochas. Μετά τον θάνατο του η Hélène ανέλαβε τα ηνία της επιχείρησης και οδήγησε τον οίκο στη διεθνή αναγνώριση.

«Αισθάνομαι τεράστια τιμή που αναλαμβάνω τον ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή στον οίκο Rochas. Είναι ένα brand που έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, τόσο λόγω των προσωπικών σχέσεων της οικογένειάς μου όσο και της κληρονομιάς του που βρίσκω πλούσια και γεμάτη έμπνευση. Ανυπομονώ να φέρω την προσωπική μου ματιά και τη δική μου ερμηνεία στους κώδικες που χαρακτηρίζουν αυτόν τον οίκο», αναφέρει ο de Vilmorin σε προσωπική του ανάρτηση στο Instagram.

Alaia: Ο Peter Mulier στο πηδάλιο του οίκου

Έχουν περάσει σχεδόν τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του εμβληματικού σχεδιαστή Αζεντίν Αλαϊά και φαίνεται πως ο οίκος Alaia είναι τώρα έτοιμος να δημιουργήσει μία νέα εποχή με καλλιτεχνικό διευθυντή του, τον Pieter Mulier.

Πρόκειται για έναν σχεδιαστή με μεγάλη εμπειρία στον χώρο, καθώς ξεκίνησε την καριέρα του πριν από 20 χρόνια, ως ειδικευόμενος δίπλα στον Raf Simons και αμέσως κέρδισε την εμπιστοσύνη του. Βρέθηκε μαζί του, ως δεξί του χέρι, στους οίκους Jil Sander και Christian Dior και στη συνέχεια, όταν ο Simons έγινε επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος του Calvin Klein το 2016, ο Mulier ανέλαβε ως Νο2 τις γυναικείες συλλογές, ενώ αργότερα πήρε τον τίτλο του Global Creative Director. Στον Alaia θα κάνει το ντεμπούτο του με τη δημιουργία της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022.

«Είναι μεγάλη μου χαρά που καλωσορίζω τον Pieter στο Alaïa Maison. Ο Pieter ξεχωρίζει για το αξιοσημείωτο ταλέντο και την αφοσίωσή του στη χειροποίητη δημιουργία και την έντονη ματιά του στην αναζήτηση της διαχρονικής ομορφιάς που είναι βαθιά ριζωμένη στη δημιουργική προσέγγιση του οίκου μας. Συνδυάζει αυτές τις αρετές με μια σπάνια ευφυΐα, μια αληθινή γενναιοδωρία και ανθρωπιά, η οποία με γεμίζει με εμπιστοσύνη για τον τρόπο που θα ηγηθεί και τις καινοτόμες δυνάμεις που θα φέρει. Ο διορισμός του σηματοδοτεί το άνοιγμα ενός σημαντικού νέου κεφαλαίου για τον οίκο μας καθώς επιδιώκουμε από κοινού να μεταφέρουμε τις θεμελιώδεις αξίες και το style Alaia», δήλωσε η CEO του οίκου Alaia, Myriam Serrano.

Από τη δική του πλευρά ο Mulier ανέφερε πως «είναι ένα όνειρο για μένα να ενταχθώ σε αυτόν τον διάσημο οίκο, στο υπέροχο ατελιέ και την ταλαντούχα ομάδα του. Με μια τη τεράστια αίσθηση θαυμασμού και ευθύνης θα επιδιώξω να συνεχίσω την κληρονομιά του Azzedine Alaia για την ανάδειξη της θηλυκότητας και την τοποθέτηση των γυναικών στην καρδιά της δημιουργίας. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους πολύτιμους πελάτες και φίλους του οίκου, καθώς και το Ίδρυμα Alaïa, για να διαμορφώσουμε από κοινού το μέλλον του θρυλικού οίκου».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PIETER MULIER (@pieter_mulier)

Fenty: Θύμα της πανδημίας το brand της Ριάνα

Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών LVMH και η επιτυχημένη τραγουδίστρια και επιχειρηματίας Ριάνα αναστέλλουν τη λειτουργία της Fenty, του εμπορικού σήματος ένδυσης που δημιούργησαν και εγκαινίασαν εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, καθώς η πανδημία έχει πλήξει τη ζήτηση για ρούχα.

«Η Ριάνα και η LVMH έχουν από κοινού αποφασίσει να αναστείλουν την δραστηριότητα της εταιρείας, με έδρα την Ευρώπη, εν αναμονή καλύτερων συνθηκών», δήλωσε ο γαλλικός όμιλος την Τετάρτη. Το ρεπορτάζ του WWD, αναφέρει συγκεκριμένα ότι η Ριάνα και ο όμιλος ειδών και brands πολυτελείας αποφάσισαν να μεταφέρουν το όραμα για Ready-to-Wear συλλογές «όταν έρθουν καλύτερες μέρες». Ήδη έχει απομακρυνθεί το προσωπικό από το atelier του οίκου Fenty στο Παρίσι.

Η εταιρεία μόδας Fenty ξεκίνησε τον Μάιο του 2019 με τις καλύτερες προδιαγραφές και με μεγάλες προσδοκίες, καθώς ήταν από τις σπάνιες φορές που η LVMH αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο brand στο χώρο της μόδας από το μηδέν. Ο κολοσσός ειδών πολυτελείας έχει επικεντρωθεί στην εξαγορά εταιρειών της βιομηχανίας της μόδας με κύρος και παράδοση, είτε πρόκειται για το πολυτελές οίκο Louis Vuitton είτε για τον παραγωγό σαμπάνιας Moet & Chandon.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη badgalriri (@badgalriri)

People’s Place Program: Το πρόγραμμα του Tommy Hilfiger επεκτείνεται 

Τον περασμένο Ιούλιο το brand Tommy Hilfiger ανακοίνωσε τη δέσμευσή του για την ανάδειξη των μειονοτήτων στο χώρο της μόδας, μέλη δηλαδή της BIPOC κοινότητας. Η δέσμευση αυτή έλαβε τη μορφή προγράμματος με την ονομασία «People’s Place Program». Όπως δήλωσε ο ίδιος ο σχεδιαστής Τόμι Χίλφιγκερ «αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί έναν ακρογωνιαίο λίθο στις προσπάθειές μας να ανοίξουμε τις πόρτες σ’ αυτούς που έμειναν εκτός μόδας. Αυτό το φιλόξενο πνεύμα βρισκόταν πάντα στην καρδιά του brand μας, κι είμαστε εδώ για να κάνουμε περισσότερα και καλύτερα πράγματα».

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής το brand ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την «The Fashion and Race Database», μία online πλατφόρμα που συγκεντρώνει στοιχεία και πληροφορίες για την ιστορία της μόδας με καθαρά εκπαιδευτικό σκοπό. Η πλατφόρμα, λοιπόν, θα ξεκινήσει μία έρευνα με τον τίτλο «The Unsung History of American Sportswear», που θα εξετάζει τις κρυφές επιρροές της κουλτούρας των Μαύρων Αμερικανών στα σχέδια του Tommy Hilfiger.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

Παράλληλα, το brand με αφορμή το project με την «The Fashion and Race Database», θα συνεργαστεί και με το Harlem’s Fashion Row, το πρακτορείο με έδρα τη Νέα Υόρκη που ιδρύθηκε το 2007 από τη Brandice Daniel με σκοπό να προωθήσει μη λευκά άτομα στη βιομηχανία της μόδας. Η Tommy Hilfiger θα είναι η χορηγός του 3ου ετήσιου Digital Fashion Summit του πρακτορείου και ο ίδιος ο Χίλφιγκερ θα δώσει το παρών για να εξηγήσει πώς η εταιρεία εργάζεται για να δώσει πρόσβαση και ευκαιρίες σε BIPOC άτομα.

Εβδομάδα Μόδας Νέας Υόρκης

Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης πρόκειται να διεξαχθεί από τις 14 Φεβρουαρίου έως και τις 18 Φεβρουαρίου χωρίς την παρουσία κοινού, μία συνθήκη που επιβάλλει η πανδημία του κορονοϊού. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει livestream επιδείξεις, παρουσιάσεις, virtual περιεχόμενο και ραντεβού σε showrooms. Συνολικά στην Εβδομάδα μόδας θα συμμετάσχουν 107 σχεδιαστές από 14 χώρες.

Μάλιστα, η διοργανώτρια εταιρεία IMG σε συνεργασία με το Black in Fashion Council θα στηρίξει τη μαύρη κοινότητα της μόδας συμπεριλαμβάνοντας στο πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας ραντεβού στα showrooms των black label brands σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες. Επιπλέον, η IMG καθιερώνει για πρώτη φορά την ενότητα «The Drops», όπου για κάθε μέρα οι εγγεγραμμένοι στο NYFW.com θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν limited κομμάτια από τις συλλογές σχεδιαστών που συμμετέχουν.

Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή ονόματα που θα παρουσιάσουν τις συλλογές τους στην NYFW συναντάμε τους Jason Wu, Veronica Beard, Alice + Olivia, Markarian, Badgley Mischka, Anna Sui, Monse, Adeam, Rodarte, Anna Sui, Jonathan Simkhai, Rebecca Minkoff, Prabal Gurung, Proenza Schouler κι άλλους, ενώ πολλά νέα brands θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά όπως τα Aarmy, Maison Atia, Maison Kitsuné, Marrisa Wilson, Studio Amelia, Victor de Souza κ.ά.

Στο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνονται ακόμα σειρά από podcasts, beauty seminars, virtual bootcamps και συζητήσεις με ανθρώπους της βιομηχανίας της μόδας. Ανάμεσά τους και μία συζήτηση με τη σχεδιάστρια του brand Markarian, Alexandra O’Neill, και τον σχεδιαστή Sergio Hudson για τα looks της ορκωμοσίας και τη σημασία του να ντύνεις τις «πρώτες» του έθνους. Τόπος διεξαγωγής των events θα είναι τα Spring Studios στη Νέα Υόρκη, ενώ θα μπορεί κανείς να τα παρακολουθήσει με την εγγραφή του στο NYFW.com.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη NYFW (@nyfw)

Διαβάστε επίσης:

Style icons: 7 γυναίκες που καθόρισαν τη μόδα και τις τάσεις της

Έτσι θα προετοιμάσετε τη γκαρνταρόμπα σας για την άνοιξη

Τζέιν Μπίρκιν: Όταν το αγγλικό style συνάντησε το γαλλικό

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση