FASHION

Fashion News: Τα τελευταία projects από το χώρο της μόδας

Πηγή φωτογραφίας Instagram @gucci

Η βιομηχανία της μόδας αποδεικνύει κάθε εβδομάδα ότι είναι ακούραστη, όπως επίσης και παραγωγική, κάτω από δύσκολες συνθήκες. Οίκοι και brands φαίνεται να μην διστάζουν να ρισκάρουν με νέα projects γεμάτα μόδα και δημιουργικότητα. Ο λόγος για τους Kenzo, Gucci, Vetements και Valentino, που κέντρισαν το ενδιαφέρον μας μέσα από τις τελευταίες εξελίξεις στη δουλειά τους.

Ανακαλύψτε παρακάτω τα τελευταία projects τους!

Kenzo: Ο Φελίπε Ολιβέιρα Μπαπτίστα αποχωρεί από το πηδάλιο του οίκου

Ο Kenzo ανακοίνωσε πως δεν θα  ανανεώσει το συμβόλαιο με τον σχεδιαστή Φελίπε Ολιβέιρα Μπαπτίστα μετά τη λήξη του. Η συνεργασία ανάμεσα στον Πορτογάλο σχεδιαστή και τον οίκο μετράει δυο χρόνια, ωστόσο αυτή θα ολοκληρωθεί με την λήξη του συμβολαίου στις 30 Ιουνίου.

Σύμφωνα με ξένα ρεπορτάζ, ο Kenzo δεν θα ανακοινώσει αμέσως τον διάδοχο του Μπαπτίστα, καθώς επιθυμεί να αναζητήσει μία διαφορετική καλλιτεχνική κατεύθυνση για όσο διάστημα χρειαστεί, ώσπου να βρει αυτόν τον κατάλληλο σχεδιαστή για τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή. Σε δήλωση του ο Μπαπτίστα τόνιζε πως «είχα την τιμή να υπηρετήσω αυτόν τον καταπληκτικό οίκο και την κληρονομία του ιδρυτή του Kenzo Takada. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μου για το ταλέντο και την αφοσίωσή τους».

Ο Πορτογάλος σχεδιαστής κατάφερε να εισχωρήσει τη δική του καλλιτεχνική ματιά στο DNA του οίκου με την ασιατική αφαιρετική λογική και την παριζιάνικη κουλτούρα. Μάλιστα, αυτός ήταν που επανάφερε τις γυναικείες συλλογές Kenzo στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού παρουσιάζοντας δυο επιδείξεις. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, έφυγε από τη ζωή ο ιδρυτής του οίκου, ο αείμνηστος Kenzo Takada, τον οποίο τίμησε μέσα από τη φθινοπωρινή συλλογή. Τέλος, ένα ακόμα σημαντικό project του στο πηδάλιο του οίκου ήταν η caspule συλλογή φόρο τιμής στον Takada, αλλά και τον επίσης Ιάπωνα σχεδιαστή Kansai Yamamoto.

Gucci: Η νέα ρετρό καμπάνια του οίκου για 4 εμβληματικές τσάντες του

Τη νέα του καμπάνια για μία σειρά εμβληματικών τσαντών παρουσίασε ο ιταλικός κολοσσός της μόδας Gucci, η οποία φέρει τη γνωστή vintage αισθητική του καλλιτεχνικού διευθυντή του Αλεσσάντρο Μισέλ. Άλλωστε, πρόκειται για 4 σχέδια από το αρχείο του οίκου, που επαναπροσδιορίζονται και έτσι το παρελθόν ενώνεται με το μέλλον μέσα από τη σύγχρονη ματιά του Αλεσσάντρο.

Η καμπάνια φέρει την ονομασία «Gucci Beloved Lines» και περιλαμβάνει τέσσερα διαφορετικά σχέδια, με την τσάντα «Dionysus» να αποτελεί ωδή στον Έλληνα θεό του γλεντιού, την «Horsebit 1955» να ενσωματώνει την πλούσια παράδοση του οίκου στο χώρο της ιππασίας, την «GG Marmont» όπου πρωταγωνιστεί στο εμβληματικό λογότυπο με το διπλό G και την «Jackie 1961», διάσημη για το καμπυλωτό σχήμα της.

Τα σχέδια θα διατεθούν στα Gucci Pins, τα εφήμερα καταστήματα του οίκου, που θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, ενώ στο Gucci App θα υπάρχει πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο σχετικό με τη σειρά. Όσον αφορά την ίδια την καμπάνια, ο Μισέλ εμπνεύστηκε από τα 70s και τα βραδινά talk shows, δημιουργώντας το δικό του με πρωταγωνιστές τον ιδανικό για οικοδεσπότη Τζέιμς Κορντέν και καλεσμένο τον τραγουδιστή Χάρι Στάιλς. Στις φωτογραφίες της καμπάνιας συναντάμε και την Ντακότα Τζόνσον, την Ντάιαν Κίτον και την Σιένα Μίλερ. Την καλλιτεχνική διεύθυνση της καμπάνιας υπογράφει ο Christopher Simmonds και τη σκηνοθεσία όπως και τις φωτογραφίες ο Harmony Korine.

Vetements x KM20: Όταν η βιομηχανία της μόδας συναντάει εκείνη του φαγητού

Ο Ντέμνα Γκβασάλια είναι γνωστός για την εκκεντρική του ματιά στη βιομηχανία της μόδας, ωστόσο, κανείς δεν περίμενε να τη συνδυάσει με εκείνη του γρήγορου φαγητού. Άλλωστε, τα fast food τείνουν να εμπνέουν μονάχα τον βασιλιά του Camp, Τζέρεμι Σκοτ.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga και πρώην του brand Vetements δημιούργησε την πιο πολυτελή και στιλάτη έκδοση του γρήγορου φαγητού μέσω του νέου εγχειρήματος του με το concept store KM20 με έδρα τη Μόσχα. Πρόκειται για ένα project, που αφορά το Vetements, καθώς το συγκεκριμένο brand συνεργάζεται με το KM20 από την ίδρυσή του. Ο Γκβασάλια μπορεί να έχει φύγει από το πηδάλιο του Vetements, όμως, συνεχίζει να συνεργάζεται μαζί του.

Όταν, λοιπόν, ρωτήθηκε για τον λόγο που δημιούργησε το πιο μοδάτο fast food meal ως τη νέα καμπάνια του brand, ο ίδιος απάντησε «Γιατί όχι; Αναζητούμε πάντα εναλλακτικούς τρόπους για να κάνουμε πράγματα. Αυτό είναι μόνο η αρχή. Υπάρχουν πολλές συναρπαστικές παρουσιάσεις που έρχονται φέτος σε διάφορες χώρες και δεν αφορούν μόνο το φαγητό»

Το γεύμα, το οποίο φέρεται να είναι best-seller και αγαπημένο του CEO της Vetements και αδελφού του Ντέμνα, Γκουράμ, περιλαμβάνει ένα χορτοφαγικό μπιφτέκι με τυρί και μανιτάρια, πατάτες και λεμονάδα, όλα τυλιγμένα με το λογότυπο της επωνυμίας, φυσικά. Τα φαγητά είναι εξαιρετικής ποιότητας και το περιτύλιγμα είναι κατασκευασμένο από βιώσιμα υλικά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη VETEMENTS (@vetements_official)

Valentino: Η νέα σειρά μακιγιάζ του οίκου είναι γεγονός

Στις 31 Μαΐου ο Ιταλικός οίκος μόδας Valentino θα αποκαλύψει την πρώτη του συλλογή μακιγιάζ, η οποία θα περιλαμβάνει 50 αποχρώσεις κραγιόν, 40 αποχρώσεις foundation και πληθώρα προϊόντων για τα μάτια. Όλα τα προϊόντα θα είναι «ντυμένα» με πολυτελείς κόκκινες συσκευασίες, διακοσμημένες με το χαρακτηριστικό λογότυπο του οίκου. Το νέο εγχείρημά του θα προστεθεί στο beauty portofolio του, το οποίο μέχρι στιγμής περιελάβανε μόνο αρώματα, το νεότερο από τα οποία είναι το «Voce Viva».

Περισσότερες πληροφορίες για για τα προϊόντα δεν έχουν αποκαλυφθεί, όμως, ο οίκος ανέφερε πως πίσω από την καμπάνια κρύβεται ο καλλιτεχνικός διευθυντής του, Πιερπάολο Πιτσιόλι, και 16 «top-secret» ταλέντα με «κάθε μοντέλο να εκφράζει μια απόχρωση του Valentino».

«Η ομορφιά είναι μια πολυπλοκότητα που επιλύεται μέσω της αγάπης. Η ομορφιά είναι δημοκρατική. Κοιτάζω την ταυτότητα κάθε ατόμου, τη μοναδικότητα που περικλείει την ποικιλομορφία. Η ομορφιά είναι για τη χάρη. Η χάρη είναι κάτι που δεν μπορείς να περιγράψεις, είναι μια αντίληψη. Η ομορφιά είναι κάτι που μου δίνει συναίσθημα. Είναι μια σύνδεση. Για το μακιγιάζ, το όραμά μου είναι το Rosso Valentino 22, με μορφοποίηση 16 ατόμων», τόνισε ο Πιτσιόλι.

Διαβάστε επίσης:

Michael Kors & Burberry: Οι φθινοπωρινές συλλογές τους ντύνουν τη σύγχρονη και δυναμική γυναίκα

Airport Looks: Οι εμφανίσεις του αεροδρομίου που άφησαν εποχή

Dior’s Fall Ready-to-Wear ’21: Η επίδειξη με κοινό που επαναπροσδιορίζει την Pop κουλτούρα

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση