FASHION

Fashion Projects: Νέες συλλογές και εκκεντρικές καμπάνιες πυροδοτούν συζητήσεις

Πηγή φωτογραφίας Instagram @dior

Η εβδομάδα αυτή κλείνει με ενδιαφέρουσες καμπάνιες και νέες συλλογές, που ανταποκρίνονται πλήρως στις νέες ανάγκες και τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.

Ο λόγος για τους Balenciaga, Yves Saint Laurent και Dior, που παρουσίασαν τα τελευταία τους fashion projects μαγνητίζοντας τα βλέμματα της κοινότητας και πυροδοτώντας νέες συζητήσεις.

Ανακαλύψτε τα παρακάτω!

Balenciaga: Ταξιδεύει έως την Αθήνα για να παρουσιάσει τη νέα του φθινοπωρινή συλλογή

Λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της συνεργασίας του με τον ιταλικό οίκο μόδας Gucci, ο Balenciaga έδωσε στη δημοσιότητα τις πρωτότυπες του φωτογραφίες από τη διαφημιστική καμπάνια της φθινοπωρινής συλλογής του για τη season Φθινόπωρο/Χειμώνας ΄21. Όπως περιμέναμε η καμπάνια αποτελεί την συνέχεια της παρουσίασης της collection, η οποία έγινε ψηφιακά μέσω ενός virtual game.

Παρίσι, Νέα Υόρκη, Βενετία, Σανγκάη, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Τόκιο, Άμστερνταμ, Μόσχα, Σίντεϊ, Ρώμη, Σαν Φρανσίσκο, Σικάγο, Κάιρο, Άγκρα αλλά και Αθήνα, είναι μερικές από τις παγκόσμιες πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις που επισκέφθηκαν διαδικτυακά τα μοντέλα του Ντέμνα Γκβασάλια, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, φορώντας τις νέες εκκεντρικές δημιουργίες του. Όπως παρατηρούμε -αλλά και παραδέχεται και ο σχεδιαστής- το lookbook της συλλογής έγινε μέσω του photoshop, δημιουργώντας την αίσθηση των καρτ-ποσταλ. Ουσιαστικά, πρόκειται για έναν φόρο τιμής στα ταξίδια και την χαρά, που φέρνουν στη ζωή γεμίζοντας μας με νέες εμπειρίες και μοναδικές εικόνες, σύμφωνα με τον σχεδιαστή.

Παράλληλα, με τις φωτογραφίες της καμπάνιας ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga δημιούργησε ένα μικρού μήκους βίντεο με την ονομασία «Feel Good». Αποτελεί ένα βίντεο φτιαγμένο από εικόνες «που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι προκαλούν θετικά συναισθήματα. Θεώρησα ότι είναι μία καλή στιγμή για να εξερευνήσω έναν άλλο τρόπο έκφρασης του brand, που δεν θα σχετίζεται με τα προϊόντα», εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξη του.

Το γαλλικό νερό του Yves Saint Laurent

Στα βήματα του Γκβασάλια ακολουθεί και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Yves Saint Laurent, Άντονι Βακαρέλο, ο οποίος παρουσίασε την νέα του καμπάνια για τη γυναικεία συλλογή του οίκου για τη season Άνοιξη/Καλοκαίρι ’21. Πρόκειται για μία μικρού μήκους ταινία στην οποία πρωταγωνιστούν οι Σαρλότ Γκενσμπούρ, Ίντια Μουρ, Τζούλιαν Μουρ και Κλόι Σεβινί.

Η ιστορία εκτυλίσσεται κάπως έτσι: Ένας μοναχικός σερβιτόρος, ο Reilly, παρακολουθεί μια παρέα γυναικών, που αναζητούν η μία την άλλη και προσπαθούν να φύγουν από το κτίριο, ενώ παράλληλα αλλάζουν τα λαμπερά ρούχα τους στη διαδρομή. Μπερδεμένος και έκπληκτος ταυτόχρονα, τους προσφέρει λίγο νερό: «Είναι γαλλικό», σημειώνει. Εν τω μεταξύ, η Γκενσμπούρ κάνει παιχνιδιάρικες ξαφνικές εμφανίσεις και… εξαφανίσεις, καθώς άλλοτε χτυπά στον ώμο τον μπερδεμένο σερβιτόρο, άλλοτε κάνει μερικές κινήσεις στο σκάκι και σε κάποιο άλλο καρέ διαβάζει ένα επιλεγμένο απόσπασμα του ποιητή Έντγκαρ Άλλαν Πόε: «Όσοι ονειρεύονται μέρα γνωρίζουν πολλά πράγματα, που ξεφεύγουν από εκείνους που ονειρεύονται μόνο τη νύχτα».

Τα soundtrack των Noveller και The Brian Jonestown Massacre εντείνουν την ατμόσφαιρα, μαζί με τις μωβ αποχρώσεις του σκηνικού. Το πρότζεκτ, τέλος, έρχεται ως συνέχεια της ταινίας «Summer of ’21 », που σκηνοθέτησε ο Gaspar Noé και κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο.

«Dior chez moi» Vol.2

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης καραντίνας ο γαλλικός οίκος μόδας Dior παρουσίασε την πρώτη του loungwear συλλογή υπό την διεύθυνση της Μαρία Γκράτσια Κιουρί με την ονομασία «Dior chez moi». Η Ιταλίδα σχεδιάστρια αμέσως ανταποκρίθηκε στις τότε νέες απαιτήσεις του κοινού μέσα από τα σχέδια της, ανάμεσα στα οποία συναντούσε κανείς πολυτελείς πιτζάμες και άνετα σύνολα με φίνα υφάσματα και τη χαρακτηριστική αισθητική του οίκου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior)

Τώρα, αρκετούς μήνες μετά, ο οίκος παρουσιάζει τη δεύτερη συλλογή της σειράς «στο σπίτι με τον Ντιόρ» με ακόμα περισσότερα κομμάτια, που επεκτείνονται σε athleisure ένδυση. Αξεσουάρ, υποδήματα, tops και σύνολα με streetwear διάθεση ανανεώνουν τη εικόνα του οίκου, που φαίνεται να συναγωνίζεται με τους εμβληματικούς οίκους Gucci και Balenciaga. Οι τελευταίοι έχουν κάνει μία στροφή στον καλλιτεχνικό σχεδιασμό, προωθώντας περισσότερα κομμάτια με μοντέρνα, σύγχρονη και «αστική» αισθητική.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior)

Διαβάστε επίσης:

Spring Trends: Η μεγαλύτερη τάση στις τσάντες της άνοιξης είναι και η πιο πρακτική

Τα βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας που είναι «trend proof»

Black Dress: Τα φορέματα που δεν πρέπει να λείπουν από τη γκαρνταρόμπα σας

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση