FASHION

Giorgio Armani: Ο εκδημοκρατισμός της μόδας μέσω της μετάδοσης της στην τηλεόραση

Πηγή φωτογραφίας Instagram @giorgioarmani

Όταν η πανδημία του κορονοϊού άρχισε να εξαπλώνεται απειλητικά στην Ιταλία, διεξαγόταν η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου. Πριν προλάβει να ολοκληρωθεί, πολλοί οίκοι αναγκάστηκαν να πραγματοποιήσουν τις επιδείξεις τους κεκλεισμένων των θυρών ή ακόμα και διαδικτυακά. Ανάμεσα τους ήταν και το show του Giorgio Armani, το οποίο θα λάμβανε χώρα στο αμφιθέατρο των headquarters της εταιρίας Armani, στον αριθμό 59 της οδού Bergognone στο Μιλάνο.

Μια μέρα πριν ο σχεδιαστής δημοσίευσε δήλωσή του με την οποία ζητούσε από τους καλεσμένους του να μην παραβρεθούν «σε μια προσπάθεια να στηρίξουμε την εθνική προσπάθεια στη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας». Η επίδειξη έγινε τελικά χωρίς θεατές, ώστε να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός πολλών ανθρώπων και μεταδόθηκε μέσω live streaming από τους λογαριασμούς του οίκου στα social media. Το ίδιο ακριβώς θα γίνει και αυτή τη φορά, με την παρουσίαση της συλλογής του για τη season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.

Σε συνέντευξη που έδωσε στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, ο Giorgio Armani αποκάλυψε πως η παρουσίαση της collection S/S 2021 θα γίνει όχι μόνο μέσω livestream αλλά θα είναι η πρώτη που θα μεταδοθεί μέσω της τηλεόρασης! «Οι πιο απλές ιδέες είναι συνήθως οι καλύτερες. Στη δεκαετία του ’80 η μόδα έζησε μεγάλες στιγμές μέσα από την τηλεόραση, όταν οι σχεδιαστές εμφανιζόμασταν συχνά στη μικρή οθόνη και μιλούσαμε επί παντός επιστητού. Ποτέ όμως η τηλεόραση δεν έχει χρησιμοποιηθεί για να προβάλει μια νέα συλλογή, πριν ακόμα την δουν οι επαγγελματίες του χώρου. Μιλάμε για εκδημοκρατισμό… Τι είναι πιο δημοκρατικό από την τηλεόραση;», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος για την παρουσίαση της συλλογής του.

Έτσι, το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020 στις 9 μ.μ. οι πύλες του Armani / Teatro «θα ανοίξουν» όχι μόνο για τα άτομα της βιομηχανίας της μόδας αλλά και για όλο τον ιταλικό λαό μέσω του τηλεοπτικού δέκτη «La7». «Θέλω να δείξω ότι υπάρχει κι άλλη μία εναλλακτική, πέρα από το διαδίκτυο», καταλήγει ο σχεδιαστής στη συνέντευξή του.

Διαβάστε επίσης: 

70s Nostalgia: Τα καμπάνα jeans επιστρέφουν δυναμικά

Οι επικρατέστερες τάσεις στα φορέματα για την μεταβατική περίοδο που έρχεται

Αυτά είναι τα παπούτσια που δεν πρέπει να λείπουν από τη συλλογή σας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση