FASHION

Gucci Off the Grid: Η πρώτη sustainable συλλογή του οίκου που έχει τη στήριξη της Jane Fonda

Πηγή φωτογραφίας Instagram @gucci

Η ιδέα της επιστροφής στη φύση αποτέλεσε την κύρια πηγή έμπνευση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Gucci, Alessandro Michele, για τη δημιουργία της νέας συλλογής του luxury label «Off the Grid». Πρόκειται για την πρώτη sustainable collection του οίκου, η οποία έχει δημιουργηθεί τόσο με ανακυκλώσιμα υλικά όσο και με βιώσιμες πρακτικές.

Πιο συγκεκριμένα, τo βασικό υλικό της συλλογής είναι το 100% νάιλον που έχει δημιουργηθεί από ανακυκλωμένες ίνες ECONYL®. Αυτές προέρχονται από δίχτυα και πλαστικά απόβλητα, τα οποία εάν δεν είχαν αξιοποιηθεί θα κατέληγαν στα σκουπίδια, επιβαρύνοντας το περιβάλλον. Ο ιταλικός οίκος είναι το πρώτο luxury brand που χρησιμοποιεί το ECONYL® ως υλικό, καθώς το έχει εντάξει στην παραγωγή του ήδη από το 2016. Ακόμα, τα δερμάτινα κομμάτια της συλλογής προέρχονται από το πρόγραμμα «Gucci-Up», στο οποίο ανακυκλώνονται υλικά από παλαιότερες συλλογές. Η «Off The Grid» collection έρχεται και σε οικολογικό packaging με πιστοποιητικό FSC.

View this post on Instagram

“Exploring for me has always been about doing what you can to really discover a new path. Letting go of the that’s just the way we’ve done it mentality!” Eco-explorer, ecologist, and environmentalist David De Rothschild @thelostexplorer features in the #GucciOffTheGrid campaign, wearing pieces from the new sustainable collection by @alessandro_michele designed for those mindful of their environmental impact. “We should maybe look a little bit more aggressively at what is needed to be done, to support a more sustainable future and maybe expedite that pathway and that transition and with that comes, the creation of jobs, comes the creation of resilience, comes to creation of a more, hopefully, robust and healthier relationship with the natural world. And in turn, supports our ability to live on planet Earth, or spaceship Earth I should say.” #AlessandroMichele See the collection through link in bio and discover @gucciequilibrium, the House’s commitments and actions to reduce its environmental footprint and protect nature, while supporting people’s rights and championing inclusivity and respect, so that everyone in the global #GucciCommunity is free to express their authentic, diverse selves.

A post shared by Gucci (@gucci) on

Η νέα sustainable συλλογή αποτελείται από genderless τσάντες, αξεσουάρ, παπούτσια και ready-to-wear ρούχα. Ξεχωρίζουν τα denim και tailoring κομμάτια, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν η αισθητική του safari style και οι γήινοι τόνοι.

Ο Gucci λάνσαρε την παγκόσμια καμπάνια για το «Off-Grid», στην οποία συμμετέχουν σημαντικά ονόματα. Η Jane Fonda, ηθοποιός, παραγωγός, συγγραφέας και ακτιβίστρια, ο Miyavi, μουσικός και ηθοποιός, ο David de Rothschild, περιβαλλοντολόγος και εξερευνητής, o Lil Nas X, rapper τραγουδιστής και στιχουργός και η King Princess, τραγουδίστρια, στιχουργός και μουσικός παραγωγός μεταφέρουν το μήνυμα της περιβαλλοντική ευαισθησίας και υπευθυνότητας.

View this post on Instagram

“This planet is not ours,” says @miyavi_ishihara. “We all living on this planet and then we need to give back to this planet. Technically everything should be sustainable and then recyclable, even after we die. So, from now on, I mean for next 10 years, I think that might be last chance to make everything sustainable for the future, especially for a younger generation.” The musician, Ambassador of UNHCR (a United Nations Refugee Agency) and father of two girls has made living responsibly towards the planet and people part of his everyday life. He’s photographed for the #GucciOffTheGrid campaign wearing the indigo blue colored pieces of the collection designed by @alessandro_michele, which are exclusively available in Japan. #AlessandroMichele See the collection through link in bio and discover @gucciequilibrium, the House’s commitments and actions to reduce its environmental footprint and protect nature, while supporting people’s rights and championing inclusivity and respect, so that everyone in the global #GucciCommunity is free to express their authentic, diverse selves.

A post shared by Gucci (@gucci) on

«H συλλογή αυτή είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Κάθε ένας έφερε κάτι. Το ίδιο ισχύει και για την καμπάνια, είναι ο διάλογος ανάμεσα σε ανθρώπους που θέλουν να χτίσουν κάτι νέο. Φαντάστηκα ότι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα δεντρόσπιτο μέσα στο κέντρο της πόλης, όπως εκείνο που παίζουν τα παιδιά στο πάρκο. Γιατί όλοι μας χρειαζόμαστε ένα τέτοιο σπίτι για να καταλάβουμε ότι ο πλανήτης μας υπάρχει, η φύση είναι ζωντανή, παρόλο που δεν φαίνεται, που μοιάζει να βρίσκεται κάπου μακριά», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Alessandro Michele.

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε στο Los Angeles, πριν ξεσπάσει η πανδημία, από τον Harmony Korine και αφηγείται την ιστορία κατοίκων της πόλης που αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα δενδρόσπιτο ανάμεσα στ0υς ουρανοξύστες και να φέρουν την φύση στους πολυσύχναστους τσιμεντένιους δρόμους. Η καμπάνια αποτυπώνει ξεκάθαρα τους δύο πυλώνες του Gucci, τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Εκεί συναντάμε και την δέσμευση του για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την προστασία της φύσης, υποστηρίζοντας παράλληλα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, την αποδοχή και τον σεβασμό.

 

 

Διαβάστε επίσης:

T-shirt: 4 τρόποι για να κάνετε κομψές εμφανίσεις

Μικρά μυστικά για να κάνετε πάντα κομψές εμφανίσεις

90s Vibes: Τα κομμάτια που επέστρεψαν δυναμικά στις τάσεις