FASHION

Οι τελευταίες εξελίξεις από τον χώρο της μόδας

Πηγή φωτογραφίας Instagram @marcjacobs

Η εβδομάδα φτάνει στο τέλος της και ήρθε η στιγμή να κάνουμε την αποτίμηση της. Πέρα από τις απροσδόκητες δυσκολίες που μας έφερε η κακοκαιρία «Μήδεια» και τις «λευκές» φωτογραφίες με τις οποίες γέμισε τα social media, η εβδομάδα αυτή είχε και άλλες σημαντικές εξελίξεις.

Πιο συγκεκριμένα, η βιομηχανία της μόδας φάνηκε ιδιαίτερα «δραστήρια» με νέες συνεργασίες, συλλογές, υπηρεσίες, καμπάνιες και δράσεις να έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον μας. Ο λόγος για τις τελευταίες εξελίξεις στους Farfetch, Manolo Blahnik, Jimmy Choo – Marine Serre, Marc Jacobs – Λούρδη Λεόν και Salvatore Ferragamo, τις οποίες σας παρουσιάζουμε παρακάτω!

Farfetch Fix: Η δεύτερη «ευκαιρία» στα αγαπημένα πολυτελή αξεσουάρ

Από την προώθηση του resale κομματιών μέχρι την προβολή «sustainability focused» σχεδιαστών και brands αλλά και τη δημιουργία ενός εργαλείου που μετρά τη βιωσιμότητα στα κομμάτια που αγοράζει κανείς, το Farfetch φροντίζει να παρέχει επαρκή μέσα στους πελάτες του για να κάνουν τις αγορές τους μ’ ένα λιγότερο επιβαρυντικό για το περιβάλλον τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε και τη νέα του υπηρεσία το «Farfetch Fix» σε συνεργασία με το The Restory, μία εταιρίας που εξειδικεύεται στη φροντίδα πολυτελών ειδών. Πρόκειται για την παροχή της δυνατότητας επιδιόρθωσης σε παπούτσια, τσάντες και κομμάτια από δέρμα.

Η πρωτοβουλία του Farfecth ξεκίνησε από την ανάγκη των πελατών να δώσουν μία δεύτερη ευκαιρία σε αγαπημένα τους κομμάτια, που έχουν φθαρθεί. Η διαδικασία ξεκινάει με την επίσκεψη στην υπηρεσία που φιλοξενεί ο έμπορος λιανικής, όπου οι πελάτες καλούνται αρχικά να «κλείσουν» μία συλλογή. Στη συνέχεια, το κομμάτι ή τα κομμάτια θα πηγαίνουν στο ατελιέ του The Restory, όπου οι ειδικοί θα αξιολογούν την κατάσταση και θα κάνουν συστάσεις για τις επιδιορθώσεις. Οι πελάτες θα ενημερώνονται κι εφόσον είναι σύμφωνοι, οι τεχνίτες θα προχωρούν στην επιδιόρθωση. Τέλος τα κομμάτια θα επιστέφονται.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FARFETCH (@farfetch)

Τα υποδήματα του Manolo Blahnik στην πόρτα μας

Η αγορά ρούχων, αξεσουάρ και υποδημάτων είναι αρκετά δύσκολη κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων. Πόσο μάλλον όταν τα αντικείμενα μόδας του πόθου μας αποτελούν και πολυτέλεια. Πώς μπορούμε να επενδύσουμε σε ένα ακριβό ζευγάρι γοβών ή loafers εάν δεν ξέρουμε ακριβώς ότι ταιριάζει στο πόδι μας; Σε αυτή την δυσκολία ανταποκρίνεται ο «μάγος» των παπουτσιών Μανόλο Μπλάνικ, ο οποίος φέρνει την «αγορά» στην πόρτα μας. Πιο συγκεκριμένα, εάν επιθυμούμε να αγοράσουμε ένα ή και περισσότερα ζευγάρια του brand Manolo Blahnik, αλλά θέλουμε να είμαστε σίγουρες πως η φόρμα και το νούμερο είναι ιδανικά για εμάς, τότε μπορούμε να ζητήσουμε από το brand να μας επισκεφτεί στο σπίτι ένας προσωπικός advisor. Έτσι, θα δοκιμάσουμε τα παπούτσια και θα πληρώσουμε μόνο για το ζευγάρι που επιλέγουμε. Βέβαια, βασική προϋπόθεση για την «διαδραστική» αυτή αγορά αποτελεί το σπίτι μας να βρίσκεται στην πόλη του Λονδίνου, καθώς η παροχή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο.

Βέβαια, ακόμα και για εμάς στην Ελλάδα υπάρχει αντίστοιχη λύση: Μπορούμε να επισκεφτούμε το επίσημο site του brand και να κλείσουμε ένα διαδικτυακό meeting με τους αντιπρόσωπους και ειδικούς του Manolo Blahnik, οι οποίοι θα μας συμβουλεύσουν και θα μας καθοδηγήσουν ως προς τα μεγέθη και τις φόρμες των παπουτσιών προτού κάνουμε online αγορές μας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Manolo Blahnik (@manoloblahnik)

Jimmy Choo x Marine Serre: Μία συνεργασία «κομμένη και ραμμένη» στα μέτρα της Gen Z

Μία συνεργασία βάζει φωτιά στο χώρο της μόδας, καθώς αποτελεί την τέλεια ισορροπία μεταξύ του διαχρονικού και του μοντέρνου. Ο λόγος για τη νέα σειρά των Jimmy Choo και Marine Serre, η οποία φαίνεται πως είναι το όνειρο κάθε fashionista που ανήκει στην γενιά «Z». Η πιο «fashion – forward» συλλογή τους έγινε διαθέσιμη μέσω της retail πλατφόρμας ΜyTheresa και ανάμεσα στα σχέδια τους συναντάμε  τύπου ankle μπότες όπως επίσης και knee-high, sneakers και γόβες που φέρουν πάνω τους το χαρακτηριστικό μισοφέγγαρο του brand της Serre.

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Jimmy Choo, Σάντρα Τσόι, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «η Marine Serre είναι ένα καταπληκτικό ταλέντο – η καινοτομία και ο πειραματισμός στις δημιουργίες της τράβηξαν την προσοχή μου. Τα σχέδιά της είναι έντονα, αποπνέουν αυτοπεποίθηση και έμφυτη θηλυκότητα, χαρακτηριστικά που εναρμονίζονται με τη γλώσσα Jimmy Choo. H Marine έχει το δικό της ήθος και τρόπο να οραματίζεται το μέλλον και κρίναμε ότι μας ταιριάζει να συνεργαστούμε. Ήταν αναζωογονητικό να δούμε τη δική της οπτική πάνω στο DNA μας, το αρχείο μας και πως έκανε τη μίξη του brand της με το Jimmy Choo».

Από τη δική της πλευρά η Γαλλίδα σχεδιάστρια τόνισε: «Πραγματικά απόλαυσα τη συνεργασία μου με ένα τέτοιο iconic brand όπως ο Jimmy Choo, επειδή αποτελεί κληρονομιά, διαθέτει μοναδικό savoir-faire και παγιωμένη εμπειρία στον σχεδιασμό και την κατασκευή παπουτσιών».

Η νέα μούσα του Marc Jacobs είναι η Λούρδη Λεόν

Η Λούρδη Λεόν, η κόρη της επιτυχημένης τραγουδίστριας και fashion icon Μαντόνα, είναι η νέα μούσα του Αμερικανού σχεδιαστή Μαρκ Τζέικομπς. Στο πρόσωπο της, λοιπόν, βρήκε τη πρωταγωνίστρια της διαφημιστικής καμπάνιας της νέα του συλλογής για τη season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2ο21. Η επιλογή αυτή, ωστόσο, δεν αποτελεί μία τυχαία συνεργασία, καθώς ο σχεδιαστής είχε ενώσει τις δυνάμεις του αμέτρητες φορές στο παρελθόν με τη μητέρα της, την βασίλισσα της ποπ.

Η «Λόλα», όπως την φωνάζουν, πόζαρε στον φακό της Brianna Capozzi για μία σειρά από φωτογραφίες στις οποίες εμφανίζεται με τις ανοιξιάτικες δημιουργίες του brand Marc Jacobs. Ανάμεσα στα στιγμιότυπα, που δημοσίευσε ο οίκος στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram, βλέπουμε την 24χρονη να ποζάρει με ένα matching flroal σετ, ενώ σε άλλη με εφαρμοστό σακάκι, σορτς κι ένα εκκεντρικό μπουστάκι από τριαντάφυλλα.

Αυτή δεν είναι η πρώτη καμπάνια για την οποία φωτογραφίζεται η «Λόλα», αφού στο παρελθόν έχει ποζάρει για τη Stella McCartney και brands όπως τα Miaou, Gypsy Sport, MadeMe, Desigual, ενώ το 2010 ήταν το πρόσωπο για τη σειρά ρούχων της μητέρας της, Material Girl.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Marc Jacobs (@marcjacobs)

Salvatore Ferragamo: Το ψηφιακό ιστορικό αρχείο του ιταλικού οίκου μόδας

Ο ιταλικός luxury οίκος μόδας Salvatore Ferragamo φαίνεται πως εδραιώνει την ψηφιακή παρουσία του ακόμα περισσότερο. Μετά την ανανέωση του επίσημου site του οίκου, την εικονική περιήγηση στις μπουτίκ και την έκθεση «Sustainable Thinking» έρχεται η ψηφιοποίηση του αρχείου που αποτελεί την «καρδιά» του brand.

Το αρχείο, που ξεκίνησε αρχικά από τον Salvatore Ferragamo και μετέπειτα εμπλουτίστηκε από την κόρη του Fiamma, βρίσκεται τώρα υπό τη διαχείριση του Fondazione Ferragamo, που το έχει επεκτείνει σε μια τεράστια, προσεκτικά δομημένη και άρτια οργανωμένη συλλογή πηγών με βάση τα υψηλότερα πρότυπα της διατήρησης. Πρόκειται για μια ανεκτίμητη συλλογή από έγγραφα, πατέντες, πρωτότυπα και προϊόντα τα οποία μαρτυρούν έναν αιώνα αστείρευτης και λαμπερής δημιουργικότητας από τη δεκαετία του 1920 μέχρι σήμερα.

Οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν το αρχείο, διαθέσιμο στα ιταλικά και τα αγγλικά, στην ιστοσελίδα ferragamo.com στο τμήμα του μουσείου, αλλά και στην ιστοσελίδα του Fondazione Ferragamo, fondazioneferragamo.it, μέσα από διάφορα ψηφιακά ευρήματα, όπως 360°εικόνες υψηλής ευκρίνειας, σημεία πληροφοριών, βίντεο και λεπτομερή διαγράμματα. Το ιστορικό αρχείο του οίκου βρίσκεται σε νέο ειδικά ανακαινισμένο σημείο, στον όροφο πάνω από τη Μανόβια, την καρδιά της παραγωγής υποδημάτων Ferragamo.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Salvatore Ferragamo (@ferragamo)

Διαβάστε επίσης:

Color Blocking: Η τάση που θα απογειώσει τις ανοιξιάτικες εμφανίσεις σας

Καθημερινό style: 4 συμβουλές για να απογειώσετε τις εμφανίσεις σας

Jackie O: Το καθημερινό της style που εμπνέει το δικό μας

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση