BUSINESS OF FASHION

J Crew: Πτωχεύει το αμερικάνικο brand;

Πηγή φωτογραφίας Instagram @jcrew

Η βιομηχανία της μόδας έχει πληγεί ιδιαίτερα από την πανδημία του κορονοϊού, με οίκους, brands, εργοστάσια και καταστήματα να κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο. Απ’ ό,τι φαίνεται, το τελευταίο της «θύμα» είναι το αμερικάνικο label J Crew.

Το περασμένο σαββατοκύριακο έκαναν το γύρο του διαδικτύου φήμες που το θέλουν να αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ταυτόχρονα, μέλη της fashion κοινότητας άρχιζαν να αναρωτιούνται για την τύχη του. Δυστυχώς όλα επαληθεύτηκαν με την αίτηση της J Crew για πτώχευση την Τρίτη το πρωί. Η πανδημία του COVID-19 έχει «γονατίσει» εκατομμύρια επιχειρήσεις ανά τον κόσμο και το label J Crew ήταν ένα από αυτά, με δεκάδες καταστήματα του να κλείνουν και οι πωλήσεις του να πέφτουν κατακόρυφα αυτή την δύσκολη περίοδο.

Έτσι, οι πιστωτές της εταιρείας θα αναλάβουν τον έλεγχο εξαιτίας των χρεών που αγγίζουν το 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ θα παρέχουν ρευστότητα περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να παραμείνει ανοιχτή. Με αυτή τη συμφωνία η εταιρεία θα πρέπει να αναδιαρθρωθεί και να προσπαθήσει να βγάλει κέρδος από το θυγατρικό denim brand Madewell που παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές. Ωστόσο, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό πόσα από τα 500 καταστήματα του J Crew θα παραμείνουν ανοιχτά.

Ο Jan Singer, Γενικός Διευθυντής του brand, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «αυτή η συμφωνία με τους δανειστές μας αντιπροσωπεύει ένα πολύ κρίσιμο σημείο στην πορεία μας και την διαδικασία να μεταμορφώσουμε την εταιρεία σε ένα brand με βιώσιμη ανάπτυξη που θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί και τη απήχηση του Madewell. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα συνεχίσουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας την υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση που περιμένουν και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε συνεχώς, παρά την έντονη κρίση που προέκυψε από την πανδημία».